ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Formula 1 - Mονακό: Θρίαμβος για τον Μαξ Φερστάπεν που «άνοιξε» την απόσταση από τη 2η θέση
Δεύτερη νίκη στην καριέρα του στο Πριγκιπάτο
Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ο νικητής του σημερινού γκραν πρι της F1 που διεξήχθη στο Μονακό, φτάνοντας τις τέσσερις επιτυχίες στην τρέχουσα σεζόν.
Ο Ολλανδός δις παγκόσμιος πρωταθλητής της Red Bull, ο οποίος εκκίνησε από την "pole position", «δάμασε» και τη βροχή που έπεσε μετά τον 50ό γύρο του αγώνα και είδε πρώτος την καρό σημαία, αφήνοντας στην δεύτερη θέση τον Ισπανό Φερνάντο Αλόνσο με Aston Martin. Την τριάδα του βάθρου συμπλήρωσε ο Γάλλος Εστεμπάν Οκόν με Alpine.
Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή ήταν η δεύτερη νίκη του Φερστάπεν στο Πριγκιπάτο, ενώ έφτασε τις 39 νίκες με τη Red Bull, ξεπερνώντας τον απολογισμό του Σεμπάστιαν Φέτελ με την αυστριακή ομάδα.
Ο Φερστάπεν ξεκίνησε τον αγώνα με τη μέση γόμα και έστριψε πρώτος, ενώ ο Αλόνσο, ο οποίος επέλεξε τη σκληρή γόμα, κράτησε τη δεύτερη θέση. Σε μια πίστα όπου τα προσπεράσματα είναι ιδιαίτερα δύσκολα, ο Ολλανδός διατηρούσε την πρωτοπορία όσο ο αγώνας διεξαγόταν σε στεγνό οδόστρωμα, ωστόσο αυτό δεν άλλαξε ούτε μετά τον 50ό γύρο, όταν άρχισε να πέφτει βροχή στους δρόμους του Πριγκιπάτου. Ο Αλόνσο μπήκε στα πιτ για αλλαγή ελαστικών στον 55ο γύρο και «φόρεσε» τη μέση γόμα, καθώς δεν θεωρούσε ότι το οδόστρωμα ήταν αρκετά βρεγμένο για να ρισκάρει με τα ενδιάμεσα ελαστικά. Από την πλευρά του, ο Φερστάπεν «άγγιξε» τις μπαριέρες στη στροφή πριν το τούνελ και ζήτησε να βάλει ενδιάμεσα ελαστικά. Ο Ολλανδός μπήκε στα πιτ στον 56ο γύρο, ενώ είχε την πρωτοπορία, και «φόρεσε» τα ενδιάμεσα ελαστικά. Επέστρεψε, μάλιστα, στην πίστα χωρίς να χάσει το προβάδισμα, καθώς και ο Αλόνσο, ο οποίος ήταν δεύτερος, μπήκε στα πιτ για να βάλει τα ενδιάμεσα ελαστικά.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η βροχή δημιούργησε αρκετό... χάος στο γκραν πρι, καθώς ο Στρολ χτύπησε τις μπαριέρες και «έχασε» την εμπρός αεροτομή του, με αποτέλεσμα να ακινητοποιηθεί το μονοθέσιό του στη στροφή πριν το τούνελ, ενώ και οι Μάγκνουσεν και Κάρλος Σάινθ χτύπησαν στις μπαριέρες.
Επόμενος αγώνας είναι το ισπανικό γκραν πρι, το οποίο θα διεξαχθεί στις 4 Ιουνίου στη Βαρκελώνη.
Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή ήταν η δεύτερη νίκη του Φερστάπεν στο Πριγκιπάτο, ενώ έφτασε τις 39 νίκες με τη Red Bull, ξεπερνώντας τον απολογισμό του Σεμπάστιαν Φέτελ με την αυστριακή ομάδα.
Ο Φερστάπεν ξεκίνησε τον αγώνα με τη μέση γόμα και έστριψε πρώτος, ενώ ο Αλόνσο, ο οποίος επέλεξε τη σκληρή γόμα, κράτησε τη δεύτερη θέση. Σε μια πίστα όπου τα προσπεράσματα είναι ιδιαίτερα δύσκολα, ο Ολλανδός διατηρούσε την πρωτοπορία όσο ο αγώνας διεξαγόταν σε στεγνό οδόστρωμα, ωστόσο αυτό δεν άλλαξε ούτε μετά τον 50ό γύρο, όταν άρχισε να πέφτει βροχή στους δρόμους του Πριγκιπάτου. Ο Αλόνσο μπήκε στα πιτ για αλλαγή ελαστικών στον 55ο γύρο και «φόρεσε» τη μέση γόμα, καθώς δεν θεωρούσε ότι το οδόστρωμα ήταν αρκετά βρεγμένο για να ρισκάρει με τα ενδιάμεσα ελαστικά. Από την πλευρά του, ο Φερστάπεν «άγγιξε» τις μπαριέρες στη στροφή πριν το τούνελ και ζήτησε να βάλει ενδιάμεσα ελαστικά. Ο Ολλανδός μπήκε στα πιτ στον 56ο γύρο, ενώ είχε την πρωτοπορία, και «φόρεσε» τα ενδιάμεσα ελαστικά. Επέστρεψε, μάλιστα, στην πίστα χωρίς να χάσει το προβάδισμα, καθώς και ο Αλόνσο, ο οποίος ήταν δεύτερος, μπήκε στα πιτ για να βάλει τα ενδιάμεσα ελαστικά.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η βροχή δημιούργησε αρκετό... χάος στο γκραν πρι, καθώς ο Στρολ χτύπησε τις μπαριέρες και «έχασε» την εμπρός αεροτομή του, με αποτέλεσμα να ακινητοποιηθεί το μονοθέσιό του στη στροφή πριν το τούνελ, ενώ και οι Μάγκνουσεν και Κάρλος Σάινθ χτύπησαν στις μπαριέρες.
Επόμενος αγώνας είναι το ισπανικό γκραν πρι, το οποίο θα διεξαχθεί στις 4 Ιουνίου στη Βαρκελώνη.