Οικονόμου στα Παραπολιτικά 90,1: Δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο αλλαγής του εκλογικού νόμου - «Προπαγάνδα από την αντιπολίτευση ότι δεν λήφθηκαν μέτρα για την ακρίβεια»
«Δεν υπήρξε συζήτηση για τον ενεργειακό τομέα», είπε για τη συνάντηση Μητσοτάκη-Ερντογάν
Ο κ. Οικονόμου είπε επίσης πως βρισκόμαστε αντιμέτωποι με πρωτόγνωρες καταστάσεις, ενώ σημείωσε πως κανείς δεν μπορεί να μετριάσει στην Ευρώπη τις σφοδρές ανατιμήσεις.
«Καλλιέργεια μύθων»
Παράλληλα, κατηγόρησε την αντιπολίτευση για προπαγάνδα και καλλιέργεια μύθων σημειώνοντας ότι η κυβέρνηση έχει λάβει μέτρα για να αναχαιτίσει την ακρίβεια.Σε ότι αφορά φαινόμενα αισχροκέρδειας, είπε ότι η κυβέρνηση έχει νομοθετήσει τον «κόφτη στα κέρδη» και επεσήμανε ότι οι ελεγκτικοί μηχανισμοί του κράτους ελέγχουν σειρά προϊόντων για το εάν υπάρχουν αυξημένα κέρδη και προβαίνει στις κινήσεις που πρέπει.
Στη συνέχεια, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ανέφερε πως οι αρμόδιες αρχές παρακολουθούν την διακύμανση των τιμών.
«Δεν τελείωσε»
Για την πανδημία είπε ότι δεν έχει τελειώσει και έχει αλλάξει χαρακτηριστικά. Τόνισε, μάλιστα, ότι πρόθεση της κυβέρνηση να πλησιάζουμε ολοένα και περισσότερο στην κανονικότητα παντού.«Σε καλό κλίμα»
Για την συνάντηση Μητσοτάκη-Ερντογάν είπε πως έγινε σε καλό κλίμα, χωρίς κανείς να μετακινηθεί από τις θέσεις του. Αποκάλυψε μάλιστα πως δεν υπήρξε συζήτηση για τον ενεργειακό τομέα.Ο κ. Οικονόμου ξεκαθάρισε ότι οι εκλογές θα γίνουν στο τέλος της τετραετίας ενώ είπε ότι κάθε μέρα που περνά υλοποιείται το πρόγραμμα της κυβέρνησης. Τέλος, δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο αλλαγής του εκλογικού νόμου.
Η συνέντευξη
Αναλυτικά, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου, είπε στην εκπομπή «Secret» και τον Παναγιώτη Τζένο:
Για το θέμα των αυξήσεων: Όλο το προηγούμενο διάστημα και με έμφαση τους τελευταίους μήνες, μετά και από τις τελευταίες εξελίξεις που δημιούργησε η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία έχουμε θέσει σε εφαρμογή ένα σχέδιο που προσεγγίζει τα 4 δις προκειμένου να μετριάσουμε, όχι να μηδενίσουμε, καμία κυβέρνηση στην Ευρώπη δεν μπορεί να μηδενίσει από μόνη της τις σφοδρές επιπτώσεις των ανατιμήσεων στη ζωή των ανθρώπων. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι έχουν δυσκολέψει τη ζωή μας σε όλα τα επίπεδα από το ενεργειακό, τα καύσιμα, οι ανατιμήσεις στα τρόφιμα, είμαστε αντιμέτωποι με πρωτόγνωρες εξελίξεις και δεδομένα που δυσκολεύουν πάρα πολύ την καθημερινότητα των ελλήνων πολιτών. Απέναντι σε αυτό η κυβέρνηση έχοντας κάποιες βασικές αρχές, πρώτα απ’ όλα να στηρίξουμε όσο περισσότερο μπορούμε τους πιο ευάλωτους, δεύτερον να συνεχίσουμε την οριζόντια στήριξη ότι αφορά την ηλεκτρική ενέργεια. Τρίτον να στηρίξουμε τους ανθρώπους για τις ανατιμήσεις στα καύσιμα δημιουργώντας μια αρκετά εκτεταμένη περίμετρο, και στοχευμένους κλάδους, μικρές επιχειρήσεις και παράλληλα να κάνουμε και περαιτέρω διευκολύνσεις ας πούμε να παρατάσεις σε ότι αφορά την επιστροφή των επιστρεπτέων προκαταβολών, και ταυτόχρονα να συνεχίσουμε την πολιτική ελάφρυνσης των φορολογικών βαρών που και αυτές με ένα τρόπο έμμεσα βελτιώνουν το εισόδημα. Συν την νέα αύξηση του κατώτατου μισθού που έρχεται από το Μάιο. Όλα αυτά παράλληλα και ταυτόχρονα με την συνεχή προσπάθεια του Πρωθυπουργού σε επίπεδο Ευρώπης να υπάρξουν κεντρικές πρωτοβουλίες και από εκεί που θα δώσουν τη δυνατότητα στους ευρωπαίους καταναλωτές στα κράτη μέλη να αντιμετωπίσουν με ακόμη μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα το κύμα των ανατιμήσεων.
