ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Κικίλιας από Βερολίνο: Πώς δεν θα έχουμε off season στον τουρισμό - Κάθε επιπλέον ευρώ πάει στην ελληνική οικογένεια
Στο Βερολίνο ο υπουργός Τουρισμού για να προσελκύσει τουρίστες κατά τους φθινοπωρινούς και χειμερινούς μήνες
«Κάθε επιπλέον ευρώ από τον τουρισμό στηρίζει τη μέση ελληνική οικογένεια»,
Βασίλης Κικίλιας, αναφερόμενος στην προσπάθεια επέκτασης της τουριστικής περιόδου, στο πλαίσιο της οποίας πραγματοποίησε διήμερη επίσκεψη στο Βερολίνο.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του, ο κ. Κικίλιας συναντήθηκε με επικεφαλής αεροπορικών εταιριών και μεγάλων tour operators της Γερμανίας, αλλά και με εκπροσώπους γερμανικών ΜΜΕ, με στόχο την προσέλκυση Γερμανών τουριστών για τους φθινοπωρινούς, ακόμη και τους χειμερινούς, μήνες.
Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο υπουργός Τουρισμού τόνισε μεταξύ άλλων ότι η επιτυχία του στρατηγικού σχεδιασμού για περαιτέρω επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου τους φθινοπωρινούς και χειμερινούς μήνες, απαιτεί συλλογική προσπάθεια. «Είμαστε στην αρχή αυτής της μεγάλης προσπάθειας, προκειμένου για πρώτη φορά να έχουμε επέκταση της σεζόν. Κάθε ευρώ παραπάνω που έρχεται από τον τουρισμό στηρίζει τη μέση ελληνική οικογένεια», δήλωσε χαρακτηριστικά και, αναφερόμενος στις επαφές του στο Βερολίνο, σημείωσε:
«Καθίσαμε στο ίδιο τραπέζι με τις αεροπορικές εταιρείες και τους tour operators και τους φέρνουμε σε επαφή με τους Έλληνες ξενοδόχους, καθώς το σχέδιο περιλαμβάνει τη συνεργασία και των τριών: προχωρούμε σε συμφωνίες με τις αεροπορικές εταιρείες προκειμένου να "πετάξουν" τον χειμώνα και να φέρουν ταξιδιώτες στην Ελλάδα, αλλά και με τους tour operators, για να κλείσουν ταξιδιωτικά πακέτα έτσι ώστε να μπορέσουν οι Γερμανοί, οι οποίοι κάνουν συντεταγμένα διακοπές -το 60%-70% κλείνουν μέσω tour operators- να έρθουν στη χώρα».
Ταυτόχρονα, εξήγησε ο κ. Κικίλιας, το υπουργείο Τουρισμού βρίσκεται σε συνεννόηση με τους Έλληνες ξενοδόχους «ώστε να δώσουν ανταγωνιστικές τιμές και να κρατήσουν ανοιχτά τα clusters σε συνεργασία με την Τοπική Αυτοδιοίκηση και τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος».
Όπως επισήμανε ο υπουργός, «για την επίτευξη του στόχου επέκτασης της σεζόν, η οποία θα ενισχύσει σημαντικά την εθνική οικονομία και θα φέρει έσοδα στις τοπικές κοινωνίες, το υπουργείο Τουρισμού υλοποιεί σχέδιο με συγκεκριμένο concept και περιεχόμενο για τους ταξιδιώτες που προσκαλούμε στη χώρα μας σε μια περίοδο off season».
Συνάντηση με τους επικεφαλής του Ομίλου της Lufthansa, της Eurowings και της Condor
Ο υπουργός Τουρισμού συναντήθηκε χθες με τους επικεφαλής του Ομίλου της Lufthansa, της Eurowings και της Condor, οι οποίοι, όπως είπε, εξέφρασαν το ενδιαφέρον και την πρόθεση να αυξήσουν τις πτήσεις προς την Ελλάδα το φθινόπωρο και το χειμώνα, καθώς και με τον CEO της DER Turistik και άλλους tour operators, στους οποίους παρουσιάστηκε το σχέδιο επέκτασης της τουριστικής περιόδου.
Ο κ. Κικίλιας είχε ακόμη δείπνο εργασίας με τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο της TUI, Σεμπάστιαν Έμπελ και στελέχη του τουριστικού κολοσσού. Ο κ. Έμπελ, ανέφερε ο υπουργός, διαβεβαίωσε ότι θα στηρίξει την προσπάθεια για επιμήκυνση της περιόδου στην Ελλάδα και ταυτόχρονα εξέφρασε μεγάλο ενδιαφέρον για συγκεκριμένους προορισμούς οι οποίοι μπορούν να υποστηρίξουν 12μηνο τουρισμό, όπως η Ρόδος -όπου η TUI έχει ιδρύσει το Rhodes Co-Lab (εργαστήριο βιώσιμου τουρισμού)- και η Κρήτη.
