ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Τουρισμός: Τι σημαίνει για την Ελλάδα το ενισχυμένο code share μεταξύ AEGEAN και Volotea
Τα νέα δρομολόγια και οι θετικές εκτιμήσεις που δείχνουν αύξηση το 2023
Πιο υψηλή από ποτέ δείχνει να είναι η τροχιά ανάπτυξης
«Η Volotea είναι μια low cost αεροπορική εταιρεία υψηλής ποιότητας. Σίγουρα υπάρχει ανταγωνισμός με την Aegean στους εγχώριους προορισμούς όπως είναι η Μύκονος, η Σαντορίνη και το Ηράκλειο, αλλά στην ουσία είμαστε δυο διαφορετικές εταιρείες, αφού πέραν της Αθήνας, εμείς κινούμαστε σε κύρια διεθνή αεροδρόμια της Ευρώπης», ανέφερε ο Ευτύχης Βασιλάκης, πρόεδρος της AEGEAN, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησαν οι επικεφαλής των Volotea, AEGEAN, και του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών το μεσημέρι της Τετάρτης 19 Απριλίου, με αντικείμενο την επέκταση της εμπορικής συνεργασίας για πτήσεις με χρήση κοινών κωδικών (code-share) που είχαν υπογράψει οι δύο αεροπορικές εταιρείες το 2021.
Ο Ευτ. Βασιλάκης μίλησε για μια καρποφόρα και ακόμα πιο ενισχυμένη συνεργασία των δύο αερομεταφορέων, με απώτερο στόχο τη διαρκώς αυξανόμενη προσέλκυση τουριστών στην Ελλάδα.
Αλλωστε, όπως είπε, οι δυο εταιρείες ξεκινούν συνεργασία σε δρομολόγια που δεν έχουν μεταξύ τους ανταγωνισμό, όπως στη Γαλλία, στην Ισπανία και στην Ιταλία και ειδικότερα τη Σαρδηνία, όπου η Αθήνα ενώνεται με το Κάλιαρι.
Ηδη, κατά τη φετινή τουριστική σεζόν ξεκινούν οκτώ νέα δρομολόγια από τα βασικά ελληνικά αεροδρόμια προς τη Γαλλία, την Ιταλία και την Ισπανία.
Ειδικότερα, προστίθενται δύο δρομολόγια από την Αθήνα προς την Τουλούζη και το Κάλιαρι, δύο δρομολόγια από τη Σαντορίνη προς Μπιλμπάο και Παλέρμο, ένα δρομολόγιο από Ηράκλειο προς Μπορντό, ένα δρομολόγιο Ρόδο-Νάντη, ένα Καλαμάτα-Νάντη και άλλο ένα δρομολόγιο από την Κάρπαθο προς τη Νάπολι.
Με άλλα λόγια, τo 2023, τριάντα δύο δρομολόγια της AEGEAN θα προσφέρονται από τη Volotea και σαράντα έξι δρομολόγια της Volotea θα προσφέρονται αντίστοιχα από την AEGEAN. Οσο για τον συνολικό αριθμό των προσφερόμενων δρομολογίων, αναμένεται να ξεπεράσει τα ενενήντα, συμπεριλαμβανομένων και των δεκαπέντε δρομολογίων που πραγματοποιούνται ξεχωριστά από τις δύο εταιρείες.
Οπως υπενθύμισε, η Volotea ξεκίνησε στην Αθήνα το 2015 με 33 χιλιάδες επιβάτες και το 2019 έφτασε να έχει 500 χιλιάδες επιβάτες. Μετά την κρίση της πανδημίας COVID-19 και την παύση στην αερομεταφορά, κατάφερε να επανέλθει το 2022 στα επίπεδα του 2019.
Στο σύνολο του δικτυου της, φέτος, αναμένεται να προσφέρει σχεδόν 12 εκατ. θέσεις με περισσότερα από τετρακόσια δρομολόγια σε δεκαέξι χώρες. Αναφορικά με τον ΔΑΑ, η Volotea από τους επόμενους μήνες θα προσφέρει δεκαεπτά εξυπηρετούμενους προορισμούς, αυξάνοντας την προσφορά θέσεων κατά 33%.
