ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Κοροναϊός - Knocked out στον Πολιτισμό έφερε η πανδημία
Η εφημερίδα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ καταγράφει την «εξάπλωση» της πανδημίας και τις επιπτώσεις στους πολιτιστικούς χώρους.
Ζημίες καταγράφει ο κλάδος του Πολιτισμού από την αναγκαστική παύση εκατοντάδων εκδηλώσεων εξαιτίας της πανδημίας του κοροναϊού. Αν και αρκετοί, προσπαθούν να κάνουν υπομονή και να στραφούν σε εναλλακτικές λύσεις όπως η πραγματοποίηση παραστάσεων, ομιλιών, συναυλιών μέσω διαδικτύου το πλήγμα είναι τεράστιο. Αυτό αναφέρουν στην εφημερίδα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ, στο «Secret» στο ένθετο του Πολιτισμού, σε συνέντευξη που παραχωρήσαν στον Γιάννη Ξυνόπουλο.
"Παγωμένοι" είναι οι όμιλοι που οργανώνουν υπερπαραγωγές για παραστάσεις άνω των χιλίων θεατών όπως το μιούζικαλ «The Phantom of the Opera» που ήταν να ανεβεί στο Christmas Theatre.
Οι αρμόδιοι παρακολουθούν τις εξελίξεις καθημερινά ενώ το τμήμα ticketing της εταιρείας επικοινωνεί με τους θεατές που έχουν αγοράσει εισιτήρια, προκειμένου να τους ενημερώσει σχετικά.
Το δικό της γολγοθά τραβά και η Εθνική Λυρική Σκηνή που κρατά σε αναστολή εκδηλώσεις σε χώρους τεράστιας προσέλευσης.
«Πρώτη η ΕΛΣ ανέστειλε τις παραστάσεις -πριν ακόμα βγει η οδηγία για αναστολή-. Και το έκανε για την προστασία του κοινού, με γνώμονα την ευθύνη που έχει ο Οργανισμός απέναντι στο κοινωνικό σύνολο», είπε στο «S» ο υπεύθυνος Τύπου της ΕΛΣ, Βασίλης Λούρας.
Ένα άλλο πλήγμα που προκαλεί η πανδημία του κοροναϊού είναι η προσωρινή παύση διαφημιστικών budget. Σε συνέχεια των όσων ανακοινώνει καθημερινά το υπ. Υγείας διακόψαμε άμεσα τις διαφημιστικές καμπάνιες στα Μέσα με τα οποία υπήρχαν σχετικές συμφωνίες. Τίθεται άλλωστε και θέμα παραπληροφόρησης», εξήγησε η Χαρά Ζούμα, managing director στην εταιρία zuma communications με αντικείμενο την προβολή καλλιτεχνών και πολιτιστικών εκδηλώσεων. «Η κατάσταση αυτή φέρνει αναστάτωση όπως κι αν το δει κανείς οπότε οφείλουμε όλοι να δίνουμε γρήγορα σωστή πληροφόρηση και να προστατεύουμε το κοινό απο περιττή ταλαιπωρία».
Ωστόσο, όπως τόνισε, παραγωγοί και διοργανωτές δουλεύουν ασταμάτητα για να βρουν λύσεις. Στην ερώτηση ποιοι επηρεάζονται απαριθμεί: «από τους καλλιτέχνες μέχρι όλους όσοι βρίσκονται πίσω από αυτούς (μουσικοί - τεχνικοί - σκηνογράφοι - σκηνοθέτες - σύμβουλοι επικοινωνίας και προβολής στα media - παραγωγοί λογιστές - ιδιοκτήτες χώρων & μουσικών σκηνών, σερβιτόροι και πολλοί άλλοι.
Οι περισσότεροι από εμάς εργάζονται πολύ καιρό (εβδομάδες και μήνες) πριν απο την πραγματοποίηση μιας εκδήλωσης και τώρα βλέπουν τα χρήματά τους να χάνονται.
Από τη δική του πλευρά ο Αλέξανδρος Τσιατσιάμης Γενικός Γραμματέας στον Δήμο Αθηναίων δήλωσε πως όλες οι υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων βρίσκονται σε εγρήγορση και επαρκώς εφοδιασμένες.
«Αναλόγως των εξελίξεων θα επανασχεδιάσουμε, αν αυτό χρειαστεί, την στρατηγική μας. Έχει ήδη ενεργοποιηθεί όπου ήταν εφικτό η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση του κοινού ενώ σε κάποιες περιπτώσεις προχωρήσαμε σε αναστολή των εργασιών κάποιων υπηρεσιών».
