Σε κανονικό αδιέξοδο στις σχέσεις του με τα media έχει οδηγηθεί ο πρώην πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας , εξέλιξη στην οποία τον οδήγησαν οι λανθασμένες συμβουλές του Θανάση Καρτερού και της παρέας του. Αυτή τη στιγμή, ο ΣΥΡΙΖΑ είναι απόλυτα περιθωριοποιημένος στους καναλάρχες και τους εκδότες, αφού υιοθέτησε μια στρατηγική που, εκτός του ότι δεν είχε στόχευση, προκάλεσε τα αρνητικά ανακλαστικά των ισχυρών του χώρου.

Ο Τσίπρας, βλέποντας την αντιμετώπιση της οποίας τυγχάνει από το σύνολο (σχεδόν) των media ο νέος πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Ανδρουλάκης, έχει πανικοβληθεί, αφού αντιλαμβάνεται ότι η στρατηγική που είχε επιλέξει τον έχει περιθωριοποιήσει, καθώς ουσιαστικά έχει μείνει με το «Documento» του Βαξεβάνη, την κομματική «Αυγή», το Open του Σαββίδη και φυσικά τη «Δημοκρατία» του Γιάννη Φιλιππάκη.

Η μόνη σοβαρή περίπτωση σε επίπεδο προσφερόμενου προϊόντος είναι η «Εφημερίδα των Συντακτών». Στην πλειονότητά τους μιλάμε για μέσα ενημέρωσης που μόνο θεσμικότητα δεν αποπνέουν και στο τέλος δεν συνεισφέρουν απολύτως τίποτα στον κ. Τσίπρα. Μπροστά σε αυτή την πραγματικότητα, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ έχει αποφασίσει παρέα με τον Καρτερό και τον αντιτουριστικό (πολιτικά) εκπρόσωπο Τύπου, Νάσο Ηλιόπουλο, να επαναπροσεγγίσει τους ισχυρούς των καναλιών. Στο πλαίσιο αυτό, ξεκίνησε να βλέπει τους ανθρώπους που βρίσκονται κοντά στους καναλάρχες, προσπαθώντας να χτίσει γέφυρες ενόψει των εκλογών, που, όπως εκτιμά, δεν θα αργήσουν.

Στόχος του Τσίπρα είναι να εξασφαλίσει μια μίνιμουμ στήριξη από τα κανάλια της οικογένειας Βαρδινογιάννη, χωρίς να αποκλείει μια αντίστοιχη συνεργασία και με τον ΑΝΤ1 του Θοδωρή Κυριακού. Εκεί που βλέπει να δυσκολεύουν τα πράγματα (χωρίς, φυσικά, να προκύπτει κάτι τέτοιο από την ίδια την πραγματικότητα) είναι στο Mega του Βαγγέλη Μαρινάκη και στον ΣΚΑΪ του Γιάννη Αλαφούζου.

Παρά ταύτα, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ δυσκολεύεται να πιστέψει ότι οι δύο καναλάρχες δεν έχουν θέσει ως στόχο ζωής την εξόντωσή του, για την οποία πλέον δεν χρειάζεται να ασχοληθεί κάποιος καναλάρχης, αφού αρκούν πρώτιστα ο Πολάκης και οι υπόλοιποι και δευτερευόντως ο Νίκος Ανδρουλάκης, που είναι αλήθεια ότι έχει ντιλάρει με όλους σχεδόν τους ισχυρούς των media.

Και αυτό συνέβη όχι κατόπιν ενός σχεδίου, αλλά από την ίδια την πραγματικότητα, αφού ο νέος αρχηγός ήρθε να καλύψει ένα μεγάλο κενό που είχε δημιουργηθεί εξαιτίας της τρέλας που κυριάρχησε στον ΣΥΡΙΖΑ σε σχέση με τους καναλάρχες.

*Δημοσιεύθηκε στο ένθετο ‘’Secret’’ της εφημερίδας «Παραπολιτικά» στις 11/2