Το Εθνικό Συµβούλιο Ραδιοτηλεόρασης απέστειλε υποδείξεις σε όλους τους εµπλεκόµενους φορείς σχετικά µε την έγκριση κοινωνικών µηνυµάτων.

Το ΕΣΡ άρχισε να εφαρµόζει νέα φόρµα για την έγκριση των κοινωνικών µηνυµάτων και ζητά να σταλούν ηλεκτρονικά επιστολές-αιτήσεις από τους ενδιαφεροµένους. Υπενθυµίζεται, παράλληλα, πως κάθε τηλεοπτικό σποτ δεν µπορεί να υπερβαίνει τα 40 δευτερόλεπτα και µπορεί να µεταδίδεται κατά τη διάρκεια ενός µήνα.