ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Προβληµατισµός Αλαφούζου για το ημερήσιο φύλλο της Καθημερινής - Πώς η αύξηση της τιμής του χαρτιού επανέφερε παλαιότερες σκέψεις
Ποια είναι τα σενάρια που εξετάζει
Η εκτίναξη στις τιμές του χαρτιού εκ των πραγμάτων έχει επηρεάσει το κόστος παραγωγής των εφημερίδων
Με αφορμή τη συγκεκριμένη εξέλιξη, πληροφορίες θέλουν τον ισχυρό άνδρα της «Καθημερινής», Θέμη Αλαφούζο, να έχει επαναφέρει επί τάπητος παλαιότερες σκέψεις που συνδέονται με την κυκλοφορία της ημερήσιας έκδοσης της ναυαρχίδας του Νέου Φαλήρου.
Ο πολύπειρος εκδότης, που δεν αρέσκεται στο να πετά χρήματα χωρίς λόγο, βλέποντας το νέο δύσκολο περιβάλλον που διαμορφώνεται στην αγορά του χαρτιού, έχει αρχίσει να κάνει ασκήσεις επί χάρτου, σε μια προσπάθεια να είναι πανέτοιμος, εφόσον συνεχιστεί για μεγάλο διάστημα η φάση της ανατίμησης του δημοσιογραφικού χαρτιού.
Ανεξάρτητα, όμως, από αυτήν την εξέλιξη, ο εκδότης της «Καθημερινής» έχει αρχίσει να εξετάζει και άλλα σενάρια, που έχουν να κάνουν γενικώς με τον περιορισμό του κόστους παραγωγής του ημερήσιου φύλλου.
Παλαιότερα και σε ανύποπτο χρόνο ο κ. Αλαφούζος, βλέποντας την πτωτική τάση που καταγράφουν τα τελευταία χρόνια οι εφημερίδες, εξέτασε και το ενδεχόμενο να προχωρήσει ακόμα και σε αναστολή έκδοσης του ημερήσιου φύλλου. Ωστόσο, επικράτησαν δεύτερες σκέψεις, αφού μια τέτοια κίνηση κρίθηκε πρώιμη, με δεδομένο ότι η ιδέα του Θέμη Αλαφούζου για τη μεταφορά της εφημερίδας στο digital, με συνδρομές αλά Αμερική και Ευρώπη, δεν θα μπορούσε να προχωρήσει στην Ελλάδα.
Επί της ουσίας, ο εκδότης της «Καθημερινής» σχεδίαζε να μεταφέρει την εφημερίδα στο Διαδίκτυο, εξέλιξη που θα μείωνε κατακόρυφα το λειτουργικό κόστος της εκδοτικής επιχείρησης.
Ως γνωστόν, τα μεγάλα μαγαζιά των Media του εξωτερικού ακολουθούν εδώ και χρόνια το μοντέλο των διαδικτυακών συνδρομών, καταγράφοντας υψηλά νούμερα επισκεπτών στις διαδικτυακές τους εκδόσεις.
Ανεξάρτητα, πάντως, από το αν και πότε θα προχωρήσει ο Αλαφούζος στο επόμενο βήμα, που συνδέεται με τον ψηφιακό μετασχηματισμό της «Καθημερινής», ήδη έχει δώσει εντολή προκειμένου οι δράσεις του συγκροτήματος να επικεντρωθούν σε digital projects. Παράλληλα, ο εκδότης της ιστορικής εφημερίδας αποφάσισε να συνεργαστεί με γνωστή εταιρεία διοργάνωσης συνεδρίων, με στόχο να μπει και στο συγκεκριμένο πεδίο.
σε μια χρονική στιγμή που ο κλάδος (συνολικά) των εντύπων αντιμετωπίζει πολλά και σωρευμένα προβλήματα.Με αφορμή τη συγκεκριμένη εξέλιξη, πληροφορίες θέλουν τον ισχυρό άνδρα της «Καθημερινής», Θέμη Αλαφούζο, να έχει επαναφέρει επί τάπητος παλαιότερες σκέψεις που συνδέονται με την κυκλοφορία της ημερήσιας έκδοσης της ναυαρχίδας του Νέου Φαλήρου.
Ο πολύπειρος εκδότης, που δεν αρέσκεται στο να πετά χρήματα χωρίς λόγο, βλέποντας το νέο δύσκολο περιβάλλον που διαμορφώνεται στην αγορά του χαρτιού, έχει αρχίσει να κάνει ασκήσεις επί χάρτου, σε μια προσπάθεια να είναι πανέτοιμος, εφόσον συνεχιστεί για μεγάλο διάστημα η φάση της ανατίμησης του δημοσιογραφικού χαρτιού.
Ανεξάρτητα, όμως, από αυτήν την εξέλιξη, ο εκδότης της «Καθημερινής» έχει αρχίσει να εξετάζει και άλλα σενάρια, που έχουν να κάνουν γενικώς με τον περιορισμό του κόστους παραγωγής του ημερήσιου φύλλου.
Παλαιότερα και σε ανύποπτο χρόνο ο κ. Αλαφούζος, βλέποντας την πτωτική τάση που καταγράφουν τα τελευταία χρόνια οι εφημερίδες, εξέτασε και το ενδεχόμενο να προχωρήσει ακόμα και σε αναστολή έκδοσης του ημερήσιου φύλλου. Ωστόσο, επικράτησαν δεύτερες σκέψεις, αφού μια τέτοια κίνηση κρίθηκε πρώιμη, με δεδομένο ότι η ιδέα του Θέμη Αλαφούζου για τη μεταφορά της εφημερίδας στο digital, με συνδρομές αλά Αμερική και Ευρώπη, δεν θα μπορούσε να προχωρήσει στην Ελλάδα.
Επί της ουσίας, ο εκδότης της «Καθημερινής» σχεδίαζε να μεταφέρει την εφημερίδα στο Διαδίκτυο, εξέλιξη που θα μείωνε κατακόρυφα το λειτουργικό κόστος της εκδοτικής επιχείρησης.
Ως γνωστόν, τα μεγάλα μαγαζιά των Media του εξωτερικού ακολουθούν εδώ και χρόνια το μοντέλο των διαδικτυακών συνδρομών, καταγράφοντας υψηλά νούμερα επισκεπτών στις διαδικτυακές τους εκδόσεις.
Ανεξάρτητα, πάντως, από το αν και πότε θα προχωρήσει ο Αλαφούζος στο επόμενο βήμα, που συνδέεται με τον ψηφιακό μετασχηματισμό της «Καθημερινής», ήδη έχει δώσει εντολή προκειμένου οι δράσεις του συγκροτήματος να επικεντρωθούν σε digital projects. Παράλληλα, ο εκδότης της ιστορικής εφημερίδας αποφάσισε να συνεργαστεί με γνωστή εταιρεία διοργάνωσης συνεδρίων, με στόχο να μπει και στο συγκεκριμένο πεδίο.