Μάλιστα, έχοντας ξεκινήσει τη βάση της στην Αθήνα το 2018 με δύο αεροσκάφη Airbus 319 με 156 θέσεις το καθένα, χαρακτήρισε τη Volotea ως την ταχύτερα αναπτυσσόμενη αεροπορική στον ΔΑΑ. Αυτό, όπως εξήγησε, φαίνεται από τις 3.800 πτήσεις που διατίθενται αυτή τη στιγμή, που μαρτυρούν την αύξηση του πτητικού έργου της εταιρείας κατά 23% συγκριτικά με το 2022.
Από την πλευρά της η Valeria Rebasti, Country Manager Italy & Southeastern Europe της Volotea, είπε πως ο ισπανικός αερομεταφορέας αποφάσισε να δημιουργήσει ένα νέο είδος αγοράς και ότι μετά την έναρξη της νέας βάσης στη Φλωρεντία, ετοιμάζεται να επεκταθεί στη γερμανική αγορά.
Στην Ελλάδα, αναμένεται να προσφέρει περισσότερες από 680.000 θέσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας, καταγράφοντας αύξηση 33% σε σχέση με το 2022 και περισσότερες από 1,4 εκατ. θέσεις προς και από το σύνολο της Ελλάδας που δείχνει αύξηση 12% σε σχέση με το 2022.
Τέλος, τη βαθιά του ικανοποίηση για τη σύσφιγξη της συνεργασίας των δύο εταιρειών εξέφρασε ο Carlos Muñoz, CEO και ιδρυτής της Volotea, υπογραμμίζοντας ότι στοχεύει σε μια ακόμα πιο διευρυμένη διασυνδεσιμότητα σε ανταγωνιστικές τιμές.
του ισπανικού αερομεταφορέα Volotea που όχι μόνο διευρύνει το ευρωπαϊκό του δίκτυο, αλλά βάζει την Ελλάδα στο επίκεντρο των στρατηγικών του πλάνων.«Η Volotea είναι μια low cost αεροπορική εταιρεία υψηλής ποιότητας. Σίγουρα υπάρχει ανταγωνισμός με την Aegean στους εγχώριους προορισμούς όπως είναι η Μύκονος, η Σαντορίνη και το Ηράκλειο, αλλά στην ουσία είμαστε δυο διαφορετικές εταιρείες, αφού πέραν της Αθήνας, εμείς κινούμαστε σε κύρια διεθνή αεροδρόμια της Ευρώπης», ανέφερε ο Ευτύχης Βασιλάκης, πρόεδρος της AEGEAN, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησαν οι επικεφαλής των Volotea, AEGEAN, και του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών το μεσημέρι της Τετάρτης 19 Απριλίου, με αντικείμενο την επέκταση της εμπορικής συνεργασίας για πτήσεις με χρήση κοινών κωδικών (code-share) που είχαν υπογράψει οι δύο αεροπορικές εταιρείες το 2021.
Ο Ευτ. Βασιλάκης μίλησε για μια καρποφόρα και ακόμα πιο ενισχυμένη συνεργασία των δύο αερομεταφορέων, με απώτερο στόχο τη διαρκώς αυξανόμενη προσέλκυση τουριστών στην Ελλάδα.
Αλλωστε, όπως είπε, οι δυο εταιρείες ξεκινούν συνεργασία σε δρομολόγια που δεν έχουν μεταξύ τους ανταγωνισμό, όπως στη Γαλλία, στην Ισπανία και στην Ιταλία και ειδικότερα τη Σαρδηνία, όπου η Αθήνα ενώνεται με το Κάλιαρι.
Ηδη, κατά τη φετινή τουριστική σεζόν ξεκινούν οκτώ νέα δρομολόγια από τα βασικά ελληνικά αεροδρόμια προς τη Γαλλία, την Ιταλία και την Ισπανία.
