Με ποδοσφαιρικούς όρους, στον ΣΥΡΙΖΑ ψάχνουν «μεταγραφές» που θα δίνουν το στίγμα του κυβερνητικού-θεσμικού κόμματος κυρίως, με ισχυρό το brand της Κεντροαριστεράς. Έτσι, ανοίγουν ξανά διαύλους με τον πρώην «τσάρο» της οικονομίας Νίκο Χριστοδουλάκη , προσπαθώντας να τον πείσουν να πλαισιώσει την προσπάθεια για το comeback του κόμματος. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο πρώην υπουργός είναι πλέον επίσημος συνεργάτης του News247, μιας δυναμικής ιστοσελίδας, που «παίζει μπάλα» στον χώρο και στην οποία επενδύει ο ΣΥΡΙΖΑ επικοινωνιακά, καθώς τα παραδοσιακά Μέσα του πάνε άπατα.