Τη χαριστική βολή στη δύσκολη οικονομική συγκυρία και τη συνεχή μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος δίνιε η αύξηση στους έμμεσους φόρους και ειδικά η αύξηση του ΕΦΚ στα καύσιμα.
Η βενζίνη «ανέβηκε» 5 λεπτά του ευρώ, το πετρέλαιο κίνησης 11 και το υγραέριο 10 λεπτά!

Η κατάσταση επιδεινώνεται και από την αύξηση των τιμών των καυσίμων στις διεθνείς αγορές, όχι τόσο όμως για να δικαιολογείται απολύτως η άνοδος αυτή που παρατηρείται στη χώρα μας, επιχείρημα στο οποίο βασίζεται η κυβερνητική ρητορική. Όπως σημειώνουν σήμερα «Τα Νέα», η διεθνής τιμή των καυσίμων επηρεάζει την τελική τους τιμή μόνο κατά το 30% περίπου, ενώ αντίθετα, το 72% της λιανικής τιμής της βενζίνης στην Ελλάδα διαμορφώνεται από φόρους, την ώρα που ο αντίστοιχος μέσος όρος στην ΕΕ είναι στο 66%.

Έτσι, η τιμή της βενζίνης διαμορφώνεται πανελλαδικά από το 1,49 στο 1,54, το ντίζελ από το 1,19 στο 1,30 και το υγραέριο από το 0,72 στο 0,82 ευρώ.