ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Γεννηματά: Να ανοίξουν τα σχολεία μετά το Πάσχα - Να επιταχυνθεί ο εμβολιασμός εκπαιδευτικών
Οι 4 προτάσεις άμεσης προτεραιότητας για τα σχολεία
Η Πρόεδρος του Κινήματος Αλλαγής Φώφη Γεννηματά
Στην τηλεδιάσκεψη ήταν παρόντες η υπεύθυνη Παιδείας της Κ.Ο. Χαρά Κεφαλίδου και ο Γραμματέας του Τομέα Νίκος Τσούλιας.
Στην συνέχεια η Πρόεδρος του Κινήματος Αλλαγής έκανε την ακόλουθη δήλωση:
Ένα χρόνο τώρα η Κυβέρνηση απέτυχε να εξασφαλίσει την ασφαλή λειτουργία των σχολείων.
Με την πολιτική της διεύρυνε το μαθησιακό χάσμα και τις εκπαιδευτικές ανισότητες.
Στη σκιά της πανδημίας ακολούθησε μια πολιτική αντιμεταρρυθμίσεων, από την υπόθεση των κολεγίων, την αποδόμηση της επαγγελματικής εκπαίδευσης ως την εισαγωγή της αστυνομίας στα Πανεπιστήμια, χωρίς ουσιαστικό διάλογο, με αλαζονεία και αυταρχισμό.
Δεν υπάρχει πλέον εμπιστοσύνη στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας από την μεγάλη πλειοψηφία των εκπαιδευτικών αλλά και των οικογενειών των μαθητών.
Τώρα με στόχο την κατά το δυνατόν ομαλή ολοκλήρωση της σχολικής χρονιάς, αλλά και την σοβαρή προετοιμασία για την νέα περίοδο καταθέτουμε τις εξής 4 προτάσεις:
• Είναι αναγκαίο μετά το Πάσχα ν’ ανοίξουν με ασφάλεια και χωρίς συνωστισμό στις τάξεις όλα τα σχολεία.
• Να επιταχυνθεί ο εμβολιασμός των εκπαιδευτικών, αλλά να περιληφθεί σ’ αυτόν και το σύνολο των εργαζομένων στα σχολεία (και οι καθαρίστριες).
• Πέραν των self tests για εκπαιδευτικούς – μαθητές είναι αναγκαίο ο ΕΟΔΥ, να προχωρήσει σε δειγματοληπτικά και περιοδικά rapid tests.
• Το κράτος δεν επιτρέπεται να μεταφέρει όλη την ευθύνη του στους πολίτες.
είχε σήμερα τηλεδιάσκεψη με το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ, για τα σοβαρά θέματα που απασχολούν σήμερα την εκπαιδευτική διαδικασία.Στην τηλεδιάσκεψη ήταν παρόντες η υπεύθυνη Παιδείας της Κ.Ο. Χαρά Κεφαλίδου και ο Γραμματέας του Τομέα Νίκος Τσούλιας.
Στην συνέχεια η Πρόεδρος του Κινήματος Αλλαγής έκανε την ακόλουθη δήλωση:
Ένα χρόνο τώρα η Κυβέρνηση απέτυχε να εξασφαλίσει την ασφαλή λειτουργία των σχολείων.
Με την πολιτική της διεύρυνε το μαθησιακό χάσμα και τις εκπαιδευτικές ανισότητες.
Στη σκιά της πανδημίας ακολούθησε μια πολιτική αντιμεταρρυθμίσεων, από την υπόθεση των κολεγίων, την αποδόμηση της επαγγελματικής εκπαίδευσης ως την εισαγωγή της αστυνομίας στα Πανεπιστήμια, χωρίς ουσιαστικό διάλογο, με αλαζονεία και αυταρχισμό.
Δεν υπάρχει πλέον εμπιστοσύνη στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας από την μεγάλη πλειοψηφία των εκπαιδευτικών αλλά και των οικογενειών των μαθητών.
Τώρα με στόχο την κατά το δυνατόν ομαλή ολοκλήρωση της σχολικής χρονιάς, αλλά και την σοβαρή προετοιμασία για την νέα περίοδο καταθέτουμε τις εξής 4 προτάσεις:
• Είναι αναγκαίο μετά το Πάσχα ν’ ανοίξουν με ασφάλεια και χωρίς συνωστισμό στις τάξεις όλα τα σχολεία.
• Να επιταχυνθεί ο εμβολιασμός των εκπαιδευτικών, αλλά να περιληφθεί σ’ αυτόν και το σύνολο των εργαζομένων στα σχολεία (και οι καθαρίστριες).
• Πέραν των self tests για εκπαιδευτικούς – μαθητές είναι αναγκαίο ο ΕΟΔΥ, να προχωρήσει σε δειγματοληπτικά και περιοδικά rapid tests.
• Το κράτος δεν επιτρέπεται να μεταφέρει όλη την ευθύνη του στους πολίτες.