Νικολόπουλος: Βιαστική η ένταξη των προσφυγόπουλων στα σχολεία χωρίς διαβούλευση
Ο ανεξάρτητος βουλευτής υποστηρίζει ότι θα έπρεπε να προηγηθεί σχετική μελέτη και συζήτηση με την τοπική κοινωνία
«Η απόφαση της Κυβέρνησης να σπεύσει να τοποθετήσει αυτά τα παιδιά σε δομές της δημόσιας εκπαίδευσης, είναι βιαστική και προσκρούει σε πολλά και σημαντικά προβλήματα. Θα μπορούσαν δε, να δοθούν άλλες λύσεις» υποστηρίζει ο πρεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδα και βουλευτής Αχαΐας, Νίκος Νικολόπουλος αναφορικά με το θέμα της φοίτησης παιδιών, των παρανόμως εισελθόντων αλλοδαπών, σε σχολεία της δημόσιας εκπαίδευσης.
Προσθέτει δε, τα εξής: «Τα παιδιά αυτά εντάχθηκαν σε τμήματα και σε σχολικές μονάδες της δημόσιας εκπαίδευσης, χωρίς καμία επιστημονική και χωροταξική μελέτη, αλλά και χωρίς καμία διαβούλευση με τις τοπικές κοινωνίες και τους εκπαιδευτικούς φορείς, με μία ετσιθελική κυβερνητική λογική που από μόνη της εγείρει αντιρρήσεις και αντιδράσεις, επί των οποίων μάλιστα, πολύ εύκολα και αβασάνιστα, οποιοσδήποτε μπορεί να χαρακτηρισθεί ως ρατσιστής και ξενοφοβικός.
Πώς και με ποια κριτήρια αποφάσισε όμως η κυβέρνηση την δημιουργία ορισμένων σχολικών τμημάτων για παιδιά που δεν ανήκουν σε νόμιμους πολίτες της χώρας και οι οποίοι σε μία εβδομάδα ή σε έναν μήνα μπορεί να βρίσκονται σε κάποια άλλη χώρα; Και τι θα γίνει άραγε με τα παιδιά των αλλοδαπών που δεν θα λάβουν άσυλο παραμονής στην χώρα; Τότε απλά θα τους διώξουμε, μαζί και τα παιδιά τους, και… ούτε γάτα, ούτε ζημιά, αφού προηγουμένως έχουμε προκαλέσει κάποια άλλα προβλήματα επιβάρυνσης σχολικών κοινοτήτων;
Δεν είναι τόσο απλά και τόσο αβασάνιστα αυτά τα πράγματα… Και η κυβέρνηση έχει υπερβεί εδώ και καιρό μία λεπτή γραμμή, σε μια επικοινωνιακή μάλλον προσπάθεια να φανεί προοδευτική και αριστερή, ενώ την ίδια ώρα επιβάλλει βαρύτατους φόρους και ακολουθεί πιστά το νεοφιλελεύθερο μνημόνιο.
Αντί για αυτού του είδους τις… αλχημείες, η κυβέρνηση θα μπορούσε ασφαλώς να τοποθετήσει σε δημόσιες εκπαιδευτικές δομές τα παιδιά των αλλοδαπών που έχουν λάβει άδεια ασύλου και παραμονής στην χώρα, ενώ για τα παιδιά των αλλοδαπών, των οποίων η τύχη εκκρεμεί, θα μπορούσαν να δημιουργηθούν δομές απασχόλησης και εκπαίδευσης σε ειδικούς χώρους, υπό την εποπτεία και χρηματοδότηση της Ε.Ε. και άλλων φορέων, όπως της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ, κλπ.
Το Χριστιανοδημοκρατικό Κόμμα Ελλάδας έχει ήδη καταθέσει συγκεκριμένη πρόταση, που προβλέπει τα εξής:
1. Αντί να επιβαρύνεται το ήδη αποσαρθρωμένο ελληνικό σχολείο, να προνοήσει η Κυβέρνηση τη δημιουργία Ειδικών Κέντρων Απασχόλησης Παιδιών, τα οποία θα εποπτεύονται από τα Υπουργεία Εσωτερικών και Μετανάστευσης (κι όχι από το Υπουργείο Παιδείας) και στα οποία Κέντρα τα μαθήματα θα είναι αποκλειστικά σε γλώσσα που θα επιλέγουν οι γονείς (π.χ. Γερμανικά εφόσον κατά συντριπτική πλειοψηφία εκεί θέλουν να πάνε)
2. Η κάλυψη του κόστους της δημιουργίας των Κέντρων Απασχόλησης Παιδιών (αυστηρώς υπό του Υπουργείου Εσωτερικών) εντός των Hot Spots, να ρυθμιστεί εγκαίρως από τα αρμόδια Υπουργεία για την κάλυψη αμοιβής καθηγητών της Γλώσσας για την διδασκαλία των παιδιών των παράνομων μεταναστών από Ευρωπαϊκούς πόρους (π.χ. παρόμοιο με πλαίσιο ΕΣΠΑ-παιδικών σταθμών);
Και κάτι ακόμα: Εάν ο κ. Μουζάλας ή οποιοδήποτε άλλο κυβερνητικό στέλεχος, αγνοούν ή αδιαφορούν ή και… ενδεχομένως επιδιώκουν, το ενδεχόμενο δημιουργίας μίας νέας μουσουλμανικής μεινότητας εντός της Ελλάδας (μέσω της φοίτησής των παιδιών τους σε ελληνικά σχολεία και της δυνατότητας αίτησης ιθαγένειας σύμφωνα με τον «φρεσκοψηφισμένο» νόμο 4342/2015), τότε οφείλουν να ξέρουν ότι πράττουν ένα ολίσθημα εθνικών διαστάσεων, που είναι απολύτως λογικό να εγείρει την αντίδραση της μεγάλης πλειοψηφίας των Ελλήνων.
Το ενδεχόμενο, σε μερικά χρόνια, κάμποσες χιλιάδες αλλοδαποί να απαιτούν πολιτικά και θρησκευτικά δικαιώματα, δεν είναι ούτε μακρινό, ούτε απίθανο. Αλλά επειδή τότε θα είναι αργά, η κυβέρνηση καλείται από τώρα να μεριμνήσει ώστε να μην υπάρξει μία βίαιη μεταβολή των πληθυσμιακών και εθνικών δεδομένων
Σημειώνω τέλος, πως το νομικό τμήμα του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος κι εγώ προσωπικά είμαστε στη διάθεση των Συλλόγων Γονέων, αλλά και μεμονωμένων γονέων για το συντονισμό των ενεργειών. Δεν είναι δικαίωμα της κάθε Κυβέρνησης να καταπατά το Σύνταγμα, ούτε εμμέσως να εποικίζει τη χώρα με νέους, αλλόθρησκους και συμπαγείς πληθυσμούς, ούτε και να μετατρέπει τα δημόσια σχολεία σε κέντρα υποδοχής».
ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΡΡΗΣ