ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου για το restart στις σιδηροδρομικές μεταφορές - Έρχονται ανακοινώσεις
Θα οριστικοποιηθούν τα επόμενα βήματα
Σε σύσκεψη που θα πραγματοποιηθεί σήμερα
Κυριάκο Μητσοτάκη, θα οριστικοποιηθούν τα επόμενα βήματα για την επανεκκίνηση των σιδηροδρομικών μεταφορών. Στη σύσκεψη θα συμμετάσχουν ο υπουργός Επικρατείας και Υποδομών, Γιώργος Γεραπετρίτης, οι διοικήσεις του ΟΣΕ και της Hellenic Train και άλλα στελέχη.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι ανακοινώσεις για την επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου αναμένονται ακόμα και μέσα στην ημέρα. Στόχος της σύσκεψης είναι να ολοκληρωθεί η επεξεργασία των νέων δεδομένων, μετά και την τραγωδία των Τεμπών, ώστε να πάρουν πάλι μπροστά οι σιδηροδρομικές μεταφορές. Ο κ. Γεραπετρίτης είχε τις τελευταίες ημέρες σειρά επαφών, μεταξύ των οποίων και με εκπροσώπους των εργαζομένων, ώστε να βρεθεί μια λύση με την οποία θα συμφωνούν όλες οι πλευρές.
Αξίζει να αναφερθεί ότι στον Πειραιά περίπου 100.000 κοντέινερ διακινούνται ετησίως μέσω σιδηροδρόμου, δηλαδή περίπου 8.500 σε μηνιαία βάση. Αυτό σημαίνει ότι στον Πειραιά έχουν «κολλήσει» ήδη πάνω από 4.000 κοντέινερ τις δύο εβδομάδες που ακολούθησαν το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.
το μεσημέρι στο Μέγαρο Μαξίμου, υπό τον πρωθυπουργό, Σύμφωνα με πληροφορίες, οι ανακοινώσεις για την επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου αναμένονται ακόμα και μέσα στην ημέρα. Στόχος της σύσκεψης είναι να ολοκληρωθεί η επεξεργασία των νέων δεδομένων, μετά και την τραγωδία των Τεμπών, ώστε να πάρουν πάλι μπροστά οι σιδηροδρομικές μεταφορές. Ο κ. Γεραπετρίτης είχε τις τελευταίες ημέρες σειρά επαφών, μεταξύ των οποίων και με εκπροσώπους των εργαζομένων, ώστε να βρεθεί μια λύση με την οποία θα συμφωνούν όλες οι πλευρές.
Απαραίτητη
Όπως έγραψε νωρίτερα το powergame.gr, η επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου είναι απαραίτητη, καθώς σε καθεστώς ασφυξίας έχουν περιέλθει τα λιμάνια συνδυασμένων μεταφορών της χώρας. Πρόκειται για τα λιμάνια του Πειραιά, της Θεσσαλονίκης, της Αλεξανδρούπολης και σε μικρότερο βαθμό του Βόλου.Αξίζει να αναφερθεί ότι στον Πειραιά περίπου 100.000 κοντέινερ διακινούνται ετησίως μέσω σιδηροδρόμου, δηλαδή περίπου 8.500 σε μηνιαία βάση. Αυτό σημαίνει ότι στον Πειραιά έχουν «κολλήσει» ήδη πάνω από 4.000 κοντέινερ τις δύο εβδομάδες που ακολούθησαν το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.