ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Η Noval Property επαναπροσδιορίζει τον ρόλο των κτηρίων της μέσω της Τέχνης (EIKONEΣ)
Παρουσίαση της γλυπτικής σύνθεσης "Gentility" της γλύπτριας Βένιας Δημητρακοπούλου, στο κτήριο γραφείων "Butterfly" της Noval Property
Παρουσία εκπροσώπων του καλλιτεχνικού, δημοσιογραφικού και επιχειρηματικού κόσμου, η Noval Property παρουσίασε τη γλυπτική σύνθεση “Gentility” της διεθνώς καταξιωμένης γλύπτριας Βένιας Δημητρακοπούλου
, έργο που θα κοσμεί τον περιβάλλοντα χώρο του κτηρίου “Butterfly” στο Χαλάνδρι.
Με αφετηρία τη γλυπτική σύνθεση “Gentility”, η εταιρεία θα συνεχίσει να εντάσσει κι άλλα σύγχρονα έργα τέχνης στα κτήρια της, έργα προσβάσιμα όχι μόνο στους χρήστες των κτηρίων, αλλά και στους επισκέπτες τους και τους κατοίκους της πόλης.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, ο Παναγιώτης Καπετανάκος, Διευθύνων Σύμβουλος της Noval Property, δίνοντας έμφαση στην ευρύτερη φιλοσοφία και στο όραμα της Εταιρείας, ανέφερε: «Για τη Noval Property τα κτήρια δεν αφορούν μόνο στην αισθητική της πόλης και δεν απευθύνονται αποκλειστικά στους χρήστες τους. Για εμάς, τα κτήρια έχουν ένα μεγαλύτερο και εξίσου σημαντικό ρόλο. Καθορίζουν τη σχέση μας με το αστικό περιβάλλον. Επιδιώκουμε να δημιουργούμε σύγχρονα τοπόσημα, τοποθετώντας στο επίκεντρο τον άνθρωπο, τον εργαζόμενο, τον επισκέπτη, τον κάτοικο της περιοχής».
Στη συνέχεια, η Ελισάβετ Πλέσσα, ιστορικός τέχνης και επιμελήτρια εκθέσεων, αναφέρθηκε στη σημασία της δημόσιας γλυπτικής, αναλύοντας, ειδικότερα, τη σχέση του "Gentility" με το κτήριο "Butterfly". Μίλησε για την αρμονική σύνθεση των μονολιθικών αυτών γλυπτών με την αυστηρή γεωμετρία του κτηρίου, τη σύνδεση του μάρμαρου με το μέταλλο, καθώς και τον ρόλο των σκιών ως μέρους των έργων ανάλογα με την ώρα της ημέρας. Επίσης, αναφέρθηκε στην αμφίδρομη σχέση των έργων με τους θεατές, που αντικαθρεφτίζονται στα μεταλλικά μέρη των γλυπτών μαζί με τον ουρανό και το πράσινο, και πώς η διακριτική παρέμβαση του "Gentility" στον περιβάλλοντα χώρο δημιούργησε τελικά έναν μικρό «ζεν κήπο».
Από την πλευρά της, η καλλιτέχνης, Βένια Δημητρακοπούλου ανέλυσε την έννοια των τοποειδικών έργων και αναφέρθηκε στις μεθόδους που ακολουθεί στην καλλιτεχνική της πρακτική, αλλά και στην χρήση πολλών διαφορετικών υλικών ανάλογα με τα δεδομένα κάθε χώρου. Με αφορμή μια σειρά από έργα της, μίλησε για τον ρόλο που παίζει τόσο η κάθε τοποθεσία όσο και η περιρρέουσα ατμόσφαιρα στην τελική μορφή των γλυπτών της.
Με αφετηρία τη γλυπτική σύνθεση “Gentility”, η εταιρεία θα συνεχίσει να εντάσσει κι άλλα σύγχρονα έργα τέχνης στα κτήρια της, έργα προσβάσιμα όχι μόνο στους χρήστες των κτηρίων, αλλά και στους επισκέπτες τους και τους κατοίκους της πόλης.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, ο Παναγιώτης Καπετανάκος, Διευθύνων Σύμβουλος της Noval Property, δίνοντας έμφαση στην ευρύτερη φιλοσοφία και στο όραμα της Εταιρείας, ανέφερε: «Για τη Noval Property τα κτήρια δεν αφορούν μόνο στην αισθητική της πόλης και δεν απευθύνονται αποκλειστικά στους χρήστες τους. Για εμάς, τα κτήρια έχουν ένα μεγαλύτερο και εξίσου σημαντικό ρόλο. Καθορίζουν τη σχέση μας με το αστικό περιβάλλον. Επιδιώκουμε να δημιουργούμε σύγχρονα τοπόσημα, τοποθετώντας στο επίκεντρο τον άνθρωπο, τον εργαζόμενο, τον επισκέπτη, τον κάτοικο της περιοχής».
Στη συνέχεια, η Ελισάβετ Πλέσσα, ιστορικός τέχνης και επιμελήτρια εκθέσεων, αναφέρθηκε στη σημασία της δημόσιας γλυπτικής, αναλύοντας, ειδικότερα, τη σχέση του "Gentility" με το κτήριο "Butterfly". Μίλησε για την αρμονική σύνθεση των μονολιθικών αυτών γλυπτών με την αυστηρή γεωμετρία του κτηρίου, τη σύνδεση του μάρμαρου με το μέταλλο, καθώς και τον ρόλο των σκιών ως μέρους των έργων ανάλογα με την ώρα της ημέρας. Επίσης, αναφέρθηκε στην αμφίδρομη σχέση των έργων με τους θεατές, που αντικαθρεφτίζονται στα μεταλλικά μέρη των γλυπτών μαζί με τον ουρανό και το πράσινο, και πώς η διακριτική παρέμβαση του "Gentility" στον περιβάλλοντα χώρο δημιούργησε τελικά έναν μικρό «ζεν κήπο».
Από την πλευρά της, η καλλιτέχνης, Βένια Δημητρακοπούλου ανέλυσε την έννοια των τοποειδικών έργων και αναφέρθηκε στις μεθόδους που ακολουθεί στην καλλιτεχνική της πρακτική, αλλά και στην χρήση πολλών διαφορετικών υλικών ανάλογα με τα δεδομένα κάθε χώρου. Με αφορμή μια σειρά από έργα της, μίλησε για τον ρόλο που παίζει τόσο η κάθε τοποθεσία όσο και η περιρρέουσα ατμόσφαιρα στην τελική μορφή των γλυπτών της.