ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Οι φήµες για εµπλοκή Μυτιληναίου στη Γραµµή 4 του µετρό
με τον Γιάννη Κουρτάκη
Περίεργα παιχνίδια βρίσκονται σε εξέλιξη γύρω από την εργολαβίαμαμούθ της Γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας, ο προϋπολογισμός της οποίας ανέρχεται σε περίπου 1,5 δισ. ευρώ.
Θυμίζουμε ότι στον διαγωνισμό έχει μειοδοτήσει σχήμα υπό την εταιρεία Αβαξ της οικογένειας Ιωάννου, έπειτα από διαγωνιστική και δικαστική μάχη με το σχήμα της ΕΛΛΑΚΤΩΡ που κράτησε σχεδόν ενάμιση χρόνο. Από τη στιγμή, όμως, που έγινε γνωστό το αποτέλεσμα του διαγωνισμού, άρχισαν και τα παρατράγουδα.
Διάφορα «παπαγαλάκια» άρχισαν να διαδίδουν ότι η εταιρεία Αβαξ, η οποία αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά θέματα και την κατάρρευση της πρώην μητρικής της, κυπριακής J&P Overseas, δεν θα υλοποιήσει μόνη της το έργο και ότι συμμετοχή σε αυτήν τη μεγάλη εργολαβία θα εξασφαλίσει από το πουθενά και ο Ομιλος Μυτιληναίος, με μηδενική εμπειρία σε έργο μετρό.
Εύλογα θα αναρωτηθεί κανείς: Από πού κι ώς πού πρέπει να μπει και σε αυτό το έργο ο Ομιλος Μυτιληναίος; Κι εδώ αρχίζουν τα ενδιαφέροντα...
...και ο υπόγειος, διπλός ρόλος της V+O
Οπως είναι γνωστό, η V+O αποτελεί εδώ και πολλά χρόνια τον στενότερο συνεργάτη του Ομίλου Μυτιληναίου σε θέματα δημοσίων σχέσεων και υπηρεσιών επικοινωνίας (κι όχι μόνο), ενώ ο Γιάννης Ολύμπιος συνδέεται με πολύ στενή προσωπική φιλία με τον ισχυρό άνδρα του ομίλου, Βαγγέλη Μυτιληναίο.
Την ίδια στιγμή, όμως ισχύει και κάτι άλλο, λιγότερο γνωστό. Πελάτης της V+O είναι η Αβαξ, με τον Θωμά Βαρβιτσιώτη να έχει αναλάβει τη στήριξη της εταιρείας της οικογένειας Ιωάννου.
Φυσικά, η Αβαξ δεν έχει κερδίσει θετική δημοσιότητα. Απεναντίας, θα λέγαμε.
Τα παλληκάρια της V+O λοιπόν επιχειρούν για ακόμη μία φορά να κλείσουν τη «δουλίτσα» και να βάλουν τον Μυτιληναίο και σε αυτό το έργο από την πίσω πόρτα.
Για να το πετύχουν, μάλιστα, δεν διστάζουν να εκθέτουν και τον αρμόδιο υπουργό Κώστα Καραμανλή, λέγοντας δεξιά κι αριστερά ότι είναι δική του επιθυμία να μπει στην εργολαβία του μετρό ο Μυτιληναίος.
Το ρεπορτάζ συνεχίζεται.
Θυμίζουμε ότι στον διαγωνισμό έχει μειοδοτήσει σχήμα υπό την εταιρεία Αβαξ της οικογένειας Ιωάννου, έπειτα από διαγωνιστική και δικαστική μάχη με το σχήμα της ΕΛΛΑΚΤΩΡ που κράτησε σχεδόν ενάμιση χρόνο. Από τη στιγμή, όμως, που έγινε γνωστό το αποτέλεσμα του διαγωνισμού, άρχισαν και τα παρατράγουδα.
Διάφορα «παπαγαλάκια» άρχισαν να διαδίδουν ότι η εταιρεία Αβαξ, η οποία αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά θέματα και την κατάρρευση της πρώην μητρικής της, κυπριακής J&P Overseas, δεν θα υλοποιήσει μόνη της το έργο και ότι συμμετοχή σε αυτήν τη μεγάλη εργολαβία θα εξασφαλίσει από το πουθενά και ο Ομιλος Μυτιληναίος, με μηδενική εμπειρία σε έργο μετρό.
Εύλογα θα αναρωτηθεί κανείς: Από πού κι ώς πού πρέπει να μπει και σε αυτό το έργο ο Ομιλος Μυτιληναίος; Κι εδώ αρχίζουν τα ενδιαφέροντα...
...και ο υπόγειος, διπλός ρόλος της V+O
Οπως είναι γνωστό, η V+O αποτελεί εδώ και πολλά χρόνια τον στενότερο συνεργάτη του Ομίλου Μυτιληναίου σε θέματα δημοσίων σχέσεων και υπηρεσιών επικοινωνίας (κι όχι μόνο), ενώ ο Γιάννης Ολύμπιος συνδέεται με πολύ στενή προσωπική φιλία με τον ισχυρό άνδρα του ομίλου, Βαγγέλη Μυτιληναίο.
Την ίδια στιγμή, όμως ισχύει και κάτι άλλο, λιγότερο γνωστό. Πελάτης της V+O είναι η Αβαξ, με τον Θωμά Βαρβιτσιώτη να έχει αναλάβει τη στήριξη της εταιρείας της οικογένειας Ιωάννου.
Φυσικά, η Αβαξ δεν έχει κερδίσει θετική δημοσιότητα. Απεναντίας, θα λέγαμε.
Τα παλληκάρια της V+O λοιπόν επιχειρούν για ακόμη μία φορά να κλείσουν τη «δουλίτσα» και να βάλουν τον Μυτιληναίο και σε αυτό το έργο από την πίσω πόρτα.
Για να το πετύχουν, μάλιστα, δεν διστάζουν να εκθέτουν και τον αρμόδιο υπουργό Κώστα Καραμανλή, λέγοντας δεξιά κι αριστερά ότι είναι δική του επιθυμία να μπει στην εργολαβία του μετρό ο Μυτιληναίος.
Το ρεπορτάζ συνεχίζεται.