Επίσκεψη Μητσοτάκη στο υπουργείο Μεταφορών - Μετρό, κράνη και Καλογρίτσας μερικά από τα θέματα
Εξετάζεται το ενδεχόμενο να ληφθούν και φορολογικά μέτρα, ενδεχομένως να χαμηλώσει ο φορολογικός συντελεστής για να γίνουν οικονομικά πιο προσιτά τα κράνη.
Στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έφτασε στις 9 το πρωί της Πέμπτης ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, στο πλαίσιο των επισκέψεών του στα υπουργεία.
Εκεί τον πρωθυπουργό υποδέχθηκε ο υπουργός Κώστας Καραμανλής, ο υφυπουργός, αρμόδιος για θέματα Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης και οι γενικοί γραμματείς Νίκος Σταθόπουλος και Γιώργος Καραγιάννης.
Στη σύσκεψη συζητήθηκαν οι προτεραιότητες του υπουργείου στα θέματα υποδομών και μεταφορών, ενώ στην ατζέντα της συνάντησης έπεσαν τα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη και τα υπό δημοπράτηση έργα, καθώς και ο εξορθολογισμός και η βελτίωση των υπηρεσιών των συγκοινωνιών.
Οπως έγινε γνωστό μετά τη σύσκεψη, άμεση προτεραιότητα είναι να πυκνώσουν τα δρομολόγια των αστικών συγκοινωνιών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη (Μετρό, λεωφορεία, τρόλεϊ, Τραμ). Οι καθυστερήσεις στα δρομολόγια των αστικών συγκοινωνιών που έχουν σαν αποτέλεσμα την ταλαιπωρία των επιβατών είναι ένα μείζον πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες στις καθημερινές μετακινήσεις τους και η πύκνωση των δρομολογίων ένα πάγιο αίτημά τους.
Αυστηρά μέτρα για κράνη
Μια ακόμη προτεραιότητα του υπουργείου είναι η πολύ αυστηρή εφαρμογή της νομοθεσίας για τα κράνη. Είναι αδιανόητο, όπως ειπώθηκε, να θρηνούμε κάθε χρόνο τόσες ανθρώπινες ζωές, άδικα, επειδή οι οδηγοί δεν φορούν κράνη. Μάλιστα, εξετάζεται το ενδεχόμενο να ληφθούν και φορολογικά μέτρα, ενδεχομένως να χαμηλώσει ο φορολογικός συντελεστής για να γίνουν οικονομικά πιο προσιτά τα κράνη.
Τέλος η Πύργου-Πατρών του Καλογρίτσα
Τρίτον, άμεση προτεραιότητα του υπουργείου Μεταφορών είναι η επανεκκίνηση και ολοκλήρωση δύο οδικών έργων, του τμήματος Πύργου-Πάτρας και του ΒΟΑΚ, το περίφημου Βόρειου Οδικού Αξονα Κρήτης, έργα το οποία έχουν να κάνουν όχι μόνο με τους χρόνους και την άνεση των ταξιδιών αλλά κυρίως με την ασφάλεια των πολιτών και οδηγών. Αν και δεν έγινε κάποια σχετική αναφορά κατά τις δηλώσεις του κ. Μητσοτάκη και του Κώστα Αχ.Καραμανλή, σύμφωνα με πληροφορίες, πιθανότατα εγκαταλείπεται το σχέδιο κατάτμησης του έργου του αυτοκινητοδρόμου Πάτρας-Πύργου και θα προκηρυχθεί ξανά ως ενιαίο έργο, εντός του 2019.