Οι παραστάσεις που συνεχίζονται και μετά το Πάσχα
Για όσους δεν πρόλαβαν.
Αν δεν προλάβατε να δείτε τις θεατρικές παραστάσεις που σας άρεσαν, μπορείτε να τις προγραμματίσετε για την περίοδο μετά το Πάσχα, καθώς μερικές από αυτές θα συνεχιστούν.
ΟΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ
ΕΙΜΑΙ ΘΑΛΑΣΣΑ ΧΡΟΝώΝ - ένα άσμα για το χάσμα γενεών - ΘΕΑΤΡΟ ΟΔΟΥ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ
Μια οικογένεια αποφασίζει να τιμήσει τον χαμό του παππού της, με έναν πολύ ξεχωριστό τρόπο: Αντί να τον θρηνήσει, προσπαθεί πολύ συνειδητά να γλεντήσει και να τον γιορτάσει. Αυτή η παράδοξη τελετή, ωφελεί όλες τις γενεές, δίνοντας χώρο στον καθένα να εκφράσει την καλή του πλευρά. Τελικά το χάσμα μετατρέπεται σε ένα άσμα γενεών, που από το σκαλοπάτι της ηλικίας, ανεβαίνει στο πλατύσκαλο του χρόνου και βουτάει στη θάλασσα της αιωνιότητας.
Ο ΑΜΠΙΓΙΕΡ του Ronald Harwood - ΘΕΑΤΡΟ ΟΔΟΥ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ
Το έργο διαδραματίζεται στη δίνη του Δεύτερου Παγκόσμιου Πολέμου, σε ένα ετοιμόρροπο θέατρο της αγγλικής επαρχίας. Λίγο πριν από την 227η παράσταση του «Βασιλιά Ληρ», ο Σερ (Αλέξανδρος Μυλωνάς) καταρρέει και κυριεύεται από τις ανασφάλειες του. Ο μοναδικός άνθρωπος στον οποίο μπορεί να βασιστεί, είναι ο αμπιγιέρ του, ο Νόρμαν (Μάνος Βακούσης), που προσπαθεί να τον εμψυχώσει και να του τονώσει την αυτοπεποίθηση ώστε να μη ματαιωθεί η παράσταση. Ταυτόχρονα η Λαίδη (Άννυ Λούλου) και η διευθύντρια σκηνής Ματζ (Ευγενία Αποστόλου) πασχίζουν να πείσουν τον Σερ ότι ίσως έχει έρθει η ώρα να αποσυρθεί από την ενεργό δράση. Και όλα αυτά ενώ το κοινό στην πλατεία του θεάτρου περιμένει και οι σειρήνες δεν αφήνουν κανέναν να ξεχάσει ότι ο κίνδυνος των αεροπορικών βομβαρδισμών τους απειλεί ανά πάσα στιγμή.
Έξυπνα Μικρά Ψέμματα του Joe Di Pietro - ΘΕΑΤΡΟ Κ. ΔΑΝΔΟΥΛΑΚΗ
Οικογένεια σε κρίση, αλλά όχι από κει που θα το περιμέναμε… Η πολύ δυναμική μαμά και ο γλυκύτατος μπαμπάς, πολλά χρόνια μαζί, έχουν μια εξαιρετική σχέση. Ο σχετικά νιόπαντρος γιος και πρόσφατα μπαμπάς, «ρίχνει την βόμβα»: έχει ερωτευτεί την personal trainer του στο γυμναστήριο και είναι έτοιμος να τινάξει τον γάμο του στον αέρα..! Η γυναίκα του δεν ξέρει τίποτα, κάνει όνειρα και κοινές διακοπές και ρομαντικά ταξίδια.
