ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Sky Express: Οι sold out προορισμοί και η συμφωνία με την Emirates
Τι αποκάλυψε ο CEO της Sky Express, σε εκδήλωση της εταιρείας,
Με πληρότητα σχεδόν στο 90% για τους μήνες Ιούνιο, Ιούλιο και Αύγουστο, η Sky Express
μετρά ήδη τους πρώτους sold out προορισμούς σε Πάρο, Νάξο, Μήλο και Αστυπάλαια. Μάλιστα, έχοντας ενισχύσει σε μεγάλο βαθμό το δίκτυό της, καταγράφει αύξηση 15% σε έσοδα handling (αφίξεις αεροσκαφών) συγκριτικά με τον Απρίλιο και τον Μάιο του 2019.
Αυτά αποκάλυψε ο Γιάννης Γρύλος, CEO της Sky Express, σε εκδήλωση της εταιρείας, με αφορμή την επίσημη έναρξη της θερινής σεζόν, διαβεβαιώνοντας πως η Sky Express, όχι μόνο διαμορφώνει καλύτερη εικόνα από το 2019, αλλά για την ώρα, δεν αντιμετωπίζει, δυστοκίες, που πλήττουν τη διεθνή αερομεταφορά όπως καθυστερήσεις και ακυρώσεις πτήσεων, εξαιτίας της τεράστιας έλλειψης προσωπικού.
Ο ίδιος επιβεβαιώνει ότι ένας μεγάλος αριθμός εργαζομένων έχει εγκαταλείψει τον τουριστικό κλάδο, όχι όμως αδίκως, εφόσον υπήρξε πολύ κακή μεταχείριση από τους εργοδότες. Αυτό, όπως λέει είναι κάτι που συμβαίνει σε όλο τον κόσμο, όχι μόνο στην Ελλάδα και που παρασύρει και την αερομεταφορά.
Την ίδια ώρα, συνιστά επαγρύπνηση ως προς τις γεωπολιτικές αναταραχές και την εκτόξευση της ακρίβειας, καθώς είναι βασικοί παράγοντες που επηρεάζουν άμεσα τον καταναλωτή και κατ’ επέκταση το κλείσιμο του ταμείου το φθινόπωρο.
Διατήρηση χαμηλών τιμών
Παρά την αβεβαιότητα των ημερών, ο επικεφαλής της Sky Express συνεχίζει να χαμογελά, υπογραμμίζοντας πως το brandname Ελλάδα παραμένει ισχυρό και πως αναμένεται ένα δυνατό καλοκαίρι.
Για τον ίδιο, η επίδραση από την κατακόρυφη αύξηση της τιμής των καυσίμων συνεχίζει να είναι ένας άλυτος γρίφος, καθώς ο καταναλωτής, μοιραία, θα επιλέγει τον πιο οικονομικό τρόπο μετακίνησης από εδώ και στο εξής.
Από την άλλη, επιμένει πως το κόστος μιας πτήσης της Sky Express είναι ιδιαίτερα χαμηλό αναφερόμενος στο παράδειγμα από Αθήνα προς τη Θεσσαλονίκη, το οποίο ισοδυναμεί σήμερα με το κόστος μιας διαδρομής ταξί προς τον Αερολιμένα Ελευθέριος Βενιζέλος.
«Ενώ έχει αλλάξει το κόστος, εμείς κρατήσαμε χαμηλά τις τιμές. Το αεροπορικό εισιτήριο εξακολουθεί να είναι σε ιδιαίτερα ελκυστικές τιμές, σε σύγκριση με οποιοδήποτε άλλο μέσο μεταφοράς που έχει αυξημένα κόστη λόγω της ενεργειακής κρίσης», υπογραμμίζει.
Για τον Γιάννη Γρύλο, ο Μάιος είναι ο μήνας που δείχνει τις ελλείψεις και τις ανάγκες για το τι μέτρα πρέπει να ληφθούν για τη high season. «Στην Sky Express ο Μάιος έκλεισε με πληρότητες πολύ υψηλές, πάνω από το 72% και η ωρίμανση ήρθε νωρίτερα από ότι την είχαμε προγραμματίσει», αναφέρει.
Μάλιστα, όπως τονίζει, υπάρχει κατακόρυφη αύξηση των αεροπορικών εταιρειών που στοχεύουν στην Ελλάδα και στο city break για αυτό και η εταιρεία προχωρά σε νέες συνεργασίες.
Πρώτο δυνατό παράδειγμα που θα ανακοινωθεί επισήμως τις επόμενες ημέρες είναι η συμφωνία με την Emirates, ενισχύοντας τη θέση της στο διεθνή χάρτη έπειτα από τις συμμαχίες που έκανε με την Ισραηλινή EL AL Airlines, την Condor Airlines, την AIr France, την Cyprus Airways κ.α.
