ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Στην Ελλάδα ο Ζαν Πολ Γκωτιέ - Παρακολούθησε αρχαία τραγωδία στο θέατρο Πέτρας
Βρέθηκε και στα παρασκήνια για να συγχαρεί προσωπικά τους πρωταγωνιστές της παράστασης.
Στην Ελλάδα βρίσκεται αυτές τις μέρες ο Ζαν Πολ Γκοτιέ
(Jean Paul Gaultier) και τη Δευτέρα το βράδυ παρακολούθησε μία από τις πιο επιτυχημένες θεατρικές παραστάσεις του φετινού καλοκαιριού.
Η sold out στην Επίδαυρο παράσταση του θεάτρου Πορεία με τον τίτλο «Προμηθέας Δεσμώτης» του Αισχύλου, σε σκηνοθεσία του Άρη Μπινιάρη, ήταν η αρχαία τραγωδία που επέλεξε να δει ο διάσημος σχεδιαστής. Μετά τις διακοπές του στη Μύκονο (στα μέσα Ιουνίου), ο Ζαν Πολ Γκοτιέ βρέθηκε στην Αθήνα και στο Θέατρο Πέτρας και παρακολούθησε το αριστούργημα του Αισχύλου με πρωταγωνιστή τον Γιάννη Στάνκογλου και μια σειρά από ταλαντούχους ηθοποιούς.
Ανάμεσά τους ο Αλέκος Συσσοβίτης, ο Ιωάννης Παπαζήσης και η Ηρώ Μπέζου. Ο Γάλλος σχεδιαστής, που είναι γνωστός για την αγάπη του στην Ελλάδα, βρέθηκε από νωρίς στο Θέατρο Πέτρας, όπου κατέφθασε τηρώντας τα μέτρα προστασίας για τον κορωνοϊό και φορώντας την προστατευτική του μάσκα. Μάλιστα, βρέθηκε και στα παρασκήνια για να συγχαρεί προσωπικά τους πρωταγωνιστές της παράστασης.
*Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα On Time
Η sold out στην Επίδαυρο παράσταση του θεάτρου Πορεία με τον τίτλο «Προμηθέας Δεσμώτης» του Αισχύλου, σε σκηνοθεσία του Άρη Μπινιάρη, ήταν η αρχαία τραγωδία που επέλεξε να δει ο διάσημος σχεδιαστής. Μετά τις διακοπές του στη Μύκονο (στα μέσα Ιουνίου), ο Ζαν Πολ Γκοτιέ βρέθηκε στην Αθήνα και στο Θέατρο Πέτρας και παρακολούθησε το αριστούργημα του Αισχύλου με πρωταγωνιστή τον Γιάννη Στάνκογλου και μια σειρά από ταλαντούχους ηθοποιούς.
Ανάμεσά τους ο Αλέκος Συσσοβίτης, ο Ιωάννης Παπαζήσης και η Ηρώ Μπέζου. Ο Γάλλος σχεδιαστής, που είναι γνωστός για την αγάπη του στην Ελλάδα, βρέθηκε από νωρίς στο Θέατρο Πέτρας, όπου κατέφθασε τηρώντας τα μέτρα προστασίας για τον κορωνοϊό και φορώντας την προστατευτική του μάσκα. Μάλιστα, βρέθηκε και στα παρασκήνια για να συγχαρεί προσωπικά τους πρωταγωνιστές της παράστασης.
*Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα On Time