ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Κώστας Σκρέκας: Ειδικό καρτελάκι με μόνιμη μείωση τιμής στα σούπερ μάρκετ
''Τα προϊόντα με την έκπτωση θα έχουν ειδική σήμανση'', επισήμανε ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας
Για τις νέες εκπτώσεις
σε προϊόντα απαραίτητα για το νοικοκυριό μίλησε στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα Mega», με τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο και την Ανθή Βούλγαρη, ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας.
Ο Κώστας Σκρέκας αναφέρθηκε στις υπουργικές αποφάσεις για τα προϊόντα που θα βρίσκονται στα ράφια των σούπερ μάρκετ με νέες εκπτώσεις, τονίζοντας πως πρόκειται για ένα νέο όπλο στην καταπολέμηση της ακρίβειας.
«Σημαίνει ότι όλα τα προϊόντα για τα οποία οι προμηθευτές αποφασίσουν να μειώσουν για τουλάχιστον έξι μήνες και για τουλάχιστον 5% στην τιμή στο ράφι θα έχουν ειδική σήμανση. Θέλουμε ο καταναλωτής, όταν εισέρχεται στον διάδρομο του σούπερ μάρκετ, να βλέπει ποια είναι τα προϊόντα με μείωση τιμής», δήλωσε ο Κώστας Σκρέκας.
Μάλιστα, αποκάλυψε στο Mega ποια θα είναι η ειδική σήμανση που θα φέρουν τα προϊόντα με τις νέες εκπτώσεις.
Όπως είπε ο κ. Σκρέκας, στόχος του υπουργείου Ανάπτυξης είναι να συμπεριληφθούν τουλάχιστον 500 κωδικοί προϊόντων που είναι αναγκαία για τα νοικοκυριά.
Ακόμα, τόνισε πως οι έλεγχοι δεν σταματάνε και τα πρόστιμα στις εταιρείες για αισχροκέρδεια είναι τσουχτερά.
Όσον αφορά την ακρίβεια σε λαχανικά και φρούτα, ανέφερε πως οι τιμές στη χώρα μας αρχίζουν και μειώνονται σε σχέση με άλλες χώρες, όπως η Ισπανία.
«Ενώ ξεκινήσαμε να έχουμε τα περισσότερα προϊόντα ίδια ή λίγο ακριβότερα στην τιμή από τη Βαρκελώνη, βλέπουμε ότι την προηγούμενη Δευτέρα είχαμε 17 προϊόντα σε λαχανικά και φρούτα φθηνότερα και 11 που ήταν λίγο ακριβότερα. Βλέπουμε μέρα με τη μέρα πως έχουν αρχίσει και μειώνονται οι τιμές της Ελλάδας σε σχέση με την Ισπανία», ανέφερε χαρακτηριστικά.
«Θέλουμε να πετύχουμε τη μόνιμη μείωση της τιμής στο ράφι. Δεν θέλουμε να έχουμε μεταβολές ή να περιμένει ο καταναλωτής το 1+1 για να αγοράσει ένα προϊόν».
Σύμφωνα με τον υπουργό Ανάπτυξης, ακολουθούν δύο ακόμα εξειδικεύσεις μέτρων, τα οποία αφορούν την υποχρέωση των σούπερ μάρκετ να ανακοινώσουν στο αρμόδιο υπουργείο τις ανατιμήσεις που δέχονται από τους προμηθευτές τους, καθώς και την υποχρέωση των αλυσίδων σούπερ μάρκετ να ανακοινώνουν τις τιμές των οπωροκηπευτικών στα ράφια τους κάθε ημέρα.
Ο Κώστας Σκρέκας αναφέρθηκε στις υπουργικές αποφάσεις για τα προϊόντα που θα βρίσκονται στα ράφια των σούπερ μάρκετ με νέες εκπτώσεις, τονίζοντας πως πρόκειται για ένα νέο όπλο στην καταπολέμηση της ακρίβειας.
Κώστας Σκρέκας: Τα προϊόντα με την έκπτωση θα έχουν ειδική σήμανση
«Σημαίνει ότι όλα τα προϊόντα για τα οποία οι προμηθευτές αποφασίσουν να μειώσουν για τουλάχιστον έξι μήνες και για τουλάχιστον 5% στην τιμή στο ράφι θα έχουν ειδική σήμανση. Θέλουμε ο καταναλωτής, όταν εισέρχεται στον διάδρομο του σούπερ μάρκετ, να βλέπει ποια είναι τα προϊόντα με μείωση τιμής», δήλωσε ο Κώστας Σκρέκας.Μάλιστα, αποκάλυψε στο Mega ποια θα είναι η ειδική σήμανση που θα φέρουν τα προϊόντα με τις νέες εκπτώσεις.
Όπως είπε ο κ. Σκρέκας, στόχος του υπουργείου Ανάπτυξης είναι να συμπεριληφθούν τουλάχιστον 500 κωδικοί προϊόντων που είναι αναγκαία για τα νοικοκυριά.
Ακόμα, τόνισε πως οι έλεγχοι δεν σταματάνε και τα πρόστιμα στις εταιρείες για αισχροκέρδεια είναι τσουχτερά.
Όσον αφορά την ακρίβεια σε λαχανικά και φρούτα, ανέφερε πως οι τιμές στη χώρα μας αρχίζουν και μειώνονται σε σχέση με άλλες χώρες, όπως η Ισπανία.
«Ενώ ξεκινήσαμε να έχουμε τα περισσότερα προϊόντα ίδια ή λίγο ακριβότερα στην τιμή από τη Βαρκελώνη, βλέπουμε ότι την προηγούμενη Δευτέρα είχαμε 17 προϊόντα σε λαχανικά και φρούτα φθηνότερα και 11 που ήταν λίγο ακριβότερα. Βλέπουμε μέρα με τη μέρα πως έχουν αρχίσει και μειώνονται οι τιμές της Ελλάδας σε σχέση με την Ισπανία», ανέφερε χαρακτηριστικά.
«Θέλουμε να πετύχουμε τη μόνιμη μείωση της τιμής στο ράφι. Δεν θέλουμε να έχουμε μεταβολές ή να περιμένει ο καταναλωτής το 1+1 για να αγοράσει ένα προϊόν».
Σύμφωνα με τον υπουργό Ανάπτυξης, ακολουθούν δύο ακόμα εξειδικεύσεις μέτρων, τα οποία αφορούν την υποχρέωση των σούπερ μάρκετ να ανακοινώσουν στο αρμόδιο υπουργείο τις ανατιμήσεις που δέχονται από τους προμηθευτές τους, καθώς και την υποχρέωση των αλυσίδων σούπερ μάρκετ να ανακοινώνουν τις τιμές των οπωροκηπευτικών στα ράφια τους κάθε ημέρα.