Το μερίδιο αγοράς στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών
«Για εμάς, η Sky Express είναι το απόλυτο success story» λέει από την πλευρά της η Ιωάννα Παπαδοπούλου, διευθύντρια επικοινωνίας και μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, εξηγώντας πως από την αρχή του χρόνου έως το τέλος Μαΐου η εταιρεία ανέβηκε κατά 200%, έχοντας προσθέσει από τον Ιανουάριο μέχρι το τέλος Μαΐου 1 εκατομμύριο θέσεις και 600 χιλιάδες περισσότερους επιβάτες στην κίνησή της, συγκριτικά με το 2019
«Το 2019, η Sky Express ήταν στο 2,5% από πλευράς μεριδίου αγοράς στο αεροδρόμιο της Αθήνας και αυτή τη στιγμή είναι στο 13%», αναφέρει, υπενθυμίζοντας ότι, σήμερα, είναι η δεύτερη πιο ισχυρή αεροπορική εταιρεία του Αερολιμένα Αθηνών (domestic και international) και τέταρτη στο διεθνές δίκτυο.
Πρόκειται για ένα μεγάλο επίτευγμα, αν λάβει κανείς υπόψη του ότι η Sky Express έχει μόνο πέντε δρομολόγια και πως μέχρι σήμερα ο επιβάτης της είναι κατα 67% Έλληνας- με εξακριβωμένους repeaters – και κατά 33% ξένος.
«Εκεί που άλλες αεροπορικές εταιρείες συρρικνώνονταν και μείωναν δρομολόγια, η Sky Express ξεκίνησε το διεθνές δίκτυό της σε ανταγωνιστικούς προορισμούς» πρόσθεσε, σχολιάζοντας τη θετική εξέλιξη μιας μικρής εταιρείας που βελτιώνεται και επεκτείνεται κάθε χρόνο.
Με την απόκτηση άλλων δύο νέων αεροπλάνων, η Sky Express αυξάνει τον στόλο της, ενώ έχοντας ανοίξει και τη συνδεσιμότητα των άγονων γραμμών με τα αστικά κέντρα, ετοιμάζεται να εισχωρήσει σε ακόμη περισσότερες αγορές της Ευρώπης όπως σε πόλεις της Αυστρίας που ήδη υπάρχει μια αύξηση 35% σε σχέση με το 2019, καθώς και σε πόλεις της Γαλλίας, της Γερμανίας και του Ηνωμένου Βασιλείου.
Τέλος, αναφερόμενη στις νέες στρατηγικές επικοινωνιακής στρατηγικής της εταιρείας, η Ι. Παπαδοπούλου τονίζει πως δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στην οικολογική συνείδηση αλλά και στην επένδυση που κάνει στη νέα γενιά (generation A), πρωτοστατώντας στις ανάγκες των επιβατών της γενιάς του μέλλοντος – σημερινοί προέφηβοι.
Αυτά αποκάλυψε ο Γιάννης Γρύλος, CEO της Sky Express, σε εκδήλωση της εταιρείας, με αφορμή την επίσημη έναρξη της θερινής σεζόν, διαβεβαιώνοντας πως η Sky Express, όχι μόνο διαμορφώνει καλύτερη εικόνα από το 2019, αλλά για την ώρα, δεν αντιμετωπίζει, δυστοκίες, που πλήττουν τη διεθνή αερομεταφορά όπως καθυστερήσεις και ακυρώσεις πτήσεων, εξαιτίας της τεράστιας έλλειψης προσωπικού.
Ο ίδιος επιβεβαιώνει ότι ένας μεγάλος αριθμός εργαζομένων έχει εγκαταλείψει τον τουριστικό κλάδο, όχι όμως αδίκως, εφόσον υπήρξε πολύ κακή μεταχείριση από τους εργοδότες. Αυτό, όπως λέει είναι κάτι που συμβαίνει σε όλο τον κόσμο, όχι μόνο στην Ελλάδα και που παρασύρει και την αερομεταφορά.
Την ίδια ώρα, συνιστά επαγρύπνηση ως προς τις γεωπολιτικές αναταραχές και την εκτόξευση της ακρίβειας, καθώς είναι βασικοί παράγοντες που επηρεάζουν άμεσα τον καταναλωτή και κατ’ επέκταση το κλείσιμο του ταμείου το φθινόπωρο.
Διατήρηση χαμηλών τιμών
Παρά την αβεβαιότητα των ημερών, ο επικεφαλής της Sky Express συνεχίζει να χαμογελά, υπογραμμίζοντας πως το brandname Ελλάδα παραμένει ισχυρό και πως αναμένεται ένα δυνατό καλοκαίρι.Για τον ίδιο, η επίδραση από την κατακόρυφη αύξηση της τιμής των καυσίμων συνεχίζει να είναι ένας άλυτος γρίφος, καθώς ο καταναλωτής, μοιραία, θα επιλέγει τον πιο οικονομικό τρόπο μετακίνησης από εδώ και στο εξής.
