Ενδελεχή ανάλυση θέλουν να κάνουν ο Κώστας Σκρέκας και το υπουργείο Ανάπτυξης για τις τιμές των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ, γι' αυτό, κιόλας ο υπουργός Ανάπτυξης ζήτησε συγκεκριμένα πράγματα από τους εκπροσώπους τους, που ρέπουν σε αυτήν την κατεύθυνση. 

Μιλώντας για τα μέτρα κατά της ακρίβειας που έχουν ανακοινωθεί, ο Κώστας Σκρέκας είπε στους εκπροσώπους των σούπερ μάρκετ πως «όλα αυτά θα πραγματοποιηθούν με κανόνες που τονώνουν τον ανταγωνισμό, αυξάνουν τη διαφάνεια και διασφαλίζουν προσιτές τιμές προϊόντων για τους καταναλωτές».

Στη συνάντηση του Κώστα Σκρέκα με την Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας που έγινε την Πέμπτη (21/9/2023), συμμετείχε και ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Σωτήρης Αναγνωστόπουλος.

Στο πλαίσιο των νέων παρεμβάσεων της κυβέρνησης για την προστασία των καταναλωτών, ο Κώστας Σκρέκας ζήτησε από τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ:

*Να αποστείλουν πρόσφατα αρχεία τιμών προϊόντων μέχρι και τις 20/9/2023.
*Να κοινοποιούν στο υπουργείο Ανάπτυξης τους τιμοκαταλόγους των προμηθευτών όταν υπάρχει οποιαδήποτε μεταβολή στην τιμή αγοράς σε βασικά καταναλωτικά προϊόντα.
*Να κοινοποιούν ημερησίως στο υπουργείο Ανάπτυξης τις τιμές λιανικής στα βασικότερα φρούτα και λαχανικά.

Τα σούπερ μάρκετ θα είναι υπεύθυνα για την τοποθέτηση της ειδικής σήμανσης στο ράφι, η οποία θα ενημερώνει το καταναλωτή ότι το συγκεκριμένο προϊόν έχει μείωση τιμής κατά τουλάχιστον 5%, για χρονικό διάστημα κατ’ ελάχιστον 6 μηνών.

«Σε αυτή τη μάχη πρέπει να είμαστε όλοι μαζί. Βασική προτεραιότητα είναι η στήριξη των πολιτών απέναντι στη δυσβάσταχτη ακρίβεια. Είναι αναγκαίο να το αντιληφθούν και οι εταιρείες πώλησης προϊόντων απαραίτητων για τη διαβίωση του νοικοκυριού και, με αίσθημα ευθύνης και κοινωνικής συνείδησης, να σταθούν δίπλα στην ελληνική οικογένεια.

Και, βέβαια, δεν είναι μόνο θέμα ηθικής και αλληλεγγύης αλλά και επιχειρηματικής βιωσιμότητας. Αυτό τον κάβο πρέπει να τον περάσουμε όλοι μαζί. Από την πλευρά της πολιτείας, εγγυόμαστε ότι όλα αυτά θα πραγματοποιηθούν με κανόνες που τονώνουν τον ανταγωνισμό, αυξάνουν τη διαφάνεια και διασφαλίζουν προσιτές τιμές προϊόντων για τους καταναλωτές», τόνισε ο Κώστας Σκρέκας.