Η Νέα Δημοκρατία πρέπει να πείσει όλες τις κοινωνικές ομάδες
Η επιρροή των κομμάτων στην κοινωνία, μέχρι σήμερα, σχετίζονταν σε σημαντικό βαθμό με την εισοδηματική τάξη.
Έτσι π.χ. στα δυτικά προάστια της Αττικής, σε ασθενέστερες εισοδηματικές ομάδες, στη νεολαία, στους Ρομά κ.ά. η Νέα Δημοκρατία είχε δυσκολία επικοινωνίας, άρα χαμηλότερο βαθμό εμπιστοσύνης από αυτά τα κοινά, που έβρισκαν τον πολιτικό λόγο της αριστεράς να τους αγγίζει περισσότερο.
Κατά τη γνώμη μου, μετά τη διακυβέρνηση Τσίπρα, που τελείωσε τις αυταπάτες περί άλλου δρόμου και έδειξε σε κάθε περίπτωση ότι ο δρόμος για τη χώρα είναι συγκεκριμένος, είναι σταθερά προσανατολισμένος στην Ευρώπη, αυτά τα μέχρι χθες πολιτικά στερεότυπα που υπήρχαν στις συγκεκριμένες, αλλά μαζικές κατηγορίες συμπολιτών μας, μπορούν και πρέπει να σπάσουν.
Η Νέα Δημοκρατία του Κυριάκου Μητσοτάκη προσπαθεί να πείσει ότι η αύξηση της ευημερίας των Ελλήνων πολιτών περνά μέσα από την αύξηση του εθνικού πλούτου της χώρας, η οποία με τη σειρά της περνά μέσα από νέες ιδιωτικές επενδύσεις και αύξηση των εξαγωγών. Αυτός ο δρόμος θα δημιουργήσει νέες δουλειές και θα αυξήσει τα εισοδήματα κυρίως των οικονομικά αδύναμων συμπολιτών μας. Επίσης προσπαθεί να πείσει ότι ως κόμμα που πιστεύει και προστατεύει στην ελευθερία, δέχεται π.χ. το δικαίωμα της επιλογής του κάθε ανθρώπου σχετικά με το φύλο και τη σεξουαλικότητά του.
Αν η Νέα Δημοκρατία πείσει τις συγκεκριμένες κοινωνικές ομάδες ότι μπορεί να τα καταφέρει, τότε στη χώρα θα αλλάξουν πολλά!
Κρίμα που κάποια στελέχη μας αυτό δεν το αντιλαμβάνονται και με τις δηλώσεις τους διώχνουν αντί να φέρνουν κοντά μας αυτά τα κοινά. Η ψήφος των Ρομά στη Νέα Δημοκρατία, η ψήφος των νέων και των ανέργων, η ψήφος πολιτών που κατά το παρελθόν ψήφιζαν αριστερά όχι μόνο είναι ευπρόσδεκτη, αλλά για μένα προσωπικά είναι και στόχος.
Η Νέα Δημοκρατία για όλους εμάς είναι το πολιτικό μας σπίτι. Και έχουμε υποχρέωση να το διαφυλάσσουμε από πρακτικές που προσβάλουν τις αρχές, τις αξίες, και την προσφορά της μεγάλης μας παράταξης.