VR σχέδια καταστρώνει η Meta για να ανταγωνιστεί το Apple Vision Pro
Η Meta εξετάζει το μέλλον της συνέχειας του Quest 3
Η τρέχουσα τεχνολογία VR χρησιμοποιεί συχνά ακουστικά εικονικής πραγματικότητας ή περιβάλλοντα πολλαπλών προβολών, μερικές φορές σε συνδυασμό με φυσικά περιβάλλοντα ή σκηνικά, για τη δημιουργία εικόνων, ήχων και άλλων αισθήσεων που προσομοιώνουν τη φυσική παρουσία ενός χρήστη σε ένα εικονικό ή φανταστικό περιβάλλον. Ένα άτομο που χρησιμοποιεί εξοπλισμό εικονικής πραγματικότητας είναι σε θέση να «κοιτάξει γύρω» τον τεχνητό κόσμο, να κινηθεί γύρω του και να αλληλεπιδράσει με εικονικά χαρακτηριστικά ή αντικείμενα.
Στο πλαίσιο αυτό η Meta εξετάζει το μέλλον της συνέχειας του Quest 3, το οποίο κυκλοφορεί σύντομα και το οποίο αναμένεται να έχει στοιχεία από το Vision Pro της Apple.
Σύμφωνα με το Bloomberg, τα σχέδια μάρκετινγκ των ακουστικών Quest της εταιρείας έχουν αλλάξει ως απάντηση στην ανακοίνωση του Vision Pro της Apple νωρίτερα φέτος. Μέρος του σχεδίου είναι να κυκλοφορήσει ένα VR headset χωρίς χειριστήρια για να μειωθεί το κόστος το επόμενο έτος.
Ο οδικός χάρτης της Meta περιλαμβάνει την κατασκευή του επόμενου ακουστικού της, με την κωδική ονομασία Ventura, ακόμη φθηνότερα – το Quest 3 είναι ήδη λιγότερο από το 15% του κόστους ενός Vision Pro – και πιο άνετα, χωρίς να θυσιάζεται η ανάλυση της οθόνης. Και προφανώς, η Meta εξετάζει το ενδεχόμενο να καταργήσει τη δέσμη χειριστηρίων για να βοηθήσει σε αυτό, επιτρέποντας στους χρήστες είτε να χρησιμοποιούν μόνο χειρονομίες είτε να αγοράζουν χειριστήρια ξεχωριστά.
Σημειώνεται πως το Vision Pro θεωρείται ένα εξαιρετικά ακριβό προϊόν καθώς θα κοστολογηθεί στα 3.499 δολάρια. Μάλιστα, η τιμή με τους φόρους θα αγγίξει τα περίπου 4.000 δολάρια. Πριν την αποκάλυψη της τιμής η Apple δήλωνε πως αγοράζοντας ένα Vision Pro είναι ουσιαστικά, σαν να αγοράζουμε ταυτόχρονα, μια οθόνη ultra-HD, μία παιχνιδομηχανή, ένα σύστημα surround ήχου και ένα iPhone».
Παράλληλα, η διάσημη εταιρεία τεχνολογίας χαρακτηρίζει το headset ως την πιο πολύπλοκη συσκευή που έχει κατασκευάσει ποτέ.
Η Apple και η Meta έχουν στο μυαλό τους διαφορετικούς χρήστες-στόχους αλλά προς το παρόν, η αγορά VR εξακολουθεί να αποτελείται από early adopters που θα μπορούσαν να επηρεαστούν από οποιοδήποτε headset