Πόσους μήνες αντέχει ο Δήμος με αυτά τα μέτρα; «Ο Δήμος Αθηναίων θα αντέξει για όσο χρειαστεί», απάντησε λέγοντας αν και εφόσον προκύψουν ανάγκες αυτές θα καλυφθούν άμεσα όπως άμεση είναι η διαχείριση της Κυβέρνησης συνολικά.
"Παγωμένοι" είναι οι όμιλοι που οργανώνουν υπερπαραγωγές για παραστάσεις άνω των χιλίων θεατών όπως το μιούζικαλ «The Phantom of the Opera» που ήταν να ανεβεί στο Christmas Theatre.
Οι αρμόδιοι παρακολουθούν τις εξελίξεις καθημερινά ενώ το τμήμα ticketing της εταιρείας επικοινωνεί με τους θεατές που έχουν αγοράσει εισιτήρια, προκειμένου να τους ενημερώσει σχετικά.
Το δικό της γολγοθά τραβά και η Εθνική Λυρική Σκηνή που κρατά σε αναστολή εκδηλώσεις σε χώρους τεράστιας προσέλευσης.
«Πρώτη η ΕΛΣ ανέστειλε τις παραστάσεις -πριν ακόμα βγει η οδηγία για αναστολή-. Και το έκανε για την προστασία του κοινού, με γνώμονα την ευθύνη που έχει ο Οργανισμός απέναντι στο κοινωνικό σύνολο», είπε στο «S» ο υπεύθυνος Τύπου της ΕΛΣ, Βασίλης Λούρας.
Ένα άλλο πλήγμα που προκαλεί η πανδημία του κοροναϊού είναι η προσωρινή παύση διαφημιστικών budget. Σε συνέχεια των όσων ανακοινώνει καθημερινά το υπ. Υγείας διακόψαμε άμεσα τις διαφημιστικές καμπάνιες στα Μέσα με τα οποία υπήρχαν σχετικές συμφωνίες. Τίθεται άλλωστε και θέμα παραπληροφόρησης», εξήγησε η Χαρά Ζούμα, managing director στην εταιρία zuma communications με αντικείμενο την προβολή καλλιτεχνών και πολιτιστικών εκδηλώσεων. «Η κατάσταση αυτή φέρνει αναστάτωση όπως κι αν το δει κανείς οπότε οφείλουμε όλοι να δίνουμε γρήγορα σωστή πληροφόρηση και να προστατεύουμε το κοινό απο περιττή ταλαιπωρία».
Ωστόσο, όπως τόνισε, παραγωγοί και διοργανωτές δουλεύουν ασταμάτητα για να βρουν λύσεις. Στην ερώτηση ποιοι επηρεάζονται απαριθμεί: «από τους καλλιτέχνες μέχρι όλους όσοι βρίσκονται πίσω από αυτούς (μουσικοί - τεχνικοί - σκηνογράφοι - σκηνοθέτες - σύμβουλοι επικοινωνίας και προβολής στα media - παραγωγοί λογιστές - ιδιοκτήτες χώρων & μουσικών σκηνών, σερβιτόροι και πολλοί άλλοι.
Οι περισσότεροι από εμάς εργάζονται πολύ καιρό (εβδομάδες και μήνες) πριν απο την πραγματοποίηση μιας εκδήλωσης και τώρα βλέπουν τα χρήματά τους να χάνονται.
Από τη δική του πλευρά ο Αλέξανδρος Τσιατσιάμης Γενικός Γραμματέας στον Δήμο Αθηναίων δήλωσε πως όλες οι υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων βρίσκονται σε εγρήγορση και επαρκώς εφοδιασμένες.
«Αναλόγως των εξελίξεων θα επανασχεδιάσουμε, αν αυτό χρειαστεί, την στρατηγική μας. Έχει ήδη ενεργοποιηθεί όπου ήταν εφικτό η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση του κοινού ενώ σε κάποιες περιπτώσεις προχωρήσαμε σε αναστολή των εργασιών κάποιων υπηρεσιών».
Πόσους μήνες αντέχει ο Δήμος με αυτά τα μέτρα; «Ο Δήμος Αθηναίων θα αντέξει για όσο χρειαστεί», απάντησε λέγοντας αν και εφόσον προκύψουν ανάγκες αυτές θα καλυφθούν άμεσα όπως άμεση είναι η διαχείριση της Κυβέρνησης συνολικά.