ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Γάλλοι μοναχοί πούλησαν 2 τόνους τυρί μέσα σε 24 ώρες
Το τυρί παράγεται από το γάλα 75 αγελάδων.
Ένα αρχαίο μοναστήρι στη Γαλλία
«Πρέπει να καθαρίσουμε τα αποθέματά μας» είπε ο μοναχός Ζαν-Κλοντ, υπεύθυνος μάρκετινγκ στο μοναστήρι, στον «The Guardian». Το αβαείο είχε 4.000 κεφάλια τυριού, συνολικού βάρους 2,8 τόνων, και έπρεπε να ξεφορτωθεί κάποια από αυτά. «Προσπαθήσαμε να εξηγήσουμε στις 75 αγελάδες μας ότι έπρεπε να παράγουν λιγότερο γάλα, αλλά δεν φαίνεται να έχουν καταλάβει» πρόσθεσε ο μοναχός.
Οι μοναχοί τελικά έκαναν αυτό που αμέτρητες άλλες επιχειρήσεις επέλεξαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας: τις ηλεκτρονικές πωλήσεις. Το αβαείο συνεργάστηκε με το Divine Box, μια γαλλική ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου που πουλά προϊόντα όπως κρασί, μπίρα, καφέ και τσάι φτιαγμένα σε μοναστήρια στη Γαλλία και σε άλλες χώρες, προκειμένου να προσπαθήσει να ξεφορτωθεί μέρος του βραβευμένου τυριού του. Η αρχική σελίδα του ιστοτόπου περιλαμβάνει μια φωτογραφία ενός μοναχού σε ένα χωράφι με αγελάδες, με τη λεζάντα: «Επιχείρηση Τυρί». Ο στόχος ήταν να πουλήσουν τουλάχιστον έναν τόνο τυρί μέχρι την Τρίτη, αλλά το Σάββατο η ιστοσελίδα ανακοίνωσε ότι πουλήθηκαν πάνω από 2 τόνοι μέσα σε μόλις 24 ώρες. «Η πώληση τελείωσε, δεν έχει μείνει άλλο τυρί».
*Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα On Time
που παρασκευάζει τυροκομικά έμεινε με περίπου 2 τόνους επιπλέον προϊόν λόγω των αυστηρών περιοριστικών μέτρων της καραντίνας, αλλά κατάφερε να αδειάσει τις αποθήκες του. Το Αβαείο Σιτώ, ακριβώς νότια της Ντιζόν, στην καρδιά της Βουργουνδίας στη Γαλλία, υπό νορμάλ συνθήκες πουλάει το ημι-μαλακό τυρί του σε εστιατόρια και επισκέπτες του μοναστηριού, το οποίο ιδρύθηκε το 1098. Αλλά με κλειστά τα εστιατόρια στη Γαλλία από τον Οκτώβριο και τον τουρισμό αισθητά περιορισμένο, οι 19 μοναχοί είδαν τις πωλήσεις τους να μειώνονται κατά το ήμισυ. «Πρέπει να καθαρίσουμε τα αποθέματά μας» είπε ο μοναχός Ζαν-Κλοντ, υπεύθυνος μάρκετινγκ στο μοναστήρι, στον «The Guardian». Το αβαείο είχε 4.000 κεφάλια τυριού, συνολικού βάρους 2,8 τόνων, και έπρεπε να ξεφορτωθεί κάποια από αυτά. «Προσπαθήσαμε να εξηγήσουμε στις 75 αγελάδες μας ότι έπρεπε να παράγουν λιγότερο γάλα, αλλά δεν φαίνεται να έχουν καταλάβει» πρόσθεσε ο μοναχός.
Οι μοναχοί τελικά έκαναν αυτό που αμέτρητες άλλες επιχειρήσεις επέλεξαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας: τις ηλεκτρονικές πωλήσεις. Το αβαείο συνεργάστηκε με το Divine Box, μια γαλλική ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου που πουλά προϊόντα όπως κρασί, μπίρα, καφέ και τσάι φτιαγμένα σε μοναστήρια στη Γαλλία και σε άλλες χώρες, προκειμένου να προσπαθήσει να ξεφορτωθεί μέρος του βραβευμένου τυριού του. Η αρχική σελίδα του ιστοτόπου περιλαμβάνει μια φωτογραφία ενός μοναχού σε ένα χωράφι με αγελάδες, με τη λεζάντα: «Επιχείρηση Τυρί». Ο στόχος ήταν να πουλήσουν τουλάχιστον έναν τόνο τυρί μέχρι την Τρίτη, αλλά το Σάββατο η ιστοσελίδα ανακοίνωσε ότι πουλήθηκαν πάνω από 2 τόνοι μέσα σε μόλις 24 ώρες. «Η πώληση τελείωσε, δεν έχει μείνει άλλο τυρί».
*Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα On Time