Η κυβέρνηση μειώνει τον φόρο διαφήμισης για τα κανάλια
Με τροπολογία Παππά που κατατέθηκε στη Βουλή
Στο 5% από 20% που είναι σήμερα θα μειωθεί από 1ης Απριλίου 2018 (1.4.2018) ο ειδικός φόρος επί των διαφημίσεων στα κανάλια.
Σύμφωνα με τροπολογία του υπουργού ΨΗΠΤΕ Ν.Παππά, εν όψει της επικείμενης αδειοδότησης των τηλεοπτικών σταθμών και προς τον σκοπό διευκόλυνσης νέων επενδύσεων, προτείνεται η διαμόρφωση από 1.4.2018 του συντελεστή του ειδικού φόρου της παρ. 12 του άρθρου 5 του ν. 3845/2010 (Α'65) σε ποσοστό 5% για τις διαφημίσεις που προβάλλονται από τα τηλεοπτικά μέσα ενημέρωσης στα οποία θα χορηγηθεί άδεια λειτουργίας από το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης, στο πλαίσιο της εν λόγω αδειοδοτικής διαδικασίας.
Παράλληλα, επεκτείνεται η ως άνω ρύθμιση και στα τηλεοπτικά μέσα ενημέρωσης που έχουν υπογράψει σύμβαση παραχώρησης με το ελληνικό Δημόσιο, καθώς και σε αυτά της ΕΡΤ Α.Ε.
Από τη νέα ρύθμιση θα επέλθει ετήσια μείωση των εσόδων του κρατικού προϋπολογισμού ύψους 20 εκατ. ευρώ, ενώ για το 2018 η μείωση θα περιοριστεί στα 15 εκατ. ευρώ. Στην αιτιολογική έκθεση αναφέρεται πως η απώλεια αυτή θα αναπληρωθεί από άλλες πηγές εισόδου του κρατικού προϋπολογισμού.
Η τροπολογία εντάσσεται στο σχέδιο νόμου του υπουργείου Οικονομικών «Ρυθμίσεις για την αγορά παιγνίων».
Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