Στο επικοινωνιακό παιχνίδι μάλιστα μπήκε και η ΟΝΝΕΔ , η νεολαία της Νέας Δημοκρατίας. Από το πρωί της Παρασκευής έκανε την εμφάνισή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μία εικόνα για την προώθηση του εμβολιασμού, χωρίς το έμβλημα της «γαλάζιας» νεολαίας αλλά με τα στελέχη και τα μέλη της να είναι εκείνα που τη διαμοιράζουν. Η κίνηση αυτή ήρθε σε συνέχεια μίας πρωτοβουλίας που ξεπερνά τα συνηθισμένα με την ΟΝΝΕΔ να στέλνει μήνυμα ενότητας υπέρ του εμβολιασμού.

Ο πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ Παύλος Μαρινάκης με επιστολή του προς τους επικεφαλής των νεολαιών όλων των κοινοβουλευτικών δυνάμεων, κάλεσε σε κοινή δήλωση υπέρ του εμβολιασμού με σκοπό την ευαισθητοποίηση των νέων. Η ανταπόκριση των υπόλοιπων οργανώσεων βέβαια δεν φάνηκε να είναι ιδιαίτερα θερμή μέχρι στιγμής, ωστόσο, η κίνηση της ΟΝΝΕΔ έχει μετρήσει υπέρ της στα μάτια των νέων.

Ο χαρακτήρας αυτής της πρωτοβουλίας αντανακλά τη σημασία που δίνει η κυβέρνηση στον εμβολιασμό των νέων και γι’ αυτό ιδιαίτερης σημασίας είναι ο ρόλος του γενικού γραμματέα του πρωθυπουργού, Γρηγόρη Δημητριάδη. Σε πολιτικό επίπεδο, οι νεολαίες των άλλων κομμάτων μετά την πρωτοβουλία Μητσοτάκη για την ηλικιακή ομάδα 30-39 ενδεχομένως να δημιουργήσει αποτελεσματική πίεση στις άλλες νεολαίες για να αναλάβουν πρωτοβουλίες.