ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Οι «γαλάζιοι» TikTokers αποκαλύπτονται: Ο πρόεδρος ΟΝΝΕΔ, Ορφέας Γεωργίου, και οι νέοι που πρωταγωνιστούν στα βίντεο της οργάνωσης μιλούν στα Παραπολιτικά
Τι λένε για τα μηνύματα που επικοινωνούν και τη δύναμη των social media εν μέσω προεκλογικής περιόδου
Με το όπλο των social media
στη φαρέτρα τους, τα πολιτικά κόµµατα οδεύουν προς την εκλογική αναµέτρηση της 21ης Μαΐου, µε στόχο να µεταδώσουν τα προεκλογικά τους µηνύµατα σε όλες τις ηλικιακές οµάδες του εκλογικού σώµατος.
Επιδίωξη της Ν.∆. είναι να προβάλει το κυβερνητικό έργο της τελευταίας τετραετίας στους ψηφοφόρους όλων των ηλικιών, ενώ για την επικοινωνία των µεταρρυθµίσεων της κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη στις νεαρότερες γενιές σηµαντικό ρόλο έχει αναλάβει η ΟΝΝΕ∆.
Η «γαλάζια» Νεολαία, που κατά καιρούς έχει παρουσιάσει δυναµικές διαδικτυακές καµπάνιες, το τελευταίο διάστηµα έχει εισέλθει στον µαγικό κόσµο του TikTok. Στον επίσηµο λογαριασµό της στη δηµοφιλή εφαρµογή ανεβαίνουν ολιγόλεπτα βίντεο, µε πρωταγωνιστές τους ίδιους τους νέους, οι οποίοι µε έναν πρωτότυπο και φρέσκο τρόπο παρουσιάζουν τις παρεµβάσεις της κυβέρνησης που έχουν υλοποιηθεί προς όφελος της νέας γενιάς.
Η ΟΝΝΕΔ, ο νέος «influencer» στο TikTok, µέσα σε σχεδόν δύο εβδοµάδες µετρά πάνω από 10.600 ακολούθους, ενώ τα βίντεο που είναι στον αέρα έχουν συγκεντρώσει εκατοντάδες χιλιάδες προβολές. Ενδεικτικά, το βίντεο για την τρίτη διαδοχική αύξηση του κατώτατου µισθού είδαν πάνω από 637.200 χρήστες, ενώ το βίντεο στο οποίο πρωταγωνιστεί ο πρόεδρος της ΟΝΝΕ∆, Ορφέας Γεωργίου, µε αντικείµενο το πρόγραµµα «Πρώτο ένσηµο», παρακολούθησαν 98.400 χρήστες.
Οι «γαλάζιοι» TikTokers των βίντεο της ΟΝΝΕ∆ στην «τηλεόραση των νέων» µιλούν στο «S» για την εµπειρία τους και σηµειώνουν: «Επιλέξαµε να µιλήσουµε για όσα πραγµατικά απασχολούν τις νέες και τους νέους µε τρόπο που ξεφεύγει λίγο από τα συνηθισµένα. Η αύξηση του κατώτατου µισθού είναι ένα από τα βίντεο που ανέβηκαν στο TikTok µε σηµαντική απήχηση, γεγονός που αποδεικνύει ότι η νέα γενιά ενδιαφέρεται να ενηµερωθεί ουσιαστικά για αποφάσεις που αφορούν το µέλλον της», λέει ο ∆ηµήτρης, ο οποίος αναλύει στο TikTok τους παράγοντες που συνέβαλαν στην αύξηση του κατώτατου µισθού.
Η Δωριλένια αναφέρει: «Ενα µεγάλο ποσοστό της πολιτικής ατζέντας της Νέας Δηµοκρατίας αφορά τις νέες και τους νέους της χώρας. Μέσω λοιπόν του TikTok προσπαθούµε µέσα σε 30 δευτερόλεπτα να τους ενηµερώσουµε για το κυβερνητικό έργο, τις µεταρρυθµίσεις και για όσα έγιναν µέσα στα τελευταία τέσσερα χρόνια».
*Δημοσιεύτηκε στο Secret την 1η Απριλίου 2023.
Επιδίωξη της Ν.∆. είναι να προβάλει το κυβερνητικό έργο της τελευταίας τετραετίας στους ψηφοφόρους όλων των ηλικιών, ενώ για την επικοινωνία των µεταρρυθµίσεων της κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη στις νεαρότερες γενιές σηµαντικό ρόλο έχει αναλάβει η ΟΝΝΕ∆.
Η «γαλάζια» Νεολαία, που κατά καιρούς έχει παρουσιάσει δυναµικές διαδικτυακές καµπάνιες, το τελευταίο διάστηµα έχει εισέλθει στον µαγικό κόσµο του TikTok. Στον επίσηµο λογαριασµό της στη δηµοφιλή εφαρµογή ανεβαίνουν ολιγόλεπτα βίντεο, µε πρωταγωνιστές τους ίδιους τους νέους, οι οποίοι µε έναν πρωτότυπο και φρέσκο τρόπο παρουσιάζουν τις παρεµβάσεις της κυβέρνησης που έχουν υλοποιηθεί προς όφελος της νέας γενιάς.