Για την επικείμενη Σύνοδο Κορυφής: Η πραγματικότητα είναι ότι θα θέλαμε και εμείς πιο αισιόδοξα μηνύματα, μένει να δούμε τη Σύνοδο των ευρωπαίων ηγετών. Θα είναι τεράστιο λάθος αν δεν αντιληφθούν οι ευρωπαϊκές ηγεσίες πόσο αναγκαίο και απαραίτητο είναι για τις ευρωπαϊκές κοινωνίες να υπάρξει ουσιαστική παρέμβαση και απάντηση σε ένα φαινόμενο που αποκτά ιστορικές διαστάσεις και δεν θα είναι οι συνέπειες μόνο οικονομικές, αυτό ενδεχομένως θα προκαλέσει και αλυσιδωτές αντιδράσεις σε ότι αφορά την πολιτική συμπεριφορά των ευρωπαίων πολιτών, των ευρωπαίων καταναλωτών. Να μας ξαναγυρίσει πάλι πίσω σε λογικές αντισυστημικής συμπεριφοράς, σε λογικές λαϊκισμού που θα κοστίσουνε πολύ στην Ευρώπη. Αυτό πρέπει να το ζυγίσουνε καλά οι ευρωπαίοι ηγέτες. Η απάντηση από την ΕΕ στις προκλήσεις στις οποίες βρίσκονται αντιμέτωποι οι ευρωπαίοι πολίτες οφείλει να είναι μια απάντηση αντίστοιχη των δυσκολιών αλλά και των απαιτήσεων που εχει ο κόσμος μετά από τα όσα έχει περάσει τα τελευταία δέκα χρόνια σε αρκετές χώρες της Ευρώπης απέναντι σε ένα φαινόμενο για το οποίο δεν είναι υπεύθυνος. Η κρίση είναι εξωγενής όχι μόνο σε ότι αφορά τη χώρα, είναι εξωγενής σε ότι αφορά την Ευρώπη.
Για την κρίση: Είναι αληθές ότι το μέγεθος του προβλήματος είναι πάρα πολύ μεγάλο αλλά και οι δυνατότητες που έχουμε δεν είναι απεριόριστες. Αυτό οφείλουμε να το πούμε στον κόσμο, οφείλουμε να το πούμε με ειλικρίνεια.
