«Η Ομόνοια δεν είναι πια πλατεία αλλά ένας συγκοινωνιακός κόμβος. Στοίχημα για όλους μας είναι να ξαναγίνει σημείο συνάντησης. Το κυκλικό σιντριβάνι μπορεί να επιστρέψει, μέσα από τον ανοιχτό αρχιτεκτονικό διαγωνισμό που πρόκειται να δρομολογήσουμε για την ανάπλαση της πλατείας και την ανάκτηση όλων των ιστορικών της χαρακτηριστικών».

Αυτό επισημαίνει ο Κώστας Μπακογιάννης σε συνέντευξη του στο περιοδικό “MANCODE” και τον Θαλή Πιτούλη. Και προσθέτει χαρακτηριστικά : «Η περιοχή, όμως, χρειάζεται μια συνολικότερη παρέμβαση, την οποία και προωθούμε μέσα από την αναβάθμιση και ανάδειξη του εμπορικού τριγώνου, της Βαρβακείου Αγοράς και της ευρύτερης περιοχής πέριξ της Ομόνοιας. Συγκεκριμένα: Αφενός προτείνουμε να κλείσει το τρίγωνο για την κυκλοφορία, με τις απαραίτητες προβλέψεις για τις ανάγκες των καταστημάτων, όπως είναι οι φορτοεκφορτώσεις και με τη δημιουργία εσωτερικής δημοτικής συγκοινωνίας. Αφετέρου, προωθούμε την ιδέα της συνένωσης του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου με το Πολυτεχνείο και το Ακροπόλ. Στόχος μας είναι να στεγάσουμε την μεγαλύτερη αρχαιολογική συλλογή του κόσμου και να καταστήσουμε το κέντρο πόλο έλξης για εκατομμύρια επισκέπτες».

Απαντώντας σε ερώτηση για την ανάπτυξη που γνωρίζει τα τελευταία χρόνια η Αθήνα ως τουριστικός προορισμός και τα δεκάδες νέα ξενοδοχεία που ανοίγουν σε κτίρια εγκαταλειμμένα, ο Κώστας Μπακογιάννης τονίζει : «Η εξέλιξη που περιγράφετε είναι άκρως ελπιδοφόρα για την πόλη μας. Ξέρετε, ο παραδοσιακός τουρισμός μεταβάλλεται και εμείς πρέπει να καταστήσουμε την Αθήνα προορισμό «City Break» για όλο τον χρόνο. Στην πόλη, αυτή τη στιγμή που μιλάμε, υπάρχουν χιλιάδες εγκαταλειμμένα κτίρια. Ένας αληθινός πλούτος! Εμείς τι λέμε, λοιπόν; Να διεκδικήσουμε από το Υπουργείο Υποδομών την άμεση θεσμοθέτηση ενός πλαισίου, με μοναδικό σκοπό την αξιοποίηση και την ανάδειξη των εγκαταλελειμμένων. Παράλληλα, δίνουμε κίνητρα στους ιδιοκτήτες να αξιοποιήσουν τα ακίνητά τους αυτά, μέσα από χρηματοδοτικά εργαλεία της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων, όπως είναι τα σχεδόν άτοκα δάνεια και η αποπληρωμή σε βάθος χρόνου μέσα από τα δημοτικά τέλη».