ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Χατζηδάκης: Το πρώτο εξάμηνο θα έχει διευθετηθεί το θέμα των εκκρεμών συντάξεων
Τι είπε για την αύξηση του κατώτατου μισθού και τη λειτουργία του 1555
Το πρώτο εξάμηνο θα έχει διευθετηθεί το θέμα των εκκρεμών συντάξεων
Κωστής Χατζηδάκης, σημειώνοντας ότι τους επόμενους 4 μήνες θα ξεπεράσουμε τις 100.000 εκδόσεις νέων συντάξεων.
Ο υπουργός αναφέρθηκε και στην δρομολογούμενη αύξηση του κατώτατου μισθού, αλλά και στη λειτουργία του τηλεφωνικού αριθμού 1555, όπου δίνονται απαντήσεις για ό,τι σε σχέση με τα εργασιακά.
Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ο υπουργός είπε ότι το καλοκαίρι του 2019 οι εκκρεμείς συντάξεις ανέρχονταν σε 190.000, τον περασμένο χειμώνα οπότε παρέλαβε το υπουργείο έφθαναν τις 155.000 και τώρα έχουν μειωθεί σε 120.000 περίπου, εκ των οποίων σε υπερημερία είναι 90.000 κι από αυτές στις 50.000 υπάρχει προσωρινή σύνταξη/προκαταβολή.
«Τον Οκτώβριο κάναμε ρεκόρ εκδόσεων σε σχέση με τους προηγούμενους μήνες, το Νοέμβριο πήγαμε καλά, και τους επομένους 4 μήνες θα ξεπεράσουμε τις 100.000 εκδόσεις νέων συντάξεων, και στο πρώτο 6μηνο θα έχει διευθετηθεί το θέμα των συντάξεων», τόνισε.
Για την αύξηση του κατώτατου μισθού ο υπουργός Εργασίας παρέπεμψε για το μέτρο στα μέσα στα μέσα του πρώτου εξαμήνου. «Θα είναι αύξηση λογική, που θα αντανακλά τις δυνατότητες της οικονομίας, τους ρυθμούς ανάπτυξης και την ανάγκη να στηριχθούν οι εργαζόμενοι» δεσμεύθηκε.
Ο κ. Χατζηδάκης υπογράμμισε ότι Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης 1555 του υπουργείου Εργασίας, δέχθηκε σχεδόν 400.000 τηλεφωνήματα, μέσα σε 100 μέρες δοκιμαστικής λειτουργίας.
Μάλιστα, διευκρίνισε ότι οι κλήσεις είναι δωρεάν, ενώ το νούμερο βρίσκεται σε λειτουργία 24 ώρες το εικοσιτετράωρο επτά μέρες την εβδομάδα.
Το έργο είναι προϋπολογισμού 10 εκατ. σε συνολικό προϋπολογισμό του κράτους 67 δισεκ. και τα λεφτά έπιασαν τόπο διαβεβαίωσε ο υπουργός Εργασίας.
Ο υπουργός επισήμανε ότι ο ενιαίος αριθμός αντικαθιστά 7 διάσπαρτα και λειτουργούντα με λάθος τρόπο τηλεφωνικά κέντρα. «Τα 2/3 αφορούν στον ΕΦΚΑ από αυτές τις κλήσεις» εξήγησε.
Τα 399.000 τηλεφωνήματα φανερώνουν το μέγεθος του προβλήματος στην εξυπηρέτηση του πολίτη αλλά και το μέγεθος της δικής μας προσπάθειας.
Από τις 399.000 κλήσεις απαντήθηκαν 384.000 κλήσεις στο 84% δόθηκε αμέσως απάντηση από τους τηλεφωνητές που είναι εκπαιδευμένοι για τα πιο συνήθη ζητήματα, 12,5% απαντήθηκε από το λεγόμενο back office, το γραφείο για πιο σύνθετα προβλήματα, και έχει μείνει προς απάντηση ένα 3% που δεν το λες και λίγο όταν πριν από λίγους μήνες είχαμε το χάος με τα κατεβασμένα τηλέφωνα ειδικά ο ΕΦΚΑ είχε γίνει πικρό ανέκδοτο.
Υπάρχουν εξήγησε, 990 εργαζόμενοι στον ενιαίο αριθμό. 320 από τους ανάδοχους και οι υπόλοιποι από το υπουργείο και επιμέρους φορείς ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ, ΟΠΕΚΑ. Όποια υπόθεση σχετίζεται με το υπουργείο Εργασίας αφορά τον αριθμό διευκρίνισε.
«Κάναμε διαγωνισμό γρήγορα. Το πήρε εταιρεία από τις μεγαλύτερες στην Ελλάδα, με διεθνή εμπειρία και χρησιμοποιήσαμε ως υπεργολάβους τα τρία μεγαλύτερα τηλεφωνικά κέντρα της χώρας. Είναι ουσιαστικά ΣΔΙΤ χρησιμοποιείται μεταξύ άλλων το σύστημα ticketing τηρείται ο κανονισμός GDPR παρακολουθείται το αίτημα σας και ελέγχεται γιατί δεν απαντήθηκε» είπε.
