Ο Πάπας πράγματι δεν είχε τον… Θεό του. Διότι κατόπιν καταγγελίας συνελήφθη.

Ο λόγος είναι ότι άλειφε με λάδι τα γεννητικά όργανα ενός τουρίστα. Σημαντικό το γεγονός, για τα περαιτέρω, ότι ο τουρίστας ήταν ηλικίας τριάντα ετών και όχι κανένα παιδάκι, όπως αυτά που συνηθίζουν να θωπεύουν ιερείς ή καρδινάλιοι της Καθολικής Εκκλησίας. Είναι απορίας άξιο πώς του ήλθε του παπά να κάνει καλοκαιριάτικα τον εφαψία. Διότι, εδώ που τα λέμε, ό,τι και ευλογία να φέρει εξ ιερού επαγγέλματος αυτό το χέρι, εντούτοις να ψαύεις το μόριο ή τα συμπαρομαρτούντα αυτού, κάποια φάλτσα στροφή πρέπει να φέρει ο φέρων το χέρι. (Προσοχή, καμία σχέση με τα μόρια που χρειάζονται για να εισέλθεις στο Δημόσιο ή για να προαχθείς αφού μπεις.) Επί του προκειμένου υπάρχουν μερικά σοβαρά ερωτηματικά. Λόγου χάριν παραμένουν ελλιπή -ίσως λόγω σεμνοτυφίας- τα δημοσιογραφικά ρεπορτάζ που κάλυψαν το απεχθές, για τον τουρίστα βεβαίως, γεγονός.

Δεν διευκρινίζεται αν κατέβηκε στην παραλία ο ιερωμένος, κατευθύνθηκε προς την ξαπλώστρα όπου έκειτο ημιθανής από τον καύσωνα ο τουρίστας και τον εχούφτωσε κατά το κοινώς λεγόμενο. Ή τον εκάλεσε ο ίδιος ο τουρίστας, ο οποίος κατά τον παπά είχε έκζεμα και μη γνωρίζων αν στη χώρα μας οι ιατροί φορούν άσπρμπλούζα ή μαύρα ράσα τον παρεκάλεσε για τα περαιτέρω. Αγνοούμε επίσης αν το έκζεμα θεραπεύεται με το λάδι ή πρέπει το λάδι να συνοδεύεται και από χαδάκια. Ή αν το λάδι του ιερωμένου αποτελεί την παραφθορά της λαϊκής θυμοσοφίας «φάε λάδι κι έλα βράδυ». Μόνο που ο τουρίστας δεν το έφαγε, αλλά υπέστη επάλειψιν. Ίσως απορροφάται από τους πόρους. Ο παπάς θα ξέρει ασφαλώς… Δεύτερη σημαντική λεπτομέρεια ότι το γεγονός συνέβη στη Ρόδο και όχι στη Μύκονο. Προφανώς αν συνέβαινε στο «νησί των ανέμων» ο πατήρ μπορεί να εισέπραττε και πουρμπουάρ!

Αναφερόμενοι στη Μύκονο και ενόψει του γεγονότος ότι ο τουρισμός αποτελεί την πλέον βαριά εκ των ανυπάρκτων βιομηχανιών μας, ίσως ο συγκεκριμένος ιερωμένος θα έπρεπε να προσληφθεί ως ειδικός σύμβουλος στο υπουργείο Τουρισμού. Διότι η συγκεκριμένη πράξη του αποτελεί πιθανώς τον καλύτερο κράχτη για την εισβολή, κυριολεκτικώς, στη χώρα μας των ατόμων απροσδιορίστου φύλου, που είναι βέβαιο ότι θα προτιμούσαν την θωπείαν μιας επαγγελματικής ιεράς χειρός από την αμαρτωλή των προθύμων τυχάρπαστων για παρόμοιες θωπείες.

Για τα περαιτέρω και κυρίως για τη θετική επίπτωση της ενέργειας του ιερέως στον τουρισμό μας θα το διαπιστώσουμε από τον αριθμό των επιστολών που θα λάβει εξ αλλοδαπής…

Δημοσιεύτηκε στην Απογευματινή