τόνισε ο υπουργός Τουρισμού Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του, ο κ. Κικίλιας συναντήθηκε με επικεφαλής αεροπορικών εταιριών και μεγάλων tour operators της Γερμανίας, αλλά και με εκπροσώπους γερμανικών ΜΜΕ, με στόχο την προσέλκυση Γερμανών τουριστών για τους φθινοπωρινούς, ακόμη και τους χειμερινούς, μήνες.
Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο υπουργός Τουρισμού τόνισε μεταξύ άλλων ότι η επιτυχία του στρατηγικού σχεδιασμού για περαιτέρω επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου τους φθινοπωρινούς και χειμερινούς μήνες, απαιτεί συλλογική προσπάθεια. «Είμαστε στην αρχή αυτής της μεγάλης προσπάθειας, προκειμένου για πρώτη φορά να έχουμε επέκταση της σεζόν. Κάθε ευρώ παραπάνω που έρχεται από τον τουρισμό στηρίζει τη μέση ελληνική οικογένεια», δήλωσε χαρακτηριστικά και, αναφερόμενος στις επαφές του στο Βερολίνο, σημείωσε:
«Καθίσαμε στο ίδιο τραπέζι με τις αεροπορικές εταιρείες και τους tour operators και τους φέρνουμε σε επαφή με τους Έλληνες ξενοδόχους, καθώς το σχέδιο περιλαμβάνει τη συνεργασία και των τριών: προχωρούμε σε συμφωνίες με τις αεροπορικές εταιρείες προκειμένου να "πετάξουν" τον χειμώνα και να φέρουν ταξιδιώτες στην Ελλάδα, αλλά και με τους tour operators, για να κλείσουν ταξιδιωτικά πακέτα έτσι ώστε να μπορέσουν οι Γερμανοί, οι οποίοι κάνουν συντεταγμένα διακοπές -το 60%-70% κλείνουν μέσω tour operators- να έρθουν στη χώρα».
Ταυτόχρονα, εξήγησε ο κ. Κικίλιας, το υπουργείο Τουρισμού βρίσκεται σε συνεννόηση με τους Έλληνες ξενοδόχους «ώστε να δώσουν ανταγωνιστικές τιμές και να κρατήσουν ανοιχτά τα clusters σε συνεργασία με την Τοπική Αυτοδιοίκηση και τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος».
Όπως επισήμανε ο υπουργός, «για την επίτευξη του στόχου επέκτασης της σεζόν, η οποία θα ενισχύσει σημαντικά την εθνική οικονομία και θα φέρει έσοδα στις τοπικές κοινωνίες, το υπουργείο Τουρισμού υλοποιεί σχέδιο με συγκεκριμένο concept και περιεχόμενο για τους ταξιδιώτες που προσκαλούμε στη χώρα μας σε μια περίοδο off season».
Συνάντηση με τους επικεφαλής του Ομίλου της Lufthansa, της Eurowings και της Condor
Ο υπουργός Τουρισμού συναντήθηκε χθες με τους επικεφαλής του Ομίλου της Lufthansa, της Eurowings και της Condor, οι οποίοι, όπως είπε, εξέφρασαν το ενδιαφέρον και την πρόθεση να αυξήσουν τις πτήσεις προς την Ελλάδα το φθινόπωρο και το χειμώνα, καθώς και με τον CEO της DER Turistik και άλλους tour operators, στους οποίους παρουσιάστηκε το σχέδιο επέκτασης της τουριστικής περιόδου.Ο κ. Κικίλιας είχε ακόμη δείπνο εργασίας με τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο της TUI, Σεμπάστιαν Έμπελ και στελέχη του τουριστικού κολοσσού. Ο κ. Έμπελ, ανέφερε ο υπουργός, διαβεβαίωσε ότι θα στηρίξει την προσπάθεια για επιμήκυνση της περιόδου στην Ελλάδα και ταυτόχρονα εξέφρασε μεγάλο ενδιαφέρον για συγκεκριμένους προορισμούς οι οποίοι μπορούν να υποστηρίξουν 12μηνο τουρισμό, όπως η Ρόδος -όπου η TUI έχει ιδρύσει το Rhodes Co-Lab (εργαστήριο βιώσιμου τουρισμού)- και η Κρήτη.