ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Τηλεθέαση: Οι Άγριες Μέλισσες σταθερά μπροστά με μεγάλη διαφορά
Δείτε τις επιδόσεις που έκαναν Big Brother, Bachelor, Εφιάλτης στην Κουζίνα, 8 Λέξεις και Φαμίλια.
Σφοδρή μάχη για την τηλεθέαση έδωσαν και χθες όσα προγράμματα προβλήθηκαν στην prime time με στόχο να επικρατήσει αυτό με την καλύτερη επίδοση.
Oι Άγριες Μέλισσες για ακόμα μία φορά βρέθηκαν στην πρώτη θέση με ποσοστό 28,9% ενώ ακολούθησε το Big Brother με 18%.
Η νέα σειρά του ANT1 Φαμίλια παρέμεινε σε σταθερά επίπεδα και πρώτη στη ζώνη της ενώ το Bachelor κι ο Εφιάλτης στην Κουζίνα συγκέντρωσαν 14,5% και 13,5% αντίστοιχα.
Λίγο πιο κάτω βρέθηκαν κι οι 8 Λέξεις που κατέγραψαν μέσο όρο 13,2%.
ΔΥΝΑΜΙΚΟ
Άγριες Μέλισσες – 28,9%
Big Brother – 18%
Φαμίλια – 17.8%%
The Bachelor – 14,5%
Εφιάλτης στην Κουζίνα– 13,5%
8 Λέξεις – 13,2%
ΓΕΝΙΚΟ
Άγριες Μέλισσες – 30,1%
8 Λέξεις – 20,5%
Φαμίλια – 16,8%
Βig Brother – 16,2%
Εφιάλτης στην Κουζίνα – 13,9%
The Bachelor – 11,7%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.
Oι Άγριες Μέλισσες για ακόμα μία φορά βρέθηκαν στην πρώτη θέση με ποσοστό 28,9% ενώ ακολούθησε το Big Brother με 18%.
Η νέα σειρά του ANT1 Φαμίλια παρέμεινε σε σταθερά επίπεδα και πρώτη στη ζώνη της ενώ το Bachelor κι ο Εφιάλτης στην Κουζίνα συγκέντρωσαν 14,5% και 13,5% αντίστοιχα.
Λίγο πιο κάτω βρέθηκαν κι οι 8 Λέξεις που κατέγραψαν μέσο όρο 13,2%.
ΔΥΝΑΜΙΚΟ
Άγριες Μέλισσες – 28,9%
Big Brother – 18%
Φαμίλια – 17.8%%
The Bachelor – 14,5%
Εφιάλτης στην Κουζίνα– 13,5%
8 Λέξεις – 13,2%
ΓΕΝΙΚΟ
Άγριες Μέλισσες – 30,1%
8 Λέξεις – 20,5%
Φαμίλια – 16,8%
Βig Brother – 16,2%
Εφιάλτης στην Κουζίνα – 13,9%
The Bachelor – 11,7%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.