ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Τηλεθέαση: Τι νούμερα έγραψε η Stefania στον ημιτελικό της Eurovision;
Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση χθες, την ημέρα μετάδοσης του Β' Ημιτελικού, που εμφανίσθηκε η Στεφανία Λυμπερακάκη.
Στη μάχη για την τηλεθέαση, ανάμεσα σε MasterChef και Άγριες Μέλισσες, μπήκε χθες και ο δεύτερος ημιτελικός της Eurovision.
Σύμφωνα με την Nielsen, δεν κατάφερε να κάνει σπουδαία πράγματα απέναντι στα δύο πολύ δυνατά προγράμματα του Star και του ΑΝΤ1.
Ο δεύτερος ημιτελικός της Eurovision, στον οποίο συμμετείχε και η Ελλάδα με τη Stefania και το «Last Dance» σημείωσε μέσο όρο 16,4% στο γενικό σύνολο και 18,3% στο δυναμικό κοινό.
Οι Άγριες Μέλισσες είχαν μέσο όρο 29,4% σε γενικό και 25,1% σε δυναμικό, ενώ το MasterChef είχε 24,6% και 30% αντίστοιχα.
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Άγριες Μέλισσες – 29,4%
MasterChef – 24,6%
Eurovision – 16,4%
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
MasterChef – 30%
Άγριες Μέλισσες – 25,1%
Eurovision – 18,3%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.
Σύμφωνα με την Nielsen, δεν κατάφερε να κάνει σπουδαία πράγματα απέναντι στα δύο πολύ δυνατά προγράμματα του Star και του ΑΝΤ1.
Ο δεύτερος ημιτελικός της Eurovision, στον οποίο συμμετείχε και η Ελλάδα με τη Stefania και το «Last Dance» σημείωσε μέσο όρο 16,4% στο γενικό σύνολο και 18,3% στο δυναμικό κοινό.
Οι Άγριες Μέλισσες είχαν μέσο όρο 29,4% σε γενικό και 25,1% σε δυναμικό, ενώ το MasterChef είχε 24,6% και 30% αντίστοιχα.
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Άγριες Μέλισσες – 29,4%
MasterChef – 24,6%
Eurovision – 16,4%
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
MasterChef – 30%
Άγριες Μέλισσες – 25,1%
Eurovision – 18,3%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.