Συνεπής στο ραντεβού του ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, Κώστας Μπακογιάννης έδωσε και φέτος το παρών στη «Διεθνή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών SIAL 2018», στο Παρίσι.

Ο κ.Μπακογιάννης μίλησε αποκλειστικά στο ΑΠΕ-ΜΠΕ για την επίσκεψή του στο Παρίσι και τη στρατηγική της εξωστρέφειας που ξεκίνησε ως περιφερειάρχης το 2015. «Είναι μια προσπάθεια που ξεκίνησε εδώ και τρία χρόνια για την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, με συνεχείς συμμετοχές στις δύο κορυφαίες εκθέσεις του κόσμου, αυτή του Παρισιού και την Anuga της Κολωνίας", είπε και πρόσθεσε: «Είμαστε εδώ με μία πλατιά συμμαχία παραγωγών, συνεταιρισμών, ώστε να στείλουμε ένα πάρα πολύ ισχυρό μήνυμα για τα προϊόντα της γης μας. Έχουμε έναν θησαυρό τον οποίο οφείλουμε να αξιοποιήσουμε. Έχουμε εξαιρετικά προϊόντα τα οποία βλέπουμε να καταλαμβάνουν τη θέση που τους αξίζει σε όλα τα ράφια του πλανήτη».

Σε ερώτηση εάν τελικά επιτυγχάνεται ο στόχος της εξωστρέφειας για τις ελληνικές επιχειρήσεις, απάντησε: «Σίγουρα επιτυγχάνεται για την Περιφέρεια της Στερεάς Ελλάδας για την οποία μπορώ να μιλήσω με βεβαιότητα. Και επιτυγχάνεται για μία σειρά από λόγους. Πρώτον, επειδή το ίδιο το προϊόν είναι εξαιρετικό. Δεύτερον, επειδή έχουμε πολλούς νέους ανθρώπους παραγωγικούς, καινοτόμους, δημιουργικούς οι οποίοι ασχολούνται με τον πρωτογενή τομέα. Τρίτον, επειδή υπάρχει πάρα πολύ καλή συνεργασία μεταξύ μας. Ξέρετε, είναι εύκολο για έναν περιφερειάρχη να λέει διαφορά. Όμως, στην πραγματική ζωή οι ήρωες είναι οι ίδιοι οι επιχειρηματίες οι ίδιοι οι παραγωγοί. Από το 2015 πιστέψαμε σε αυτό που θέλουμε να κάνουμε, ακολουθούμε το σχεδιασμό μας και πλέον είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι γιατί πλέον μπορούμε να μιλήσουμε με απτά και μετρήσιμα αποτελέσματα".

Τέλος, για την πορεία των επιχειρηματικών deals στην έκθεση SIAL ο Κώστας Μπακογιάννης δήλωσε:

«Πάνε πάρα πολύ καλά, αλλά ακόμα είμαστε στην αρχή. Υπάρχει ζήτηση, οι δικοί μας άνθρωποι έχουν προσαρμοστεί πλέον στον παγκόσμιο ανταγωνισμό, έχουμε κάθε λόγο αυτή τη στιγμή να είμαστε αισιόδοξοι. Όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Έχουμε πάρα πολύ δουλειά ακόμα μπροστά μας. Ενδεικτικό είναι ότι όταν ξεκινήσαμε το 2015 αυτή τη στρατηγική της εξωστρέφειας μαζί μας ήταν 30 παραγωγοί. Σήμερα είναι περισσότεροι από 300».