ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Σαρωτική επιστροφή του MasterChef -Εντυπωσιακά νούμερα στην πρεμιέρα
Με τον καλύτερο τρόπο επέστρεψε το MasterChef στους τηλεοπτικούς δέκτες.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Niealsen, η πρεμιέρα του reality μαγειρικής σημείωσε το μεγαλοπρεπές 40% στο δυναμικό κοινό και 33,4% στο γενικό σύνολο. Αξίζει να σημειωθεί πως το μεγαλύτερο τέταρτο για την επιστροφή του ριάλιτι μαγειρικής του STAR άγγιξε το 44,8% στο δυναμικό κοινό.
Την ίδια ώρα στον ανταγωνισμό, με μεγαλύτερη σαφώς διάρκεια, το «Στην υγειά μας ρε παιδιά» στον ΣΚΑΪ σημείωσε ποσοστό 14,4% στο δυναμικό κοινό και 20% στο γενικό σύνολο. Η μουσική εκπομπή της ΕΡΤ, «Στα τραγούδια λέμε ναι» απέσπασε μερίδιο στην τηλεθέαση 2% στο δυναμικό κοινό και 5,5% στο γενικό σύνολο.
* Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Niealsen, η πρεμιέρα του reality μαγειρικής σημείωσε το μεγαλοπρεπές 40% στο δυναμικό κοινό και 33,4% στο γενικό σύνολο. Αξίζει να σημειωθεί πως το μεγαλύτερο τέταρτο για την επιστροφή του ριάλιτι μαγειρικής του STAR άγγιξε το 44,8% στο δυναμικό κοινό.
Την ίδια ώρα στον ανταγωνισμό, με μεγαλύτερη σαφώς διάρκεια, το «Στην υγειά μας ρε παιδιά» στον ΣΚΑΪ σημείωσε ποσοστό 14,4% στο δυναμικό κοινό και 20% στο γενικό σύνολο. Η μουσική εκπομπή της ΕΡΤ, «Στα τραγούδια λέμε ναι» απέσπασε μερίδιο στην τηλεθέαση 2% στο δυναμικό κοινό και 5,5% στο γενικό σύνολο.
* Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.