Η Ελλάδα το 2022 θα γίνει ένα απέραντο εργοτάξιο , διαβεβαιώνει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Σύμφωνα με τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιο για θέματα Υποδομών κ. Καραγιάννη από το πλάνο έργων που έχει δρομολογηθεί, ύψους 13 δισεκατομμυρίων ευρώ, θα δημιουργηθούν περίπου 200.000 νέες θέσεις εργασίας, άμεσες και έμμεσες, ενώ τα οφέλη θα είναι απτά οικονομικά, κοινωνικά και περιβαλλοντικά.


Ποια έργα θα δημοπρατηθούν άμεσα

Τα έργα που θα δημοπρατηθούν άμεσα αφορούν, την Παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών, τη σύνδεση της Λεωφόρου Κύμης με τον ΠΑΘΕ, το Μπράλος – Άμφισσα και το Νεάπολη – Αγ. Νικόλαος του ΒΟΑΚ, συνολικού προϋπολογισμού 1 δισ. ευρώ.

Ο κ. Καραγιάννης σημείωσε μάλιστα ότι, έως το τέλος του έτους θα κατατεθούν δεσμευτικές προσφορές για τρία μεγάλα έργα ΣΔΙΤ ύψους 1 δισ. ευρώ.

Πρόκειται για τα έργα Χερσόνησος – Νεάπολη του ΒΟΑΚ, το Flyover στη Θεσσαλονίκη και το Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη.

«Μιλάμε για συγκεκριμένα αποτελέσματα μιας πολιτικής που εφαρμόζεται με ευθύνη του Υπουργού Κώστα Καραμανλή εδώ και 2,5 χρόνια», επισήμανε.


Μεγάλα Έργα Υποδομών αλλάζουν την εικόνα της Αττικής

Ειδικά για την Αττική, όπου συγκεντρώνεται ο μισός πληθυσμός της χώρας, ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι «είναι η ώρα για νέα έργα», σημειώνοντας ότι «το τελευταίο μεγάλο συγκοινωνιακό έργο που υλοποιήθηκε, ήταν η Αττική Οδός πριν από 20 περίπου χρόνια».

Σύμφωνα με τον υφυπουργό Υποδομών, οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού είναι συγκεκριμένα έργα που δουλεύονται μεθοδικά εδώ και αρκετό καιρό. Ήδη τις επόμενες ημέρες δημοπρατείται η σύνδεση της Λεωφόρου Κύμης με τον ΠΑΘΕ, ένα έργο 350 εκατομμυρίων ευρώ.

«Συνεχίζουμε το επόμενο διάστημα με τις επεκτάσεις προς Λαύριο, Ραφήνα και φυσικά το μεγάλο έργο της Περιφερειακής Υμηττού, με τη μεγάλη σήραγγα στην Ηλιούπολη που θα καταλήγει στη λεωφόρο Βουλιαγμένης» υπογράμμισε.

Έκανε ιδιαίτερη αναφορά στη νέα Γραμμή 4 του Μετρό με 15 νέους σταθμούς που συμβασιοποιήθηκε και ήδη ξεκίνησε με εργοτάξια να έχουν στηθεί σε αρκετούς σταθμούς.