ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Τα παράπονά σας για φυσικό αέριο - ηλεκτρικό ρεύμα στο MyRAE
Απαντήθηκε το 61% των αιτημάτων - Έχουν σωρευτεί 1400 καταγγελίες μέσω μέιλ
Στο MyRAE
ενέργειας. Πρόκειται για την πλατφόρμα που θα υποδέχεται αιτήματα σχετικά με ηλεκτρικό ρεύμα και φυσικό αέριο.
Τα περισσότερα παράπονα (42% του συνόλου) που υποβάλουν οι καταναλωτές στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ) αφορούν θέματα λογαριασμών και πληρωμών.
Το 17% έχουν να κάνουν με τη σύμβαση μεταξύ καταναλωτή και εταιρίας, το 10% με την ποιότητα εξυπηρέτησης και το 8% αφορά τεχνικά προβλήματα.
Το υπολειπόμενο 22%, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε τη Δευτέρα (17.01.2022) η ΡΑΕ, αφορά διάφορα άλλα θέματα με μικρότερα ποσοστά.
Τα στοιχεία αφορούν την περίοδο 13/9/2021 – 16/01/2022, διάστημα στο οποίο λειτουργεί η ψηφιακή πλατφόρμα υποδοχής αιτημάτων των καταναλωτών myRAE. Συνολικά στην περίοδο αυτή κατατέθηκαν 897 αιτήματα προς Προμηθευτές ή/και Διαχειριστές από τα οποία το 61% έχουν απαντηθεί, το 25% βρίσκονται σε εκκρεμότητα και το 13% έχει απορριφθεί.
Τι αφορουσε η συντριπτική πλειονότητα των αιτημάτων
Η συντριπτική πλειονότητα (92%) των αιτημάτων αφορούσε θέματα ηλεκτρισμού, το 6% ζητήματα φυσικού αερίου και το 2% συμβόλαια συνδυασμού ηλεκτρισμού και φυσικού αερίου.
Η ΡΑΕ ενημερώνει σχετικά τους καταναλωτές ότι επειδή, η επεξεργασία των παραπόνων μέσω e-mail δεν είναι αυτοματοποιημένη, από σήμερα θα δέχεται παράπονα αποκλειστικά στο https://my.rae.gr/, ενώ όσοι υποβάλλουν ή έχουν υποβάλλει παράπονα μέσω του info@rae.gr, θα δέχονται/δεχθούν email για χρήση της Πλατφόρμας MyRAE.
Ο καταναλωτής μπορεί να συνδεθεί στο https://my.rae.gr/ μέσω των υφιστάμενων λογαριασμών του σε Facebook και Google ή και μέσω απλής εγγραφής. Τα παράπονα που υποβάλλονται στην πλατφόρμα κοινοποιούνται αυτόματα στον εκάστοτε Προμηθευτή Ηλεκτρικής Ενέργειας/Φυσικού Αερίου και/ή Διαχειριστή Δικτύου Διανομής.
έχουν πλέον τη δυνατότητα να προσφεύγουν οι καταναλωτές για θέματα Τα περισσότερα παράπονα (42% του συνόλου) που υποβάλουν οι καταναλωτές στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ) αφορούν θέματα λογαριασμών και πληρωμών.
Το 17% έχουν να κάνουν με τη σύμβαση μεταξύ καταναλωτή και εταιρίας, το 10% με την ποιότητα εξυπηρέτησης και το 8% αφορά τεχνικά προβλήματα.
Το υπολειπόμενο 22%, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε τη Δευτέρα (17.01.2022) η ΡΑΕ, αφορά διάφορα άλλα θέματα με μικρότερα ποσοστά.
Τα στοιχεία αφορούν την περίοδο 13/9/2021 – 16/01/2022, διάστημα στο οποίο λειτουργεί η ψηφιακή πλατφόρμα υποδοχής αιτημάτων των καταναλωτών myRAE. Συνολικά στην περίοδο αυτή κατατέθηκαν 897 αιτήματα προς Προμηθευτές ή/και Διαχειριστές από τα οποία το 61% έχουν απαντηθεί, το 25% βρίσκονται σε εκκρεμότητα και το 13% έχει απορριφθεί.
Τι αφορουσε η συντριπτική πλειονότητα των αιτημάτων
Η συντριπτική πλειονότητα (92%) των αιτημάτων αφορούσε θέματα ηλεκτρισμού, το 6% ζητήματα φυσικού αερίου και το 2% συμβόλαια συνδυασμού ηλεκτρισμού και φυσικού αερίου.Η ΡΑΕ ενημερώνει σχετικά τους καταναλωτές ότι επειδή, η επεξεργασία των παραπόνων μέσω e-mail δεν είναι αυτοματοποιημένη, από σήμερα θα δέχεται παράπονα αποκλειστικά στο https://my.rae.gr/, ενώ όσοι υποβάλλουν ή έχουν υποβάλλει παράπονα μέσω του info@rae.gr, θα δέχονται/δεχθούν email για χρήση της Πλατφόρμας MyRAE.
Ο καταναλωτής μπορεί να συνδεθεί στο https://my.rae.gr/ μέσω των υφιστάμενων λογαριασμών του σε Facebook και Google ή και μέσω απλής εγγραφής. Τα παράπονα που υποβάλλονται στην πλατφόρμα κοινοποιούνται αυτόματα στον εκάστοτε Προμηθευτή Ηλεκτρικής Ενέργειας/Φυσικού Αερίου και/ή Διαχειριστή Δικτύου Διανομής.