Οι γονείς και κυρίως η μαμά, αναλαμβάνουν δράση.. Καλούν το ζευγάρι στο σπίτι για δείπνο και κανείς δεν μπορεί να φανταστεί τι επακολουθεί…
«Παράξενο Ζευγάρι» Του Νηλ Σάιμον - ΘΕΑΤΡΟ ΖΙΝΑ
Γοητευτικός και άστατος, κοινωνικός και σκορποχέρης, ξενύχτης και τρομερά τσαπατσούλης, ο Όσκαρ είναι ο αντίποδας του φίλου του του Φέλιξ που είναι και οικονόμος και μονογαμικός και σπιτόγατος και άσσος στο νοικοκυριό. Οι δυο τους, εκτός από μια βαθιά φιλία, μοιράζονται και την εμπειρία ενός διαλυμένου γάμου. Διότι όταν η σύζυγος του Φέλιξ τον πετάει έξω από το σπίτι, ο φίλος του ο Όσκαρ του προσφέρει το δικό του ως καταφύγιο. Η συμβίωση των δύο αυτών ανθρώπων, έχει ανατρεπτικά, εκρηκτικά, ξεκαρδιστικά αποτελέσματα…
TOC TOC του Laurent Baffie - ΘΕΑΤΡΟ ΗΒΗ
Πέντε άγνωστοι μεταξύ τους συναντώνται στον προθάλαμο του παγκοσμίου φήμης γιατρού, στις ικανότητες του οποίου έχουν εναποθέσει όλες τις ελπίδες τους για οριστική θεραπεία. Ο γιατρός όμως λείπει και, όπως συνεχώς ενημερώνει τους ασθενείς η βοηθός του, προσπαθεί να έλθει και όλο κοντεύει και όλο όμως αργεί.Οι ήρωές μας περιμένουν και όσο περιμένουν κουβεντιάζουν και όσο κουβεντιάζουν οδηγούνται μοιραία σε group therapy αυτοδίδακτο ελλείψει ιατρού• τα αποτελέσματα του άκρως απρόσμενα και ανατρεπτικά, ξεκαρδιστικά και συγκινητικά.
Ο Φετιχιστής του Μισέλ Τουρνιέ - ΘΕΑΤΡΟ ΦΟΥΡΝΟΣ
Ένας τρόφιμος ψυχιατρικής κλινικής, ο Μαρτέν, διηγείται για πρώτη φορά την ιστορία του. Μιλάει για τη ζωή του πριν τον εγκλεισμό και τη σχέση του με την Αντουανέτ, ενώ αποκαλύπτει και το πάθος του για τα γυναικεία εσώρουχα. Με χιούμορ, τρυφερότητα και αγωνία περιγράφει από καρδιάς τη λατρεία του για το ντυμένο σώμα αποθεώνοντας το «φραμπαλά». Επαναπροσδιορίζει με το δικό του ιδιαίτερο τρόπο το ρόλο των δύο φύλων και, με μια αφοπλιστική αφέλεια, φωτίζει παραδειγματικά τη λεπτή διαχωριστική γραμμή μεταξύ εκκεντρικότητας και τρέλας. Εντέλει, ο Μαρτέν υποτάσσεται στο πεπρωμένο του, ταράσσοντας την ισορροπία του τι είναι κοινωνικά αποδεκτό και τι όχι.
ΟΙ ΔΙΑΒΟΛΟΓΥΝΑΙΚΕΣ του Ανρί-Ζορζ Κλουζό - ΘΕΑΤΡΟ «ΤΖΕΝΗ ΚΑΡΕΖΗ»
Με φόντο ένα ιδιωτικό σχολείο στα περίχωρα του Παρισιού των αρχών του 1950, μια απατημένη σύζυγος και μια προδομένη ερωμένη, ενώνουν τις δυνάμεις τους προκειμένου να σκοτώσουν τον τυραννικό σύζυγο/εραστή τους σε κάτι που μοιάζει να είναι ένα τέλειο έγκλημα αλλά τελικά πρόκειται για έναν εφιάλτη χωρίς τέλος.
Η ΑΓΡΙΟΠΑΠΙΑ του Χένρικ Ίψεν - ΘΕΑΤΡΟ ΠΟΡΕΙΑ
Μια ποιητική και γεμάτη συμβολισμούς τραγικωμωδία για τα ζωτικά ψεύδη και τις μετα-αρετές μας, που διαδραματίζεται μέσα στο χάσμα δύο οικογενειών.
ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟ της Μαρίνας Καραγάτση - ΘΕΑΤΡΟ ΠΟΡΕΙΑ
Μέσα σε τρεις ημέρες αγρύπνιας του λογοτέχνη και μέσα από το βλέμμα της μικρής Μαρίνας, αποκαλύπτονται όλα όσα στοίχειωσαν και πλήγωσαν μία από τις πιο γνωστές οικογένειες της Ελλάδας – ή απλώς μία οικογένεια. Και αν οι σκοτεινές στιγμές υπερέχουν των φωτεινών, η συμφιλίωση με το παρελθόν αποδεικνύεται ο μόνος δρόμος.
Ο ΑΔΑΗΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΡΑΦΡΩΝ του Τόμας Μπέρνχαρντ -ΘΕΑΤΡΟ ΠΟΡΕΙΑ
Μια μεγάλη ντίβα της όπερας πρόκειται να τραγουδήσει στον «Μαγικό Αυλό» του Μότσαρτ για διακοσιοστή εικοστή δεύτερη φορά. Εξαντλημένη από την πειθαρχία που έχει επιβάλλει στον εαυτό της και από την επαναλαμβανόμενη έκθεσή της στην κρίση του κοινού, αποφασίζει να ματαιώσει τις προγραμματισμένες εμφανίσεις της και να αποσυρθεί με τον τυφλό πατέρα της στην εξοχή. Εκείνος όμως, αλκοολικός και φιλοχρήματος, έχει εναποθέσει όλη του τη ζωή στην τραγουδιστική καριέρα της κόρης του. Ανάμεσά τους βρίσκεται ένας γιατρός, «δόκτωρ» Ιατροδικαστικής, παθιασμένος με την ανθρώπινη ανατομία, αλλά αδιάφορος για την ανθρώπινη ύπαρξη
«ΟΔΟΣ ΑΒΥΣΣΟΥ ΑΡΙΘΜΟΣ 0» - Μενέλαου Λουντέμη -ΘΕΑΤΡΟ ΟLVIO
Το μυθιστόρημα «Οδός Αβύσσου, αριθμός 0», είναι ένα από τα πιο βιωματικά έργα του Μενέλαου Λουντέμη. Κάτοικοι της οδού Αβύσσου, στον αριθμό μηδέν και κεντρικά πρόσωπα αυτής της φρίκης ο Γιώργης και ο Παναής. Αγρια θεριά, αμετανόητοι κομμουνιστές, που δε θα υπογράψουν δήλωση και δε θα χάσουν την ελπίδα τους για ζωή. Στο έργο αυτό ο Λουντέμης γράφει για τις πιο μαύρες σελίδες της σύγχρονης ελληνικής Ιστορίας, τις οποίες και ο ίδιος έχει ζήσει ως πολιτικός κρατούμενος στη Μακρόνησο.
«ΤΑ ΡΑΔΙΚΙΑ ΑΝΑΠΟΔΑ» - ΠΟΛΥΧΩΡΟΣ ΔΙΕΛΕΥΣΙΣ
Ο ξεκαρδιστικός μονόλογος του Γιώργου Γαλίτη, δεν λέει να μας αφήσει χρόνους. Πρόκειται για την πιο μαύρη, άραχλη, σπαραξικάρδια, ξεκαρδιστική και selfie παράσταση για τσέμπαλο, φαγκότο, φέρετρο και οστεοφυλάκιο. Ένα one dead man show, ένα black total κωμικό μονόλογο με δεκατρείς ρόλους. Δεκατρείς κωμικούς επικήδειους που και νεκρούς ανασταίνουν! Τους ρόλους έχει γράψει, τους κλαίει, τους οδύρεται, μα και τους υποδύεται, ο αξιομακάριστος Γιώργος Γαλίτης, ενώ σκηνοθετεί, με σπαραγμό ψυχής, πλερέζα και δάκρυα στα μάτια, ο αείμνηστος Βλαδίμηρος Κυριακίδης.