ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Αποθέωση για τον Γιόνας Κάουφμαν στο Ηρώδειο (φωτό)
Με τέσσερα encore και standing ovation ολοκληρώθηκε το ρεσιτάλ του «βασιλιά των τενόρων»
Μια μαγική βραδιά στο Ηρώδειο
έζησαν τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021 οι 3.000 τυχεροί θεατές που κατάφεραν να εξασφαλίσουν ένα εισιτήριο για το πολυαναμενόμενο ντεμπούτο του κορυφαίου Γερμανού τενόρου στο Ρωμαϊκό Ωδείο. O Γιόνας Κάουφμαν συνέπραξε με την Ορχήστρα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής υπό τη διεύθυνση του Γιόχεν Ρήντερ, σε ένα μοναδικό ρεσιτάλ που πραγματοποιήθηκε χάρη στη χορηγία της Rolex.
Λίγο μετά τις 21.00, ο σούπερ σταρ τενόρος ανέβηκε στη σκηνή του Ηρωδείου ξεκινώντας το ρεσιτάλ του με την άρια του Μάριο Καβαραντόσσι από την Α΄ Πράξη της Τόσκας του Πουτσίνι και λαμβάνοντας θερμότατο χειροκρότημα. Στη συνέχεια ερμήνευσε άριες από την Αΐντα του Βέρντι, την Κάρμεν του Μπιζέ, την Καβαλλερία ρουστικάνα του Μασκάνι.
Μετά από μια ολιγόλεπτη παύση, επέστρεψε στη σκηνή για να ερμηνεύσει την άρια του Ροντρίγκ από την Γ΄ Πράξη της όπερας του Μασνέ Ο Σιντ, τον «Aυτοσχεδιασμό» από την Α΄ Πράξη του Αντρέα Σενιέ του Τζορντάνο και την άρια «Nessun dorma» από την Τουραντότ του Πουτσίνι.
Το θερμότατο χειροκρότημα και ο ενθουσιασμός του κοινού τον υποχρέωσαν σε τέσσερα encore. Το πρώτο έγινε με τη διάσημη άρια «E lucevan le stelle» από την Τόσκα, ενώ ακολούθησαν δύο ναπολιτάνικα τραγούδια, το «Core ’ngrato» του Σαλβατόρε Καρντίλο και το «Non ti scordar di me» του Ερνέστο ντε Κούρτις, καθώς και η άρια «Dein ist mein ganzes Herz» από την οπερέτα του Φράντς Λέχαρ Η χώρα του μειδιάματος.
Ενδιάμεσα στις άριες η Ορχήστρα της ΕΛΣ με τον Γιόχεν Ρήντερ στο πόντιουμ ερμήνευσε εισαγωγές και αποσπάσματα από τη Νόρμα, την Αΐντα, την Κάρμεν, την Καβαλλερία ρουστικάνα, τη Δύναμη του πεπρωμένου, τη Μανόν Λεσκώ και το ορατόριο Η Παρθένος.
Ο σπουδαίος καλλιτέχνης, ο οποίος λίγες εβδομάδες πριν θριάμβευσε με το ντεμπούτο του στον ρόλο του Τριστάνου στην Κρατική Όπερα της Βαυαρίας (Μόναχο), έφερε στη σκηνή του Ηρωδείου κάτι από το μεγαλείο των τενόρων του ιστορικού παρελθόντος που σημάδεψαν την ιστορία της όπερας, αλλά και έναν απολύτως σύγχρονο τρόπο ερμηνείας που τον έχει φέρει στην κορυφή του κόσμου.
Το standing ovation που του επιφύλαξε το κοινό στο κλείσιμο της βραδιάς, σε μια ιδιαιτέρως συγκινητική στιγμή, έχει ήδη καταγραφεί ως μια από τις πιο μαγικές στιγμές που έχουν συμβεί στο Ηρώδειο τα τελευταία χρόνια.
Λίγο μετά τις 21.00, ο σούπερ σταρ τενόρος ανέβηκε στη σκηνή του Ηρωδείου ξεκινώντας το ρεσιτάλ του με την άρια του Μάριο Καβαραντόσσι από την Α΄ Πράξη της Τόσκας του Πουτσίνι και λαμβάνοντας θερμότατο χειροκρότημα. Στη συνέχεια ερμήνευσε άριες από την Αΐντα του Βέρντι, την Κάρμεν του Μπιζέ, την Καβαλλερία ρουστικάνα του Μασκάνι.
Μετά από μια ολιγόλεπτη παύση, επέστρεψε στη σκηνή για να ερμηνεύσει την άρια του Ροντρίγκ από την Γ΄ Πράξη της όπερας του Μασνέ Ο Σιντ, τον «Aυτοσχεδιασμό» από την Α΄ Πράξη του Αντρέα Σενιέ του Τζορντάνο και την άρια «Nessun dorma» από την Τουραντότ του Πουτσίνι.
Το θερμότατο χειροκρότημα και ο ενθουσιασμός του κοινού τον υποχρέωσαν σε τέσσερα encore. Το πρώτο έγινε με τη διάσημη άρια «E lucevan le stelle» από την Τόσκα, ενώ ακολούθησαν δύο ναπολιτάνικα τραγούδια, το «Core ’ngrato» του Σαλβατόρε Καρντίλο και το «Non ti scordar di me» του Ερνέστο ντε Κούρτις, καθώς και η άρια «Dein ist mein ganzes Herz» από την οπερέτα του Φράντς Λέχαρ Η χώρα του μειδιάματος.
Ενδιάμεσα στις άριες η Ορχήστρα της ΕΛΣ με τον Γιόχεν Ρήντερ στο πόντιουμ ερμήνευσε εισαγωγές και αποσπάσματα από τη Νόρμα, την Αΐντα, την Κάρμεν, την Καβαλλερία ρουστικάνα, τη Δύναμη του πεπρωμένου, τη Μανόν Λεσκώ και το ορατόριο Η Παρθένος.
Ο σπουδαίος καλλιτέχνης, ο οποίος λίγες εβδομάδες πριν θριάμβευσε με το ντεμπούτο του στον ρόλο του Τριστάνου στην Κρατική Όπερα της Βαυαρίας (Μόναχο), έφερε στη σκηνή του Ηρωδείου κάτι από το μεγαλείο των τενόρων του ιστορικού παρελθόντος που σημάδεψαν την ιστορία της όπερας, αλλά και έναν απολύτως σύγχρονο τρόπο ερμηνείας που τον έχει φέρει στην κορυφή του κόσμου.
Το standing ovation που του επιφύλαξε το κοινό στο κλείσιμο της βραδιάς, σε μια ιδιαιτέρως συγκινητική στιγμή, έχει ήδη καταγραφεί ως μια από τις πιο μαγικές στιγμές που έχουν συμβεί στο Ηρώδειο τα τελευταία χρόνια.