Οι (παρα)αμοντάριστες σκέψεις μου!
Γράφει η Νανά Παλαιτσάκη...
Υπάρχει κάποιος να μου εξηγήσει γιατί θέλουμε όλοι να τραγουδήσουμε δημοσίως; Σας γράφω, αναγνωστάρια μου, ότι το φάλτσο μού έχει ρίξει «πόρτα» γιατί όταν τραγουδάω, ακόμη και το φάλτσο θίγεται. Τι και αν η μητέρα είχε φωνάρα, τι και αν με δίδαξε, ως καθηγήτρια πιάνου, 14 χρόνια πιάνο... Εγώ, αν και τρελαίνομαι για τραγούδι και χορό..., δεν θέλω τραγουδώντας να κακοποιώ άλλους. Με τον χορό το έχω περισσότερο. Το «Just the 2 of us»... υποσχέθηκα να μην το σχολιάσω καθόλου. Είναι δύσκολες εποχές και δεν θέλω να στεναχωριόμαστε.
Ομως η «ατάκα της εβδομάδας» ανήκει στον Πάνο Σταματόπουλο, ο οποίος, από την εκπομπή «Μες στην καλή χαρά», βλέποντας, αλλά κυρίως ακούγοντας αποσπάσματα από τη συγκεκριμένη παραγωγή, όπου η Θεοφανία Παπαθωμά τραγουδούσε το υπέροχο τραγούδι «Ο ήλιος βγαίνει μες στα μάτια σου ... σ αγαπώ... σ αγαπώ
σ αγαπώωωωω... σ αγαπώωωωωωωωω», είπε απαντώντας στην Κατερίνα Καραβάτου: «Για να πατήσεις στον ρυθμό, πρέπει να τον βρεις»! Πάντως, με το που είδα τη Θεοφανία να τραγουδά ξεκίνησα και εγώ να κάνω τη «δεύτερη φωνή», αλλά με πάθος... αφήνοντας και τα παράθυρα ανοιχτά. Νομίζω ότι ακούγοντας τα τραγούδια τους, VIVA απενεχοποίηση στην ερμηνεία των τραγουδιών. Αλλο ένα επεισόδιο να δω, και θα πιάσω να εκτελέσω... το «Απορώ»...
Με οδηγό το... όνειρο
Ξεκινάω την αφήγησή μου με το όνειρο του Αρη Σπηλιωτόπουλου. Τελικά, κανένας δεν είναι μόνος του, παρέα με τις νευρώσεις του σε αυτό τον κόσμο. Νόμιζα για μεγάλο διάστημα ότι μόνο εγώ και μια φίλη μου στην κλιμακτήριο ξυπνάμε τρεις φορές τη νύχτα. Τη μία για τσίσα, τη δεύτερη για να φάμε κάτι γλυκό και την τρίτη για να κοιτάξουμε το ρολόι... Αυτά πίστευα μέχρι που άκουσα την «κατάθεση ψυχής» του Αρη στο «Μega Σαββατοκύριακο»... Δίπλα του ο Χασαπόπουλος και ο Αναγνωστάκης άκουγαν... συντετριμμένοι. Λογικό.
Ο Αρης Σπηλιωτόπουλος ανακοίνωνε ότι ξημερώματα ήταν που πετάχτηκε από το κρεβάτι του εξαιτίας ονείρου... (στο σημείο αυτό «παγώνει η ανάσα» του τηλεθεατή... καθώς όλοι περιμένουμε τον εφιάλτη). «Σηκώθηκα επάν( ι) ω -συνεχίζει ο Αρης την αφήγηση- και άρχισα να περπατάω πάνω-κάτω στο δωμάτιο...» (Οι παρουσιαστές σκύβουν πιο πολύ προς το δάπεδο, ακόμη περισσότερο συντετριμμένοι). Ηταν 6 και τέταρτο ή 6 και είκοσι
δεν θυμάμαι καλά, όταν περπατώντας από την ντουλάπα στο παράθυρο και από το παράθυρο στο κομοδίνο πήρε, μετά το όνειρο πάντα, τη μεγάλη απόφαση: Θα κρατούσε έναν ρόλο τελικά... Αυτόν του υποψήφιου για τον δήμο της Αθήνας.
Ο οδοστρωτήρας Αλέφαντος
Συνέβη στο κανάλι «Ε» και στην εκπομπή όπου οικοδεσπότης ήταν ο Γιώργος Καραμέρος. Καλεσμένοι ήταν ο Νίκος Αλέφαντος και ο Ντίνος Καρύδης. Ο Αλέφαντος δίνει παραστασάρα... Ο Ντίνος Καρύδης παρακολουθεί ευγενικά, τι άλλο θα μπορούσε να κάνει μπροστά στον οδοστρωτήρα, και... ο Γιώργος Καραμέρος, νιώθοντας ότι ο Καρύδης είναι απλώς... μμμμμ... λίγο «ντεκόρ», επιχειρεί να πείσει τον Αλέφαντο να επιτρέψει στον Ντίνο Καρύδη να μιλήσει λέγοντας: «Κάτσε, ρε Νίκο, έχω και τον Καρύδη καλεσμένο». Και τότε ο Αλέφαντος λέει το μαγικό: «Αγόρι μου!!!!... (τον Καραμέρο εννοούσε) Οταν καλάς Αλέφαντο, δεν υπάρχει Καρύδης».
