ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Θεοχάρης: Μια ανάσα πριν από το άνοιγμα του βρίσκεται ο ελληνικός τουρισμός
«Μια ανάσα πριν από το άνοιγμα του βρίσκεται ο ελληνικός τουρισμός» όπως τόνισε ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης από το Βήμα του Φόρουμ των Δελφών και στην ενότητα που ήταν αφιερωμένη στον τουρισμό και την τεχνολογία. Οπως είπε ο κ. Θεοχάρης η εφετεινή χρονιά δεν μπορεί να κριθεί με τα δεδομένα του 2019 ή και των πιο προηγούμενων χρόνων, αλλά στην προσπάθεια που καταβάλεται για να εκκινήσει η τουριστική χρονιά φέτος. Η προσπάθεια του υπουργείου, όπως εξήγησε, είναι πολυμέτωπη, αφού περιλαμβάνει δράσεις και συννενοήσεις στο υγειονομικό σκέλος, στο οικονομικό πεδίο, αλλά και στον διπλωματικό άξονα. Μάλιστα προανήγγειλε ότι την επόμενη εβδομάδα θα ταξιδεύσει στο ισραήλ με τον πρωθυπουργό.
Εστιάζοντας στον επικοινωνιακό σχεδιασμό της καμπάνιας επεσήμανε ότι η ασφάλεια τίθεται σε πρώτο πλάνο και για το λόγο αυτό το υπουργείο έχει προβεί στην υλοποίηση εφαρμογής για κινητές συσκευές προκειμένου το VisitGreece να προσφέρει κάθε πληροφόρηση στον ξένο επισκέπτη μας. Αναφορικά με το τρέχον σποτ προβολής του ελληνικού τουρισμού ο κ. Θεοχάρης επεσήμανε ότι στόχος είναι το ελληνικό καλοκαίρι να γίνει ένα ξεχωριστό "brand" στη συνείδηση του κοινού που στοχεύει η εκστρατεία προβολής της χώρας.
Νωρίτερα ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, σε άλλο πάνελ του Φόρουμ, υπογράμμισε ότι η επανεκκίνηση του τουρισμού εφέτος δεν είναι ένα σπριντ αλλά ένας Μαραθώνιος. Δεν ήταν αυτονόητο ότι θα εκκινούσε ο τουρισμός, υπογράμμισε ο κ. Φραγκάκης αλλά τελικά η Ελλάδα τα κατάφερε. Απευθυνόμενος μάλιστα στους επαγγελματίες του κλαδου, ο κ. Φραγκάκης ανάφερε ότι «η κυβέρνηση είναι εδώ και στηρίζει τις επιχειρήσεις και οι επιχειρήσεις έχουν υποχρέωση να βάλλουν πλάτη. Στόχος είναι να μείνουμε όρθιοι ως τουριστικός προορισμός το 2020, ή θα το κερδίσουμε όλοι μαζί ή θα το χάσουμε μαζί αυτό το στοίχημα».
Εστιάζοντας στον επικοινωνιακό σχεδιασμό της καμπάνιας επεσήμανε ότι η ασφάλεια τίθεται σε πρώτο πλάνο και για το λόγο αυτό το υπουργείο έχει προβεί στην υλοποίηση εφαρμογής για κινητές συσκευές προκειμένου το VisitGreece να προσφέρει κάθε πληροφόρηση στον ξένο επισκέπτη μας. Αναφορικά με το τρέχον σποτ προβολής του ελληνικού τουρισμού ο κ. Θεοχάρης επεσήμανε ότι στόχος είναι το ελληνικό καλοκαίρι να γίνει ένα ξεχωριστό "brand" στη συνείδηση του κοινού που στοχεύει η εκστρατεία προβολής της χώρας.
Νωρίτερα ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, σε άλλο πάνελ του Φόρουμ, υπογράμμισε ότι η επανεκκίνηση του τουρισμού εφέτος δεν είναι ένα σπριντ αλλά ένας Μαραθώνιος. Δεν ήταν αυτονόητο ότι θα εκκινούσε ο τουρισμός, υπογράμμισε ο κ. Φραγκάκης αλλά τελικά η Ελλάδα τα κατάφερε. Απευθυνόμενος μάλιστα στους επαγγελματίες του κλαδου, ο κ. Φραγκάκης ανάφερε ότι «η κυβέρνηση είναι εδώ και στηρίζει τις επιχειρήσεις και οι επιχειρήσεις έχουν υποχρέωση να βάλλουν πλάτη. Στόχος είναι να μείνουμε όρθιοι ως τουριστικός προορισμός το 2020, ή θα το κερδίσουμε όλοι μαζί ή θα το χάσουμε μαζί αυτό το στοίχημα».