Για το αίτημα της αντιπολίτευσης για μείωση των φόρων στα καύσιμα και την κριτική ότι δεν πραγματοποιούνται έλεγχοι στην αγορά: Δίπλα στο κυρίαρχο πρόβλημα που είναι ότι ο κόσμος δεν τα βγάζει πέρα και απαιτεί λύσεις και απαντήσεις αναδύεται και ένα δεύτερο πρόβλημα, κάθε φορά αναδύεται αυτό το πρόβλημα με αυτή την αντιπολίτευση που έχουμε απέναντί μας στις μεγάλες κρίσεις , το πρόβλημα δηλαδή της προπαγάνδας και της καλλιέργειας μύθων. Σε ότι αφορά τη διαχείριση ή τη μεταχείριση των φόρων προκειμένου να πέσουν οι τιμές η πραγματικότητα είναι ότι στην Ευρώπη υπάρχουν κάποιες χώρες, λίγες 7 ή 8, που αποφάσισαν να μειώσουν το ΦΠΑ ή ενδεχομένως και τον ειδικό φόρο κατανάλωσης ως μέσο αναχαίτισης των ανατιμήσεων, οι περισσότερες χώρες δεν το έκαναν, όπου αυτό έγινε υπάρχει ένα τελείως διαφορετικό περιβάλλον δηλαδή μια τελείως διαφορετική εξάρτηση από τα έσοδα του κράτους από τους έμμεσους και τους άμεσους φόρους που ενδεχομένως τους το επέτρεψε. Σε κάθε περίπτωση όμως το τελικό αποτέλεσμα προς τον καταναλωτή δεν φαίνεται να έχει μεγαλύτερη διαφορά από αυτό που έχει σε ότι αφορά τη χώρα μας. Υπάρχουν χώρες που όντως έριξαν το ΦΠΑ ή τον ειδικό φόρο κατανάλωσης , κάποιες από αυτές θα το κάνουν το επόμενο διάστημα, η Ελλάδα και σε αυτό το κομμάτι από πολύ νωρίτερα πιο ουσιαστικά , πιο αποτελεσματικά και με μεγαλύτερο μέγεθος και περίμετρο έχει πάρει μέτρα για να αναχαιτίσει όσο είναι δυνατόν τις τιμές και τις ανατιμήσεις . Είναι ένα πολύ μεγάλο κομμάτι των δημοσίων εσόδων τα έσοδα που παίρνουμε από τους φόρους αυτούς, τα έσοδα αυτά χρηματοδοτούν το κοινωνικό κράτος, χρηματοδοτούν την υγεία, την παιδεία την ασφάλεια δεν είναι εύκολο να αναπληρωθούν. Δεν είναι εύκολο να πει κανείς που θα τα βρει για να αναπληρώσει προκειμένου να μην εκτροχιαστούν τα δημόσια οικονομικά και να εξακολουθείς να στηρίζεις το κοινωνικό κράτος με τον τρόπο που στηρίζεται. Η κυβέρνηση αυτή δεν έχει στη λογική της να βάζει και να προσθέτει φορολογικά βάρη, αντίθετα και μέσα σε αυτή την τρικυμία εξακολουθεί να διώχνει φόρους από τις πλάτες των ελλήνων πολιτών και μάλιστα σε μόνιμη βάση. Συνεπώς δεν είναι κάτι το οποίο ετούτη την ώρα με την εξίσωση που έχουμε από τη μια να σταθούμε στο πλευρό του κόσμου αποτελεσματικά, στοχευμένα και από την άλλη να μην τινάξουμε στον αέρα τα δημόσια οικονομικά φαίνεται ότι θα μπορούσε να αποδώσει ή ότι θα επιτρεπόταν υπό με τις συνθήκες που επικρατούν και με τα χαρακτηριστικά που έχει η ελληνική οικονομία να τα εφαρμόσει η χώρα.
Για τα φαινόμενα αισχροκέρδειας: Να ξεκαθαρίσουμε ότι η κυβέρνησή μας είναι αυτή που νομοθέτησε τον κόφτη στα κέρδη. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε εργαλεία στα χέρια μας, οι ελεγκτικοί μηχανισμοί του κράτους και το κάνει αυτό η ΔΙ.Μ.ΕΑ για παράδειγμα, θα προβεί και σε αντίστοιχες ανακοινώσεις το επόμενο διάστημα για να ξέρει ο κόσμος τι έλεγχοι γινανε και τι αποτελέσματα φέρανε, έχει τη δυνατότητα να ελέγξει σε μια σειρά από προϊόντα των καυσίμων και της ενέργειας συμπεριλαμβανομένης αν όντως υπάρχει αισχροκέρδεια, αν υπάρχουν αυξημένα κέρδη με βάση αυτό που ψηφίσαμε έτσι ώστε να μην υπάρχει ποσοστό κέρδους μεγαλύτερο από αυτό το Σεπτέμβριο του ’21 και αντίστοιχα να προβαίνει στις κινήσεις που πρέπει να προβεί. Έχει γίνει αυτό σε μια σειρά από προϊόντα το επόμενο διάστημα και η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας και οι άλλες Αρχές και εργαλεία που έχουμε στη διάθεσή μας που είναι επιφορτισμένα με τον έλεγχο συγκεκριμένων αγορών προφανώς και θα διερευνήσουν αν συγκυριακά