Το Τηλεμάρκετινγκ στο στόχαστρο του ΕΣΡ
Θα περιορίσει την ανεξέλεγκτη πορεία του
Ενα από τα πλέον σοβαρά ζητήµατα που θα κληθούν να συζητήσουν τα µέλη του ΕΣΡ τις αµέσως επόµενες εβδοµάδες, µε βάση απόλυτα διασταυρωµένες πληροφορίες της στήλης του SECRET, είναι η νέα µορφή του τηλεµάρκετινγκ που εµφανίζεται εσχάτως σε ορισµένα κανάλια, ακόµη και πανελλήνιας εµβέλειας, η οποία φαίνεται να αποφέρει µεγάλα κέρδη, λειτουργώντας όµως ανεξέλεγκτα.
Σύµφωνα, δε, µε κύκλους πέριξ του νεοσύστατου Συµβουλίου Ραδιοτηλεόρασης, λόγω της ανυπαρξίας του όλους αυτούς τους µήνες, εξαιτίας της αδυναµίας των πολιτικών κοµµάτων να καταλήξουν σε συµφωνία για τη συγκρότησή του, το όλο θέµα ξέφυγε τελείως, µε αποτέλεσµα να υπάρξουν «βαρβάτες παρατυπίες».
Είναι σαφές πως η εξέλιξη αυτή ανησυχεί τις διοικήσεις των τηλεοπτικών σταθµών, ιδιαίτερα εκείνες που έχουν στηρίξει σε µεγάλο βαθµό τη βιωσιµότητά τους στις σχετικές υπηρεσίες και πωλήσεις…