Με το καλύτερό της όπλο, τις χαμηλές τιμές, σκοπεύει να απαντήσει η Lidl Hellas στην επέκταση του ομίλου Σκλαβενίτη στην αγορά των σούπερ μάρκετ μετά την απόκτηση των σημείων πώλησης του Μαρινόπουλου. Την απάντηση αυτή έδωσε ο πρόεδρος της εταιρείας Ιάκωβος Ανδρεανίδης, στο πλαίσιο εκδήλωσης Τύπου όπου παρουσίασε μελέτη της EY Ελλάδας για τη συνεισφορά της αλυσίδας στην ελληνική οικονομία.

Μάλιστα, ο πρόεδρος της Lidl Hellas έκανε γνωστό ότι «η αλυσίδα επενδύει κάθε χρόνο 50.000.000 ευρώ σε προσφορές», δίνοντας με τον τρόπο αυτόν το σινιάλο για την έναρξη ενός νέου πολέμου τιμών στην αγορά.

Διαβάστε ολόκληρο το θέμα στο ependisinews.gr