υπήρξαν υπερκέρδη τα οποία με κάποιο τρόπο δημιούργησαν συνθήκες αισχροκέρδειας τα οποία θα δούμε πως θα αντιμετωπίσουμε προκειμένου και αυτά να μπουν στη μάχη τιθάσευσης των ανατιμήσεων. Από εκεί και ύστερα είναι τελείως υποκριτικό να ισχυρίζεται κανείς ότι η κυβέρνηση μας ειναι μια κυβέρνηση που ανέχεται, βάζει πλάτες, καλύπτει την αισχροκέρδεια για δύο λόγους. Πρώτον υπάρχει ο προφανής παραλογισμός, ένα κόμμα όπως είναι η ΝΔ που αντλεί την νομιμοποίηση της από την κοινωνία και που θα ξαναγυρίσει πάλι στην κοινωνία για να ανανέωση την εμπιστοσύνη της τι όφελος ή τι συμφέρον θα είχε να ανέχεται κερδοσκόπους ή ανθρώπους που αισχροκερδούν σε βάρος της συντριπτικής πλειοψηφίας των ελλήνων πολιτών. Είναι τελείως άτοπο , είναι παραλογισμός αυτό όταν αποδίδεται ως κατηγορία ή ως υπόνοια σε ένα πολιτικό κόμμα ευρύτατα λαϊκό όπως η ΝΔ. Και το δεύτερο και ουσιαστικό, είναι ότι ο πρωθυπουργός είναι ο ίδιος που έβαλε το θέμα της στρεβλής λειτουργίας της αγοράς σε διεθνές και ευρωπαϊκό επίπεδο. Από εκεί πρέπει να ξεκινήσουμε για να μπορέσουμε να βάλουμε φραγμούς σε αυτού του είδους τις αθέμιτες εμπορικές πρακτικές για να γυρίσουμε προς τα πίσω και προς τα κάτω σε εγχώριο επίπεδο. Και εδώ στη χώρα παρόλα αυτά προφανώς και βρίσκεται στο μικροσκόπιο των αντίστοιχων αρχών. Προφανώς οι αρμόδιες και επιφορτισμένες αρχές παρατηρούν τη διακύμανση των τιμών, παρατηρούν τα οικονομικά μεγέθη, παρατηρούν τη συμπεριφορά όλων των εμπλεκόμενων στις συγκεκριμένες αγορές και να είστε σίγουρος και βέβαιος ότι με τα εργαλεία που έχουμε στα χέρια μας και με τη βούληση που είναι δεδομένη θα γίνουν οι παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν.
Για την πανδημία και τα πιστοποιητικά εμβολιασμού: Η πανδημία προφανώς και δεν εχει τελειώσει, έχει αλλάξει χαρακτηριστικά. Έχουμε περάσει σε μια άλλη περίοδο, προφανώς η πανδημία είναι εδώ και πολύς κόσμος εξακολουθεί να κολλά και να νοσεί πολύ πιο ήπια ευτυχώς χωρίς να αυξάνονται οι νοσηλείες σε σχέση με το προηγούμενο διάστημα. Αυτό μας οδηγεί στο να εξακολουθούμε να παραμένουμε προσεκτικοί, να εξακολουθούμε να παροτρύνουμε τους πάντες να εμβολιαστούν. Σε ότι αφορά συγκεκριμένα και επιμέρους μέτρα να κάνουμε υπομονή, να δούμε η επιτροπή των ειδικών πως θα σταθμίσει τα δεδομένα και τα μεγέθη εξέλιξης της πανδημίας και σύντομα θα ανακοινωθούν οι αποφάσεις. Η πρόθεση της κυβέρνησης είναι να πλησιάζουμε ολοένα και περισσότερο προς την κανονικότητα παντού. Να μην βάζουμε εμπόδια σε ότι αφορά τη λειτουργία της αγοράς ή την κυκλοφορία των ανθρώπων κυρίως αυτών που είναι εμβολιασμένοι και θωρακισμένοι. Όλα αυτά συνδέονται και με μια σειρά άλλα επιμέρους δεδομένα όπως αυτή την ώρα έχουμε μια αύξηση των κρουσμάτων οφείλει να τη συνυπολογίσει κανείς αυτή πριν πάρει και άλλες αποφάσεις. Οφείλει σαφώς να συνυπολογίσει ότι πηγαίνουμε προς την άνοιξη άρα και οι θερμοκρασίες και το ευρύτερο περιβάλλον θα βοηθούν για να πας σε μια μεγαλύτερη απελευθέρωση, χαλάρωση σε ότι εξακολουθεί να παραμένει ως περιορισμός σχετιζόμενος με την πανδημία. Δεν έχουμε ωστόσο λόγο ούτε να βιαζόμαστε, νομίζω ότι με τον Α ή Β τρόπο τα πράγματα έχουν πάρει παντού το δρόμο τους, έχουν όλοι προσαρμοστεί, λειτουργούν προφανώς με μεγαλύτερους βαθμούς ελευθερίας από ότι παλιότερα. Δεν έχουμε λόγο να βιαζόμαστε και να κάνουμε επιπόλαια πράγματα. Ας πηγαίνουμε βήμα –βήμα, να σταθμίζουμε τα δεδομένα, να ακολουθήσουμε τις οδηγίες αυτών που επιστημονικά μπορούν να αξιολογήσουν την κατάσταση καλύτερα και θα προβούμε στις κατάλληλες ανακοινώσεις, τον κατάλληλο χρόνο.
