Κατά κοινή παραδοχή η διαφημιστική καμπάνια της Ν.Δ., έχει συμβάλει αρκετά στην δυναμική που καταγράφει η γαλάζια Παράταξη στις δημοσκοπήσεις. Ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης, από την ημέρα που προκηρύχθηκαν οι εκλογές, φρόντισε ν’ ανοίξει διάπλατα τις πόρτες, στους φίλα προσκείμενους επικοινωνιολόγος. Υπό την καθοδήγηση του Νίκου Καραχάλιο, η ομάδα παράγει σημαντικό αποτέλεσμα σε όλα τα επίπεδα. Φυσικά, σε μια ομάδα υπάρχουν και οι αδύναμες πλευρές.

Στην περίπτωσή μας, εκεί που «μπάζει» η ομάδα, είναι στο πρόσωπο του αφεντικού της Civitas Γιώργου Φλέσσα. Για όσους δεν τον θυμούνται, πρόκειται για τον διαφημιστή, που είχε αναλάβει μπόλικες δουλειές, για λογαριασμό της Γερμανικής Siemens. Όσοι τον γνωρίζουν κάνουν λόγο για «έναν αλαζονικό τύπο που έχει την αίσθηση ότι τα πάντα περιστρέφονται γύρο από το πρόσωπο του». Μετά από χρόνια ο Φλέσσας, επέστρεψε στη Ν.Δ., έχοντας έναν και μόνο στόχο. Την επομένη των εκλογών να βγει στην πιάτσα και να παίρνει δουλίτσες.

Μέχρι τότε θα ήταν χρήσιμο να πέσει λίγο φως στις δουλειές που έχει πάρει η Civitas, εντός και εκτός Ελλάδος.