-Ο Νίκος Μαστοράκης απευθύνθηκε μέσω της σελίδας του στο fb στην αγαπημένη του φίλη Ρούλα Κορομηλά. Ηθελε να την ενημερώσει ότι στο Μεγάλο Κανάλι χρησιμοποιούν δίπλα στη Ζέτα Μακρυπούλια μια σωσία της Ρούλας. Της συνέστησε λοιπόν, της Κορομηλά, ο Νίκος Μαστοράκης να απευθυνθεί σε δικηγόρο γιατί η συγκεκριμένη σωσίας τη δυσφημεί.
-Μετά την ανάρτηση του Νίκου, κάποιοι έσπευσαν να τον ενημερώσουν ότι δεν ήταν σωσίας, αλλά η ίδια η Ρούλα. Δεν νομίζω πάντως ότι, παρά τις εκατοντάδες μαρτυρίες, ο Μαστοράκης πείστηκε.
-Και τώρα μία καταγγελία για όσους με ακολουθούν στο Διαδίκτυο: Αγαπημένοι φίλοι, σταματήστε να με προσκαλείτε να παίξουμε παιχνίδια... Τα μόνα παιχνίδια που νομίζω ότι θέλω να παίξω είναι... απαγορευμένα!
Την «έχει ακούσει»
Ο Μάνος Ιωάννου, σύντροφος της Ναταλίας Γερμανού, την «έχει ακούσει» λιγάκι παραπάνω ε; Καταρχάς, ξαναδηλώνω ότι για μένα το θέμα «διαφορά ηλικίας» μου μοιάζει τόσο ξεπερασμένο, σαν να βλέπω γυναίκα να φοράει «βάτες» στο σακάκι της. Ομως ο συμπαθέστατος Μάνος Ιωάννου ξαναπηγαίνει καλεσμένος και, ενώ ξαναμιλάει τα τρία τέταρτα του χρόνου με τον Γιώργο Λιάγκα για τη σχέση του με τη Ναταλία, ξαφνικά... θυμάται και λέει «αρκετά δεν είπαμε για τη Ναταλία;». Και απαντώ εγώ: Το μοναδικό, μα το μοναδικό θέμα, αλλά το μοναδικό που θα τον καλούν προς το παρόν όλοι οι παρουσιαστές, ακόμη και εκείνοι που παρουσιάζουν τα «νέα του αγρότη» (πού τη θυμήθηκα εκείνη την εκπομπή;), θα είναι να ξαναμιλήσει για τη Ναταλία.
Η Τίνα και το τακούνι
Υπάρχουν τελικά άνθρωποι που διαθέτουν χιούμορ και το μεταδίδουν ακαριαία. Δηλαδή πιο εύκολο ήταν να φανταστώ τον Φαήλο Κρανιδιώτη χορευτή στον πάγο, παρά τον Σαββιδάκη σαν Τίνα Τάρνερ. Τελικά υπάρχουν και καλές, πολύ καλές στιγμές στην ψυχαγωγία, όταν για μια στιγμή φως, πλάνο, διάθεση, ταλέντο και χιούμορ συναντιούνται. Τη συγκεκριμένη στιγμή της παραγωγής δεν την είδα live. Την είδα κάπου κοντά στις επτά το πρωί, από το κρεβάτι νοσοκομείου. Εχει σημασία που το γράφω, καθώς πολλές φορές όσοι γράφουμε για τα τηλεοπτικά «καρτούνς» (γιατί καρτούνς μου μοιάζουμε όσοι διαθέτουμε εαυτούς στο γυάλινο τσίρκο) ξεχνάμε ότι παρακολουθούν τα προγράμματα και άνθρωποι, πολλοί άνθρωποι, που νοσηλεύονται. Ε, λοιπόν, ο Σαββιδάκης σαν Τίνα Τάρνερ... ας είναι καλά ο άνθρωπος, με το που τον ανήγγειλε η Μπεκατώρου και εμφανίστηκε με το τακούνι και το φουστανάκι το μίνι, το πονηρό, το πρόστυχο..., ξέχασα πού ήμουνα, γιατί ήμουνα, τι θα γίνει με τα αποτελέσματα, τα πάντα... Διπλώθηκα στο γέλιο με τον Σαββιδάκη να ερμηνεύει ανατριχιαστικά καλά σαν Τίνα, αλλά κινησιολογικά έμοιαζε σαν να προσπαθούσε το μαλτεζάκι μου να περπατήσει φορώντας σαγιονάρα με τακούνι.