Black Friday: Οι ειδικοί εξηγούν γιατί… δεν μπορείς να της αντισταθείς
Η Black Friday είναι αδιαμφισβήτητα η μεγαλύτερη shopping ημέρα του χρόνου. Που οφείλεται όμως η φρενίτιδα;
Εάν έχετε προσπαθήσει να αποφύγετε τα ψώνια στην Black Friday τότε κατά πάσα πιθανότητα έχετε διαπιστώσει ότι είναι σαν προσπαθείτε να αντισταθείτε σε εκείνο το λαχταριστό μελομακάρονο στο πάρτι Χριστουγέννων. Και οι δύο… ένοχες απολαύσεις έρχονται μία φορά το χρόνο, έχουν σχεδιαστεί για να σε δελεάσουν και έχουν απολύτως νόστιμη γεύση.
Οι περισσότεροι αγοραστές επιλέγουν δώρα για τους αγαπημένους τους, σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία από την Εθνική Ομοσπονδία Λιανικής των ΗΠΑ ενώ οι περισσότεροι από τους μισούς θα κάνουν τα ψώνια τους διαδικτυακά, για να αποφύγουν τα πλήθη. Για να τα καταφέρετε και εσείς, μπορείτε να μπείτε στο SHOPFLIX.GR και να βρείτε ό,τι ακριβώς ψάχνετε μέσα από την ατελείωτη ποικιλία του σε προϊόντα.
Κι ενώ η απόλαυση που αντλούμε από τα ψώνια είναι δεδομένη, υπάρχουν μερικοί βαθύτεροι ψυχολογικοί λόγοι για τους οποίους η Black Friday μας κάνει να… παραληρούμε.
Όλοι αγαπάμε τις καλές προσφορές
Έρευνες αναφορικά με την συμπεριφορά των καταναλωτών έχουν δείξει ότι απολαμβάνουμε περισσότερο τις αγορές μας όταν τελικά ξοδεύουμε λιγότερα από όσα ήμασταν διαθέσιμοι να δαπανήσουμε ή όταν η τιμή τους είναι χαμηλότερη από την τυπική.
Εάν θέλετε και εσείς να απολαμβάνετε τις αγορές σας και να βρίσκετε όλα όσα θέλετε, σε εξαιρετικά συμφέρουσες τιμές, κάθε φορά, ανεξαρτήτως της ημέρας, μπείτε στο αγαπημένο marketplace, SHOPFLIX.GR.
Κάποιοι ενεργούν βάσει… FOMO
Έπειτα, υπάρχει το γεγονός ότι πολλές προσφορές της Black Friday διατίθενται στην αγορά ως «προσφορές περιορισμένου χρόνου», γεγονός που κάνει τις αγορές μας ακόμα πιο συναρπαστικές.
Οι προσφορές περιορισμένου χρόνου αυξάνουν την «αναμενόμενη λύπη», συναίσθημα γνωστό και ως FOMO (φόβος να χάσουμε κάτι) που ωθεί τους ανθρώπους να αγοράσουν πράγματα που διαφορετικά μπορεί να μην αγόραζαν.
Το momentum της αγοράς
Υπάρχει ένα φαινόμενο που ονομάζεται «δυναμική αγορών», το οποίο συμβαίνει όταν η αγορά σας δίνει μια ψυχολογική ώθηση που σας ενθαρρύνει να αγοράσετε ένα δεύτερο, πολλές φορές άσχετο προϊόν. Με απλά λόγια, οι αγορές οδηγούν σε άλλες αγορές.
Το κόκκινο της Black Friday
Κάθε φορά που μπαίνουμε σε ένα κατάστημα ή και όταν απλώς περνάμε από τις βιτρίνες του, ερχόμαστε αντιμέτωποι με πολλά διαφορετικά ερεθίσματα που έχουν στόχο να πυροδοτήσουν την επιθυμία μας για αγορές. Αυτό το φαινόμενο είναι ιδιαίτερα αληθινό στην Black Friday .
Οι περισσότερες προσφορές διαφημίζονται με κόκκινο χρώμα, το οποίο, εκτός από το να αιχμαλωτίζει την προσοχή μας, έχει αναπτύξει ορισμένες συναισθηματικές χροιές με την πάροδο του χρόνου. Το κόκκινο έχει βρεθεί ότι ενθαρρύνει την όρεξη και δημιουργεί μια αίσθηση επείγουσας ανάγκης, γι’ αυτό και χρησιμοποιείται συχνά σε φαστ φουντ και εκπτώσεις.