Για τη συνάντηση Μητσοτάκη- Ερντογάν: Ο πρώτος που άλλαξε ήταν η στάση της Τουρκίας η οποία έσπευσε να αποκαταστήσει γέφυρες επικοινωνίας με όλους όσους είχε αντιπαράθεση σκληρή ή λιγότερο σκληρή το προηγούμενο διάστημα. Με τους Γάλλους, με τους Ισραηλινούς, με τους Αμερικάνους ακόμα και με τους Αρμένιους και αυτό είναι μια θετική εξέλιξη. Είναι θετική εξέλιξη η Τουρκία να ασπάζεται τον τρόπο με τον προσεγγίζει η Δύση την ρωσική εισβολή στην Ουκρανία, να ασπάζεται δηλαδή αυτή την ομόθυμη καταδίκη κάθε μορφής αναθεωρητισμού ή επεκτατισμού , κάθε μορφής καταπάτησης διεθνούς δικαίου και των συνόρων ανεξάρτητων κρατών. Η μετατόπιση της Τουρκίας προς αυτή την προσέγγιση στις συνομιλίες της με όλο το Δυτικό κόσμος είναι μια εξέλιξη που δεν την λες αρνητική. Υπό αυτό το πλαίσιο και η συνάντηση του έλληνα πρωθυπουργού με τον τούρκο πρόεδρο ήταν μια συνάντηση που έγινε σε ένα καλό κλίμα χωρίς κανείς να μετακινηθεί από τις θέσεις του αλλά εν πάση περιπτώσει με τόνους οι οποίοι δεν είχαν καμία σχέση με την οξύτητα που μας είχε συνηθίσει η τουρκική πλευρά. Αυτό δεν σημαίνει ότι λύσαμε τα προβλήματα.
Για το αν υπάρχει θέμα συνεργασίας με την Τουρκία στο ενεργειακό επίπεδο: Σε ότι αφορά το ενεργειακό δεν υπήρξε κάποια συγκεκριμένη εξέλιξη, ούτε στη συνάντηση του κ. Μητσοτάκη με τον κ. Ερντογάν δεν τέθηκε το θέμα ότι υπάρχει καμία συζήτηση ή υπήρξε καμία συζήτηση για μια συνεργασία ή πολύ περισσότερο για μια συμφωνία φανερή η κρυφή της χώρας μας του Ισραήλ και της Τουρκίας. Από εκεί και ύστερα το θέμα της όλο και μικρότερης εξάρτησης από το ρωσικό φυσικό αέριο και πως θα ενισχύσουμε την ενεργειακή μας αυτάρκεια όλες οι χώρες της Ευρώπης και οι χώρες τις περιοχής είναι μια συζήτηση που προφανώς απασχολεί όλους. Δεν είμαστε τώρα σε ένα σημείο που να μπορεί να πει κανείς συγκεκριμένα πράγματα ή ότι έχουνε κινήσει συγκεκριμένες συζητήσεις που θα βάλουν στο κάδρο κάποιο σχήμα συνεργασίας ή κάποια συγκεκριμένα βήματα προς την κατεύθυνση αυτή. Δεν έγινε τέτοια συζήτηση και δεν προδιαγράφηκαν ούτε κάποια βήματα προς την κατεύθυνση αυτή.
