ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Ζέττα Μακρή: Μεγαλύτερος ο κίνδυνος μεταδοτικότητας του κοροναϊού στα φροντιστήρια
Για την επαναλειτουργία των σχολικών μονάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μίλησε στον ΑΝΤ1 η υφυπουργός Παιδείας, Ζέττα Μακρή.
Αναφερόμενη στην επαναλειτουργία των φροντιστηρίων, η υφυπουργός τόνισε ότι οι οδηγίες των ειδικών και η άποψή τους είναι ότι πρέπει να είναι σταθερές οι μαθητικές ομάδες οι οποίες κάνουν μάθημα.
«Στα φροντιστήρια δεν είναι σταθερές οι ομάδες, είναι από διαφορετικά λύκεια, από διαφορετικές ενδεχομένως περιοχές, άρα δημιουργείται μεγαλύτερος κίνδυνος μεταδοτικότητας της νόσου και οι οδηγίες αυτές έγιναν από το υπουργείο σεβαστές. Οφείλουμε να τους ακούμε τους ειδικούς, εμείς παίρνουμε την πολιτική απόφαση», ανέφερε η κ. Μακρή.
«Αλλά όταν οι επιδημιολόγοι ξέρουν τα πραγματικά δεδομένα, τη δυνατότητα μετάδοσης του ιού, συνιστούν να μη συγχρωτίζονται κάθε φορά διαφορετικές ομάδες μαθητών, εμείς παίρνουμε την ανάλογη απόφαση περιορίζοντας κατά το δυνατό το ρίσκο» υπογράμμισε.
«Και γνωρίζοντας ότι η δια ζώσης διδασκαλία είναι καλύτερη, αλλά μπορεί κάλλιστα να αντικατασταθεί με την τηλεκπαίδευση και προχωρούμε με προσοχή και σεβασμό στην υγεία και προσοχή και σεβασμό για τους μαθητές» πρόσθεσε.
Αναφερόμενη στην επαναλειτουργία των φροντιστηρίων, η υφυπουργός τόνισε ότι οι οδηγίες των ειδικών και η άποψή τους είναι ότι πρέπει να είναι σταθερές οι μαθητικές ομάδες οι οποίες κάνουν μάθημα.
«Στα φροντιστήρια δεν είναι σταθερές οι ομάδες, είναι από διαφορετικά λύκεια, από διαφορετικές ενδεχομένως περιοχές, άρα δημιουργείται μεγαλύτερος κίνδυνος μεταδοτικότητας της νόσου και οι οδηγίες αυτές έγιναν από το υπουργείο σεβαστές. Οφείλουμε να τους ακούμε τους ειδικούς, εμείς παίρνουμε την πολιτική απόφαση», ανέφερε η κ. Μακρή.
«Αλλά όταν οι επιδημιολόγοι ξέρουν τα πραγματικά δεδομένα, τη δυνατότητα μετάδοσης του ιού, συνιστούν να μη συγχρωτίζονται κάθε φορά διαφορετικές ομάδες μαθητών, εμείς παίρνουμε την ανάλογη απόφαση περιορίζοντας κατά το δυνατό το ρίσκο» υπογράμμισε.
«Και γνωρίζοντας ότι η δια ζώσης διδασκαλία είναι καλύτερη, αλλά μπορεί κάλλιστα να αντικατασταθεί με την τηλεκπαίδευση και προχωρούμε με προσοχή και σεβασμό στην υγεία και προσοχή και σεβασμό για τους μαθητές» πρόσθεσε.