Με απλά λόγια
Οι νέοι της Οργάνωσης µε απλά λόγια εξηγούν στους συνοµηλίκους τους θέµατα που τους ενδιαφέρουν και άπτονται της καθηµερινότητάς τους, όπως η αύξηση του κατώτατου µισθού, τα προγράµµατα «Προσωπικός βοηθός για άτοµα µε αναπηρία» και «Πρώτο ένσηµο», το επίδοµα των 1.500 ευρώ σε φοιτητές ∆ΙΕΚ, η νεανική επιχειρηµατικότητα, η ισότητα των φύλων, καθώς και θέµατα πολιτισµού και εργασίας.Η ΟΝΝΕΔ, ο νέος «influencer» στο TikTok, µέσα σε σχεδόν δύο εβδοµάδες µετρά πάνω από 10.600 ακολούθους, ενώ τα βίντεο που είναι στον αέρα έχουν συγκεντρώσει εκατοντάδες χιλιάδες προβολές. Ενδεικτικά, το βίντεο για την τρίτη διαδοχική αύξηση του κατώτατου µισθού είδαν πάνω από 637.200 χρήστες, ενώ το βίντεο στο οποίο πρωταγωνιστεί ο πρόεδρος της ΟΝΝΕ∆, Ορφέας Γεωργίου, µε αντικείµενο το πρόγραµµα «Πρώτο ένσηµο», παρακολούθησαν 98.400 χρήστες.
«Προσωπικό μου στοίχημα»
Ο Ορφέας Γεωργίου αναφέρει στο «S» για την καµπάνια της ΟΝΝΕ∆ στην αγαπηµένη πλατφόρµα των νέων: «Αποτελεί προσωπικό µου στοίχηµα η ΟΝΝΕ∆ να εκµεταλλευθεί κάθε πιθανό δίαυλο επικοινωνίας µε τη νέα γενιά. Το TikTok προσφέρει αυτή τη δυνατότητα µε έναν αρκετά απλό και εύχρηστο τρόπο. Από την πρώτη στιγµή που ως Οργάνωση δηµιουργήσαµε λογαριασµό σε αυτό το µέσο κοινωνικής δικτύωσης, προσπαθούµε να ενηµερώσουµε και κατ’ επέκταση να παρουσιάσουµε τις πτυχές του κυβερνητικού έργου που έχουν σηµασία και αφορούν τις νέες και τους νέους στην Ελλάδα. Η ανταπόκριση στα βίντεο που παράγουµε µας δείχνει ότι πράξαµε σωστά».Οι «γαλάζιοι» TikTokers των βίντεο της ΟΝΝΕ∆ στην «τηλεόραση των νέων» µιλούν στο «S» για την εµπειρία τους και σηµειώνουν: «Επιλέξαµε να µιλήσουµε για όσα πραγµατικά απασχολούν τις νέες και τους νέους µε τρόπο που ξεφεύγει λίγο από τα συνηθισµένα. Η αύξηση του κατώτατου µισθού είναι ένα από τα βίντεο που ανέβηκαν στο TikTok µε σηµαντική απήχηση, γεγονός που αποδεικνύει ότι η νέα γενιά ενδιαφέρεται να ενηµερωθεί ουσιαστικά για αποφάσεις που αφορούν το µέλλον της», λέει ο ∆ηµήτρης, ο οποίος αναλύει στο TikTok τους παράγοντες που συνέβαλαν στην αύξηση του κατώτατου µισθού.
«Δυνατό εργαλείο»
Η Ειρήνη στο βίντεο όπου πρωταγωνιστεί µιλά για την επιτυχία της Ελλάδας να βρίσκεται ανάµεσα στις 14 χώρες που έχουν πετύχει πλήρη νοµική ισότητα ανάµεσα σε γυναίκες και άνδρες. Η ίδια µας λέει: «Στην ηλικία των 18- 24 γνωρίζεις τον κόσµο, διαµορφώνεις την ιδεολογία σου και τη στάση ζωής. Καθώς σε αυτές τις ηλικίες είναι οι µισοί χρήστες του TikTok, είναι ένα δυνατό εργαλείο για εµάς στην ΟΝΝΕ∆, για να υπερασπιστούµε και το άλλο µισό του πλανήτη µας, τις γυναίκες και τα κορίτσια».Η Δωριλένια αναφέρει: «Ενα µεγάλο ποσοστό της πολιτικής ατζέντας της Νέας Δηµοκρατίας αφορά τις νέες και τους νέους της χώρας. Μέσω λοιπόν του TikTok προσπαθούµε µέσα σε 30 δευτερόλεπτα να τους ενηµερώσουµε για το κυβερνητικό έργο, τις µεταρρυθµίσεις και για όσα έγιναν µέσα στα τελευταία τέσσερα χρόνια».
«Αποτελεσματικό»
«Το TikTok σού δίνει τη δυνατότητα να επικοινωνείς άµεσα µε τη γενιά µας, µε καθαρά και σύντοµα µηνύµατα. Είναι, εποµένως, ένας πολύ αποτελεσµατικός τρόπος να µάθει η γενιά µας το πολυεπίπεδο έργο της κυβέρνησης, ειδικά αυτά που µας ενδιαφέρουν περισσότερο», λέει ο Δηµήτρης. «Στο TikTok έχουµε την ευκαιρία να πούµε όσα πρέπει και να µας ακούσουν νέοι άνθρωποι. Είναι ένας διαφορετικός τρόπος αλληλεπίδρασης µε τους συνοµηλίκους µας», λέει η Ζωή, που στο βίντεό της µιλά για το πρόγραµµα επιδότησης νέων για τη δηµιουργία επιχείρησης.*Δημοσιεύτηκε στο Secret την 1η Απριλίου 2023.