ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Εκλογές στον ΣΥΡΙΖΑ: Τα έξι στοιχεία του Κασσελάκη - Γιατί επικράτησε
Τα τέσσερα φίλτρα που έκριναν τα αποτελέσματα, όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της MRB, Δημήτρης Μαύρος
Το πολιτικό παρασκήνιο ενόψει του β’ γύρου για την ανάδειξη νέου προέδρου στον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ
απασχόλησε το πάνελ της εκπομπής «Ανάλυσέ το» στην ΕΡΤ με τον Γιώργο Κουβαρά.
Ο Δημήτρης Μαύρος, διευθύνων σύμβουλος της MRB, μίλησε για την έρευνά του για τον ΣΥΡΙΖΑ αναλύοντας ότι υπήρχαν 4 ζώνες κοινών:
*Η ευρεία κοινωνία
*Οι ψηφοφόροι ΣΥΡΙΖΑ
*Οι άνθρωποι που δήλωναν ότι θα ψηφίσουν ανεξάρτητα αν είναι ΣΥΡΙΖΑ
*Οι άνθρωποι που δήλωναν ότι θα πάνε να ψηφίσουν και είναι και ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ
Μόνο στο 3ο φίλτρο έβγαινε πρώτος ο κ. Κασσελάκης με 48% έναντι της κ. Αχτσιόγλου με 30%, ενώ στα άλλα έβγαινε πρώτη η κ. Αχτσιόγλου, ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της MRB.
Στη συνέχεια ο κ. Μαύρος εξήγησε ότι στη συγκεκριμένη έρευνα μετρήθηκαν εικόνες και ιδιότητες και στα ποιοτικά χαρακτηριστικά κέρδιζε παντού ο κ. Κασσελάκης, όπως για παράδειγμα: στο αν μπορεί να ανασυγκροτήσει το κόμμα και να διεκδικήσει την διακυβέρνηση της χώρας, αν μπορεί να προσεγγίσει τους παλιούς ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ, αν μπορεί να αντιμετωπίσει τον κ. Μητσοτάκη, αν είναι σοβαρός, αν μπορεί να αντικαταστήσει επάξια τον κ. Τσίπρα κλπ. Όπως εξήγησε ακόμα ο κ. Μαύρος, ο κ. Κασσελάκης παίρνει το μεγαλύτερο ποσοστό, 51%, στο αν μπορεί προσελκύσει νέους και 54% στο αν μπορεί να προσελκύσει ψηφοφόρους εκτός ΣΥΡΙΖΑ.
Σε ερώτηση της έρευνας «προς τα πού θέλετε να πάει ο ΣΥΡΙΖΑ», το σύνολο της κοινωνίας του πρότεινε να πάει κέντρο – κεντροαριστερά κατά 30-40%, και στους ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ φτάνουμε το 60% να λένε ότι επιθυμούν κέντροαριστερά.
Στο ερώτημα γιατί κέρδισε ο κ. Κασσελάκης, ο κ. Δημήτρης Μαύρος παρέθεσε έξι στοιχεία:
*Έρχεται ξανά όπως ο Αλέξης Τσίπρας, με την έννοια του άφθαρτου
*Έρχεται με πιο μοντέρνο στιλ από τους άλλους υποψήφιους
*Έρχεται με social media, κάτι που ο ΣΥΡΙΖΑ δεν το είχε
*Πιο κεντρώο προφίλ
*Η ιστορία των αγγλικών
Με όλο αυτό το πακέτο βάζει στην κουβέντα μια καλύτερη προσέγγιση στον τομέα της οικονομίας, όπως την αντιλαμβάνεται σήμερα ο Έλληνας.
Ο Δημήτρης Μαύρος, διευθύνων σύμβουλος της MRB, μίλησε για την έρευνά του για τον ΣΥΡΙΖΑ αναλύοντας ότι υπήρχαν 4 ζώνες κοινών:
*Η ευρεία κοινωνία
*Οι ψηφοφόροι ΣΥΡΙΖΑ
*Οι άνθρωποι που δήλωναν ότι θα ψηφίσουν ανεξάρτητα αν είναι ΣΥΡΙΖΑ
*Οι άνθρωποι που δήλωναν ότι θα πάνε να ψηφίσουν και είναι και ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ
Μόνο στο 3ο φίλτρο έβγαινε πρώτος ο κ. Κασσελάκης με 48% έναντι της κ. Αχτσιόγλου με 30%, ενώ στα άλλα έβγαινε πρώτη η κ. Αχτσιόγλου, ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της MRB.
Στη συνέχεια ο κ. Μαύρος εξήγησε ότι στη συγκεκριμένη έρευνα μετρήθηκαν εικόνες και ιδιότητες και στα ποιοτικά χαρακτηριστικά κέρδιζε παντού ο κ. Κασσελάκης, όπως για παράδειγμα: στο αν μπορεί να ανασυγκροτήσει το κόμμα και να διεκδικήσει την διακυβέρνηση της χώρας, αν μπορεί να προσεγγίσει τους παλιούς ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ, αν μπορεί να αντιμετωπίσει τον κ. Μητσοτάκη, αν είναι σοβαρός, αν μπορεί να αντικαταστήσει επάξια τον κ. Τσίπρα κλπ. Όπως εξήγησε ακόμα ο κ. Μαύρος, ο κ. Κασσελάκης παίρνει το μεγαλύτερο ποσοστό, 51%, στο αν μπορεί προσελκύσει νέους και 54% στο αν μπορεί να προσελκύσει ψηφοφόρους εκτός ΣΥΡΙΖΑ.
Σε ερώτηση της έρευνας «προς τα πού θέλετε να πάει ο ΣΥΡΙΖΑ», το σύνολο της κοινωνίας του πρότεινε να πάει κέντρο – κεντροαριστερά κατά 30-40%, και στους ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ φτάνουμε το 60% να λένε ότι επιθυμούν κέντροαριστερά.
Στο ερώτημα γιατί κέρδισε ο κ. Κασσελάκης, ο κ. Δημήτρης Μαύρος παρέθεσε έξι στοιχεία:
*Έρχεται ξανά όπως ο Αλέξης Τσίπρας, με την έννοια του άφθαρτου
*Έρχεται με πιο μοντέρνο στιλ από τους άλλους υποψήφιους
*Έρχεται με social media, κάτι που ο ΣΥΡΙΖΑ δεν το είχε
*Πιο κεντρώο προφίλ
*Η ιστορία των αγγλικών
Με όλο αυτό το πακέτο βάζει στην κουβέντα μια καλύτερη προσέγγιση στον τομέα της οικονομίας, όπως την αντιλαμβάνεται σήμερα ο Έλληνας.