Ειδικότερα, προστίθενται δύο δρομολόγια από την Αθήνα προς την Τουλούζη και το Κάλιαρι, δύο δρομολόγια από τη Σαντορίνη προς Μπιλμπάο και Παλέρμο, ένα δρομολόγιο από Ηράκλειο προς Μπορντό, ένα δρομολόγιο Ρόδο-Νάντη, ένα Καλαμάτα-Νάντη και άλλο ένα δρομολόγιο από την Κάρπαθο προς τη Νάπολι.
Με άλλα λόγια, τo 2023, τριάντα δύο δρομολόγια της AEGEAN θα προσφέρονται από τη Volotea και σαράντα έξι δρομολόγια της Volotea θα προσφέρονται αντίστοιχα από την AEGEAN. Οσο για τον συνολικό αριθμό των προσφερόμενων δρομολογίων, αναμένεται να ξεπεράσει τα ενενήντα, συμπεριλαμβανομένων και των δεκαπέντε δρομολογίων που πραγματοποιούνται ξεχωριστά από τις δύο εταιρείες.
Aύξηση 33% σε σχέση με το 2022
«Το φετινό καλοκαίρι θα είναι πολύ δυνατό», είπε η Ιωάννα Παπαδοπούλου, διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του ΔΑΑ.Οπως υπενθύμισε, η Volotea ξεκίνησε στην Αθήνα το 2015 με 33 χιλιάδες επιβάτες και το 2019 έφτασε να έχει 500 χιλιάδες επιβάτες. Μετά την κρίση της πανδημίας COVID-19 και την παύση στην αερομεταφορά, κατάφερε να επανέλθει το 2022 στα επίπεδα του 2019.
Στο σύνολο του δικτυου της, φέτος, αναμένεται να προσφέρει σχεδόν 12 εκατ. θέσεις με περισσότερα από τετρακόσια δρομολόγια σε δεκαέξι χώρες. Αναφορικά με τον ΔΑΑ, η Volotea από τους επόμενους μήνες θα προσφέρει δεκαεπτά εξυπηρετούμενους προορισμούς, αυξάνοντας την προσφορά θέσεων κατά 33%.
Μάλιστα, έχοντας ξεκινήσει τη βάση της στην Αθήνα το 2018 με δύο αεροσκάφη Airbus 319 με 156 θέσεις το καθένα, χαρακτήρισε τη Volotea ως την ταχύτερα αναπτυσσόμενη αεροπορική στον ΔΑΑ. Αυτό, όπως εξήγησε, φαίνεται από τις 3.800 πτήσεις που διατίθενται αυτή τη στιγμή, που μαρτυρούν την αύξηση του πτητικού έργου της εταιρείας κατά 23% συγκριτικά με το 2022.
Από την πλευρά της η Valeria Rebasti, Country Manager Italy & Southeastern Europe της Volotea, είπε πως ο ισπανικός αερομεταφορέας αποφάσισε να δημιουργήσει ένα νέο είδος αγοράς και ότι μετά την έναρξη της νέας βάσης στη Φλωρεντία, ετοιμάζεται να επεκταθεί στη γερμανική αγορά.
Στην Ελλάδα, αναμένεται να προσφέρει περισσότερες από 680.000 θέσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας, καταγράφοντας αύξηση 33% σε σχέση με το 2022 και περισσότερες από 1,4 εκατ. θέσεις προς και από το σύνολο της Ελλάδας που δείχνει αύξηση 12% σε σχέση με το 2022.
Τέλος, τη βαθιά του ικανοποίηση για τη σύσφιγξη της συνεργασίας των δύο εταιρειών εξέφρασε ο Carlos Muñoz, CEO και ιδρυτής της Volotea, υπογραμμίζοντας ότι στοχεύει σε μια ακόμα πιο διευρυμένη διασυνδεσιμότητα σε ανταγωνιστικές τιμές.