Από την άλλη, επιμένει πως το κόστος μιας πτήσης της Sky Express είναι ιδιαίτερα χαμηλό αναφερόμενος στο παράδειγμα από Αθήνα προς τη Θεσσαλονίκη, το οποίο ισοδυναμεί σήμερα με το κόστος μιας διαδρομής ταξί προς τον Αερολιμένα Ελευθέριος Βενιζέλος.
«Ενώ έχει αλλάξει το κόστος, εμείς κρατήσαμε χαμηλά τις τιμές. Το αεροπορικό εισιτήριο εξακολουθεί να είναι σε ιδιαίτερα ελκυστικές τιμές, σε σύγκριση με οποιοδήποτε άλλο μέσο μεταφοράς που έχει αυξημένα κόστη λόγω της ενεργειακής κρίσης», υπογραμμίζει.
Για τον Γιάννη Γρύλο, ο Μάιος είναι ο μήνας που δείχνει τις ελλείψεις και τις ανάγκες για το τι μέτρα πρέπει να ληφθούν για τη high season. «Στην Sky Express ο Μάιος έκλεισε με πληρότητες πολύ υψηλές, πάνω από το 72% και η ωρίμανση ήρθε νωρίτερα από ότι την είχαμε προγραμματίσει», αναφέρει.
Μάλιστα, όπως τονίζει, υπάρχει κατακόρυφη αύξηση των αεροπορικών εταιρειών που στοχεύουν στην Ελλάδα και στο city break για αυτό και η εταιρεία προχωρά σε νέες συνεργασίες.
Πρώτο δυνατό παράδειγμα που θα ανακοινωθεί επισήμως τις επόμενες ημέρες είναι η συμφωνία με την Emirates, ενισχύοντας τη θέση της στο διεθνή χάρτη έπειτα από τις συμμαχίες που έκανε με την Ισραηλινή EL AL Airlines, την Condor Airlines, την AIr France, την Cyprus Airways κ.α.
Το μερίδιο αγοράς στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών
«Για εμάς, η Sky Express είναι το απόλυτο success story» λέει από την πλευρά της η Ιωάννα Παπαδοπούλου, διευθύντρια επικοινωνίας και μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, εξηγώντας πως από την αρχή του χρόνου έως το τέλος Μαΐου η εταιρεία ανέβηκε κατά 200%, έχοντας προσθέσει από τον Ιανουάριο μέχρι το τέλος Μαΐου 1 εκατομμύριο θέσεις και 600 χιλιάδες περισσότερους επιβάτες στην κίνησή της, συγκριτικά με το 2019«Το 2019, η Sky Express ήταν στο 2,5% από πλευράς μεριδίου αγοράς στο αεροδρόμιο της Αθήνας και αυτή τη στιγμή είναι στο 13%», αναφέρει, υπενθυμίζοντας ότι, σήμερα, είναι η δεύτερη πιο ισχυρή αεροπορική εταιρεία του Αερολιμένα Αθηνών (domestic και international) και τέταρτη στο διεθνές δίκτυο.
Πρόκειται για ένα μεγάλο επίτευγμα, αν λάβει κανείς υπόψη του ότι η Sky Express έχει μόνο πέντε δρομολόγια και πως μέχρι σήμερα ο επιβάτης της είναι κατα 67% Έλληνας- με εξακριβωμένους repeaters – και κατά 33% ξένος.
«Εκεί που άλλες αεροπορικές εταιρείες συρρικνώνονταν και μείωναν δρομολόγια, η Sky Express ξεκίνησε το διεθνές δίκτυό της σε ανταγωνιστικούς προορισμούς» πρόσθεσε, σχολιάζοντας τη θετική εξέλιξη μιας μικρής εταιρείας που βελτιώνεται και επεκτείνεται κάθε χρόνο.
Με την απόκτηση άλλων δύο νέων αεροπλάνων, η Sky Express αυξάνει τον στόλο της, ενώ έχοντας ανοίξει και τη συνδεσιμότητα των άγονων γραμμών με τα αστικά κέντρα, ετοιμάζεται να εισχωρήσει σε ακόμη περισσότερες αγορές της Ευρώπης όπως σε πόλεις της Αυστρίας που ήδη υπάρχει μια αύξηση 35% σε σχέση με το 2019, καθώς και σε πόλεις της Γαλλίας, της Γερμανίας και του Ηνωμένου Βασιλείου.
Τέλος, αναφερόμενη στις νέες στρατηγικές επικοινωνιακής στρατηγικής της εταιρείας, η Ι. Παπαδοπούλου τονίζει πως δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στην οικολογική συνείδηση αλλά και στην επένδυση που κάνει στη νέα γενιά (generation A), πρωτοστατώντας στις ανάγκες των επιβατών της γενιάς του μέλλοντος – σημερινοί προέφηβοι.