Για το χρόνο των εκλογών: Η κυβέρνηση λεει ότι οι εκλογές θα γίνουν στο τέλος της τετραετίας.
Για τη δήλωση του κ. Δενδια: Δεν έχω υπόψη μου κάτι έκτακτο και ούτε νομίζω ότι ο κ. Δένδιας υπονόησε ότι υπάρχει κάτι έκτακτο. Σε ότι αφορά το ζήτημα των εκλογών έχει τοποθετηθεί ο ίδιος ο πρωθυπουργός πολλάκις, έχουμε ξεκαθαρίσει ότι εμείς κάθε μέρα που περνά την αξιοποιούμε για την υλοποίηση του κυβερνητικού έργου και βεβαίως για την αντιμετώπιση των επαλλήλων κρίσεων οι οποίες προκύπτουν η μια μετά την άλλη και δημιουργούν νέες προκλήσεις και νέα δεδομένα στην καθημερινότητα αλλά και στην προοπτική της χώρας συνολικά. Με αυτό ασχολείται η κυβέρνηση, προσπαθεί ταυτόχρονα να υλοποιήσει ένα πρόγραμμα μεταρρυθμίσεων που θα δυναμώσει τη χώρα και θα τα δώσει τη δυνατότητα να εχει τη δυναμική που όλοι θέλουμε να έχει, και που είχε το προηγούμενο διάστημα, και ταυτόχρονα να σταθεί στο πλευρό της κοινωνίας για να ανακουφίσει κατά το δυνατόν τον κόσμο από τις συνέπειες της πανδημίας όλα αυτά αντιλαμβάνεστε ότι δεν αφήνουν περιθώρια ούτε για μικροπολιτικούς εκλογικούς σχεδιασμούς ούτε για άλλου τέτοιου είδους συζητήσεις. Άλλωστε δεν είναι ούτε στον χαρακτήρα και στον τρόπο με τον οποίο θεσμικά αντιμετωπίζει αυτή η κυβέρνηση και ο πρωθυπουργός τα ζητήματα. Στο χαρακτήρα της κυβέρνησης είναι να αναμετράτε με τα προβλήματα, να μην τα κουκουλώνει, να μην λεει ψέματα στον κόσμο και να ψάχνει μέσα από σκληρή δουλειά και καθημερινή προσπάθεια να βρίσκει λύσεις, να απαντά με πράξεις στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε.
Για το ενδεχόμενο αλλαγής του εκλογικού νόμου: Όλα τα ζητήματα που αφορούν τις εκλογές θα τα δούμε στην ώρα τους. Εμείς έχουμε εμπιστοσύνη καταρχήν στη δουλειά μας και δεύτερον έχουμε εμπιστοσύνη στο κριτήριο του κόσμου που νομίζω ότι χωρίς αμφιβολία αντιλαμβάνεται μέσα από τις δυσκολίες που περνάμε την αξία μιας σταθερής , στιβαρής αποτελεσματικής ηγεσίας, μιας σταθερής κυβέρνησης προκειμένου να μπορεί να αντιμετωπίζει τα προβλήματα. Έχουμε εμπιστοσύνη στη μνήμη του κόσμου ο οποίος μπορεί να συγκρίνει πως διαχειρίζεται τις επάλληλες κρίσεις ο πρωθυπουργός και η κυβέρνηση και πως έφερε τη χώρα στο χείλος του γκρεμού μια άλλη κατάσταση το προηγούμενο διάστημα, και με βάση αυτά όταν κληθεί να πάρει τις αποφάσεις του θα πάρει τις αποφάσεις του με τρόπο έτσι ώστε η χώρα να συνεχίσει να έχει μια σταθερή και αποτελεσματική ηγεσία.
Για το αν θα πραγματοποιηθεί η επίσκεψη του Πρωθυπουργού στο Λευκό Οίκο: Βρισκόμαστε σε επικοινωνία, δεν ξέρω αν θα γίνει εντός της άνοιξης ή το επόμενο διάστημα. Οι διπλωματικοί δίαυλοι επικοινωνίας εργάζονται προς την κατεύθυνση αυτή.