Πολλά θα μπορούσε να πεί κανείς για τα όποια επικοινωνιακά λάθη έχει υποπέσει κατά καιρούς ο Άδωνις Γεωργιάδης , ωστόσο σε αυτή την συγκυρία έχει βγεί μπροστά με… to the point τοποθετήσεις.

Δεν ήταν μόνο ο τρόπος με τον οποίο διαχειρίζεται στις δημόσιες εμφανίσεις του την ανάγκη επιτάχυνσης της εμβολιαστικής διαδικασίας, σε αντίθεση με άλλα κυβερνητικά στελέχη, που είτε ψάχνονται είτε παίζουν –κατά λάθος- το παιχνίδι του διχασμού της κοινωνίας, αλλά και η στάση του έναντι του κλάδου της εστίασης, ο οποίος θυμίζει τον Αλέκο Τζανεττάκο στις παλιές ελληνικές ταινίες.

Τρώει δηλαδή... την καρπαζιά από επιστήμονες και πολιτικούς κάθε φορά που πάει να ξεφύγει η πανδημία, αποτελώντας επί της ουσίας τον εύκολο στόχο. Το χρώσταγε, βέβαια, στους επιχειρηματίες, έπειτα από εκείνη την ιστορία με τα κλειδιά, ωστόσο οφείλει να αναγνωρίζει κανείς πως έχει αίσθηση των πραγμάτων, όπως μου έλεγε κι ένας από τους πλέον επιφανείς εκπροσώπους των επιχειρηματιών της νυχτερινής διασκέδασης, που όλο αυτό το διάστημα ήταν σε ανοικτή γραμμή με τον υπουργό Ανάπτυξης.