ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ: Εσωκομματικές διαφωνίες και για την καμπάνια του κόμματος - Η πρόταση για fast track σχεδιασμό και οι αντιρρήσεις
Σκοπός είναι να µην εκτεθεί περαιτέρω το κόµµα µε φόντο τον κίνδυνο χαµηλής προσέλευσης
Σχέδιο για την προώθηση µιντιακής καµπάνιας, προκειµένου να αυξηθεί ο αριθµός των πολιτών που θα συµµετάσχουν µε την ψήφο τους στις εσωκοµµατικές διαδικασίες του ΣΥΡΙΖΑ για την ανάδειξη νέου αρχηγού,
επεξεργάζονται στην Κουµουνδούρου. Πρόκειται για πρόταση που έχει κατατεθεί από κορυφαία στελέχη και αρχικά θα έβρισκε σύµφωνους τους επίδοξους διαδόχους του Αλέξη Τσίπρα. Μόνο που, όπως συµβαίνει σε όλες τις πτυχές των διεργασιών που ξεκίνησαν µετά την παραίτηση του πρώην πρωθυπουργού από την προεδρία, και σε αυτό το µέτωπο είναι αδύνατο για την ώρα να βρεθεί κοινός βηµατισµός.
Από τη µια, η οµάδα πέριξ των Αχτσιόγλου και Τσακαλώτου, που θεωρεί ότι πρέπει ο νέος αρχηγός να έχει εκλεγεί µέχρι τη ∆ΕΘ, διαµηνύει ότι θα πρέπει να δροµολογηθούν fast track πρωτοβουλίες προς αυτή την κατεύθυνση, αφού ούτως ή άλλως το µεγάλο ζητούµενο είναι να προκύψει άµεσα νέος πρόεδρος, µε τα υπόλοιπα να έρχονται σε δεύτερη µοίρα.
Από την άλλη, πρόσωπα όπως ο Νίκος Παππάς, ο Χρήστος Σπίρτζης και άλλοι, που έχουν βρεθεί στον αντίποδα της λογικής των άµεσων εξελίξεων, επιµένουν στην ανάγκη να υπάρξει καµπάνια που θα «τρέξει» σε όλα τα ΜΜΕ, µε µελετηµένο περιεχόµενο και ελκυστικά µηνύµατα, που θα προκαλέσει το ενδιαφέρον της εκ προοιµίου περιορισµένης δεξαµενής -σε σχέση µε το παρελθόνφίλων του ΣΥΡΙΖΑ και θα τους φέρει πάνω από την κάλπη. Ως εκ τούτου και επιχειρηµατολογώντας περαιτέρω για τη χρονική παράταση της διαδικασίας πέραν της ∆ΕΘ, τονίζουν ότι, για να υπάρξει µια αποτελεσµατική καµπάνια, θα πρέπει να επιληφθεί του θέµατος µια οµάδα ειδικών και ακολούθως να εξασφαλιστούν συνθήκες για ικανοποιητική προβολή του περιεχοµένου από όλο το φάσµα των ΜΜΕ. Σκοπός είναι να µην εκτεθεί περαιτέρω το κόµµα µε φόντο τον κίνδυνο χαµηλής προσέλευσης, αλλά και να καταστεί όσο το δυνατόν πιο ισχυρό το πλαίσιο εντός του οποίου θα δραστηριοποιηθεί ο νέος ή η νέα επικεφαλής της αξιωµατικής αντιπολίτευσης.
*Δημοσιεύθηκε στο ένθετο ‘’Secret’’ της εφημερίδας «Παραπολιτικά» στις 15/7
Από τη µια, η οµάδα πέριξ των Αχτσιόγλου και Τσακαλώτου, που θεωρεί ότι πρέπει ο νέος αρχηγός να έχει εκλεγεί µέχρι τη ∆ΕΘ, διαµηνύει ότι θα πρέπει να δροµολογηθούν fast track πρωτοβουλίες προς αυτή την κατεύθυνση, αφού ούτως ή άλλως το µεγάλο ζητούµενο είναι να προκύψει άµεσα νέος πρόεδρος, µε τα υπόλοιπα να έρχονται σε δεύτερη µοίρα.
Από την άλλη, πρόσωπα όπως ο Νίκος Παππάς, ο Χρήστος Σπίρτζης και άλλοι, που έχουν βρεθεί στον αντίποδα της λογικής των άµεσων εξελίξεων, επιµένουν στην ανάγκη να υπάρξει καµπάνια που θα «τρέξει» σε όλα τα ΜΜΕ, µε µελετηµένο περιεχόµενο και ελκυστικά µηνύµατα, που θα προκαλέσει το ενδιαφέρον της εκ προοιµίου περιορισµένης δεξαµενής -σε σχέση µε το παρελθόνφίλων του ΣΥΡΙΖΑ και θα τους φέρει πάνω από την κάλπη. Ως εκ τούτου και επιχειρηµατολογώντας περαιτέρω για τη χρονική παράταση της διαδικασίας πέραν της ∆ΕΘ, τονίζουν ότι, για να υπάρξει µια αποτελεσµατική καµπάνια, θα πρέπει να επιληφθεί του θέµατος µια οµάδα ειδικών και ακολούθως να εξασφαλιστούν συνθήκες για ικανοποιητική προβολή του περιεχοµένου από όλο το φάσµα των ΜΜΕ. Σκοπός είναι να µην εκτεθεί περαιτέρω το κόµµα µε φόντο τον κίνδυνο χαµηλής προσέλευσης, αλλά και να καταστεί όσο το δυνατόν πιο ισχυρό το πλαίσιο εντός του οποίου θα δραστηριοποιηθεί ο νέος ή η νέα επικεφαλής της αξιωµατικής αντιπολίτευσης.
*Δημοσιεύθηκε στο ένθετο ‘’Secret’’ της εφημερίδας «Παραπολιτικά» στις 15/7