Καμπάνια της Δήμητρας Παπαδοπούλου για το όνειρο κάθε ανθρώπου
Το δικό σου “Hollywood” ποιο είναι;
Οι ηθοποιοί και οι συντελεστές της θεατρικής παράστασης Μάνα θα πάω στο Hollywood της Δήμητρας Παπαδοπούλου, από την 1 Ιανουαρίου 2017 ανέλαβαν τον ρόλο των πρεσβευτών της καμπάνιας «My Hollywood», μιας εκστρατείας κοινωνικού χαρακτήρα που στόχο έχει να φέρει το κοινό σε ρόλο πρωταγωνιστικό.
Στόχος των πρεσβευτών της καμπάνιας "My Hollywood" είναι να μεταδώσουν πέρα από τη θεατρική αίθουσα το μήνυμά τους: τη σπουδαιότητα του απόλυτα προσωπικού "Hollywood", που είναι το όνειρο του κάθε ανθρώπου, ο μοναδικός εκείνος ανώτερος σκοπός για τον καθένα, τη στιγμή που υπάρχει ανάγκη για ενθάρρυνση μέσα σε ένα δυσμενές τοπίο σε εποχή κρίσης.
Κεντρικό ρόλο στην καμπάνια έχει η «αφήγηση ιστοριών» μέσα σε ένα πλαίσιο "διαγωνισμού". Ο κόσμος καλείται να συμμετάσχει με ιστορίες που μπορεί να αφορούν ένα επαγγελματικό επίτευγμα, ένα προσωπικό επίτευγμα καριέρας, ή επιχειρηματική δραστηριότητα, νεανική επιχειρηματικότητα, ή και ένα κοινωνικό επίτευγμα (όπως πχ. η προσφορά στην τοπική κοινωνία).
Σε ένα βίντεο έως 5 λεπτών οι συμμετέχοντες στο διαγωνισμό θα μιλήσουν για το στόχο που πραγματοποίησαν, τις αντιξοότητες που αντιμετώπισαν και πώς τελικά «η ισχύς εν τη ενώσει» τους οδήγησε στην πραγμάτωση του σκοπού τους. Με τη σειρά τους αυτές οι ιστορίες θα αποτελέσουν έμπνευση για τους υπόλοιπους.
Η καμπάνια με τον διαγωνισμό θα τρέξουν διαδικτυακά, κάνοντας εκτενή χρήση των κοινωνικών δικτύων και τη δύναμη του βίντεο ως κύριου αφηγηματικού μέσου. Στον διαδικτυακό τόπο Myhollywood.gr το κοινό θα μπορεί από τις 10 Ιανουαρίου να υποβάλλει συμμετοχή με τη δική του ιστορία και από 16 Φεβρουαρίου να ψηφίσει τις ιστορίες που το εμπνέουν έχοντας παράλληλα πρόσβαση σε αρθρογραφία και ιστορίες επιτυχίας εντός και εκτός Ελλάδας.
Οι πρεσβευτές της καμπάνιας είναι οι: Δήμητρα Παπαδοπούλου, Φωκάς Ευαγγελινός, Θανάσης Αλευράς, Κωνσταντίνα Μιχαήλ, Αντώνης Κρόμπας, Ελένη Ροδά, Jerome Kaluta, Πέτρος Γεωργοπάλης, Στράτος Λύκος, Παναγιώτης Αλεξανδράκης. Βασισμένη σε μια ιδέα της Δήμητρας Παπαδοπούλου, η καμπάνια σχεδιάστηκε και υλοποιείται από την Playwalk Communications, με την στήριξη των Θεάτρου ΙΛΙΣΙΑ και την «Θέασις - Δράσεις Πολιτισμού», αλλά και με την επικοινωνιακή στήριξη όσων επιθυμούν να συμβάλλουν στην προώθηση του κοινωνικού μηνύματος του “My Hollywood”.