Για ακόµα έναν χρόνο, έως την 1η Σεπτεµβρίου 2018, παρατείνεται το ιδιότυπο καθεστώς των «επιστροφών» στη διαφήµιση.

Το νοµοσχέδιο για την καθιέρωση της online πλατφόρµας υποχρεωτικής συνέργειας της αγοράς και πώλησης του διαφηµιστικού χρόνου προβλέπει µεταβατικό διάστηµα 1 έτους για να προετοιµαστούν τα εµπλεκόµενα µέρη, διαφηµιστές, διαφηµιζόµενοι και τηλεοπτικοί σταθµοί.

Σε ό,τι αφορά την ανάθεση του σχεδιασµού ανάπτυξης και υλοποίησης του συστήµατος γίνεται µέσω διεθνούς διαγωνισµού, κατόπιν δηµόσιας διαβούλευσης.

Ο ανάδοχος του διαγωνισµού είναι ο διαχειριστής του συστήµατος για οκτώ χρόνια.