επισήμανε ο υπουργός Εργασίας, Ο υπουργός αναφέρθηκε και στην δρομολογούμενη αύξηση του κατώτατου μισθού, αλλά και στη λειτουργία του τηλεφωνικού αριθμού 1555, όπου δίνονται απαντήσεις για ό,τι σε σχέση με τα εργασιακά.
Τι είπε για τις συντάξεις
Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ο υπουργός είπε ότι το καλοκαίρι του 2019 οι εκκρεμείς συντάξεις ανέρχονταν σε 190.000, τον περασμένο χειμώνα οπότε παρέλαβε το υπουργείο έφθαναν τις 155.000 και τώρα έχουν μειωθεί σε 120.000 περίπου, εκ των οποίων σε υπερημερία είναι 90.000 κι από αυτές στις 50.000 υπάρχει προσωρινή σύνταξη/προκαταβολή.«Τον Οκτώβριο κάναμε ρεκόρ εκδόσεων σε σχέση με τους προηγούμενους μήνες, το Νοέμβριο πήγαμε καλά, και τους επομένους 4 μήνες θα ξεπεράσουμε τις 100.000 εκδόσεις νέων συντάξεων, και στο πρώτο 6μηνο θα έχει διευθετηθεί το θέμα των συντάξεων», τόνισε.
Για την αύξηση του κατώτατου μισθού ο υπουργός Εργασίας παρέπεμψε για το μέτρο στα μέσα στα μέσα του πρώτου εξαμήνου. «Θα είναι αύξηση λογική, που θα αντανακλά τις δυνατότητες της οικονομίας, τους ρυθμούς ανάπτυξης και την ανάγκη να στηριχθούν οι εργαζόμενοι» δεσμεύθηκε.
Η δοκιμαστική λειτουργία του 1555
Ο κ. Χατζηδάκης υπογράμμισε ότι Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης 1555 του υπουργείου Εργασίας, δέχθηκε σχεδόν 400.000 τηλεφωνήματα, μέσα σε 100 μέρες δοκιμαστικής λειτουργίας.Μάλιστα, διευκρίνισε ότι οι κλήσεις είναι δωρεάν, ενώ το νούμερο βρίσκεται σε λειτουργία 24 ώρες το εικοσιτετράωρο επτά μέρες την εβδομάδα.
Το έργο είναι προϋπολογισμού 10 εκατ. σε συνολικό προϋπολογισμό του κράτους 67 δισεκ. και τα λεφτά έπιασαν τόπο διαβεβαίωσε ο υπουργός Εργασίας.
Ο υπουργός επισήμανε ότι ο ενιαίος αριθμός αντικαθιστά 7 διάσπαρτα και λειτουργούντα με λάθος τρόπο τηλεφωνικά κέντρα. «Τα 2/3 αφορούν στον ΕΦΚΑ από αυτές τις κλήσεις» εξήγησε.
Τα 399.000 τηλεφωνήματα φανερώνουν το μέγεθος του προβλήματος στην εξυπηρέτηση του πολίτη αλλά και το μέγεθος της δικής μας προσπάθειας.
Από τις 399.000 κλήσεις απαντήθηκαν 384.000 κλήσεις στο 84% δόθηκε αμέσως απάντηση από τους τηλεφωνητές που είναι εκπαιδευμένοι για τα πιο συνήθη ζητήματα, 12,5% απαντήθηκε από το λεγόμενο back office, το γραφείο για πιο σύνθετα προβλήματα, και έχει μείνει προς απάντηση ένα 3% που δεν το λες και λίγο όταν πριν από λίγους μήνες είχαμε το χάος με τα κατεβασμένα τηλέφωνα ειδικά ο ΕΦΚΑ είχε γίνει πικρό ανέκδοτο.
Υπάρχουν εξήγησε, 990 εργαζόμενοι στον ενιαίο αριθμό. 320 από τους ανάδοχους και οι υπόλοιποι από το υπουργείο και επιμέρους φορείς ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ, ΟΠΕΚΑ. Όποια υπόθεση σχετίζεται με το υπουργείο Εργασίας αφορά τον αριθμό διευκρίνισε.
«Κάναμε διαγωνισμό γρήγορα. Το πήρε εταιρεία από τις μεγαλύτερες στην Ελλάδα, με διεθνή εμπειρία και χρησιμοποιήσαμε ως υπεργολάβους τα τρία μεγαλύτερα τηλεφωνικά κέντρα της χώρας. Είναι ουσιαστικά ΣΔΙΤ χρησιμοποιείται μεταξύ άλλων το σύστημα ticketing τηρείται ο κανονισμός GDPR παρακολουθείται το αίτημα σας και ελέγχεται γιατί δεν απαντήθηκε» είπε.