ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Τηλεθέαση: Σαρώνει το Survivor που άγγιξε το 48,7%
Απίστευτα ποσοστά τηλεθέασης στο τρίτο επεισόδιο του Survivor.
Το τρίτο επεισόδιο του Survivor έπαιξε στον αέρα του ΣΚΑΪ και η τηλεθέαση της prime time του σταθμού εκτοξεύθηκε.
Για περισσότερο από τρεις ώρες τα ποσοστά του σταθμού βρέθηκαν στα ύψη και τα 40άρια έκαναν και πάλι την εμφάνισή τους στους πίνακες μετρήσεων της Nielsen, μετά από καιρό.
Συγκεκριμένα, η τηλεθέαση του Survivor το βράδυ της Τρίτης κινήθηκε στο 37,7% για το σύνολο και στο 38,5% για το δυναμικό κοινό -τα υψηλότερα ποσοστά από την πρεμιέρα μέχρι τώρα.
Μάλιστα, περίπου στα 2/3 της διάρκειας προβολής του βρέθηκε πάνω από το 40%, αγγίζοντας σε τέταρτο και το 48,7%.
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.
Για περισσότερο από τρεις ώρες τα ποσοστά του σταθμού βρέθηκαν στα ύψη και τα 40άρια έκαναν και πάλι την εμφάνισή τους στους πίνακες μετρήσεων της Nielsen, μετά από καιρό.
Συγκεκριμένα, η τηλεθέαση του Survivor το βράδυ της Τρίτης κινήθηκε στο 37,7% για το σύνολο και στο 38,5% για το δυναμικό κοινό -τα υψηλότερα ποσοστά από την πρεμιέρα μέχρι τώρα.
Μάλιστα, περίπου στα 2/3 της διάρκειας προβολής του βρέθηκε πάνω από το 40%, αγγίζοντας σε τέταρτο και το 48,7%.
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.